Hotel Wilgenhof

5 reviews over Hotel Wilgenhof in het Nederlands

gezellig

dimitri
7-8-2013

prijs kwaliteit zeer goed . vriendelijke ontvangst . wij tzijn echte fiets toeristen . onze fiettsen warden in een beveiligde fiets stalling geplaats . er werd direct gezord voor onze electrische fietsen dit is een echte aanrader voor fiets toeristen . tis ook een aanrader om s'avonds in het restaurant te eten , wij hadden ons laten zeggen door de anderen mensen in het restaurant om de gamba schotel uit te proberen , dit is echt een aanrader .

Gereisd Met partner in juli 2013

Fijn, gezellig hotel vol aandacht voor de klanten

Verstreken
2-8-2013

Hotel Wilgenhof in Maaseik is een klein familiaal hotel. De uitbaters doen hun uiterste best om de klanten tevreden te stellen. De kamer is erg netjes met een prima matras. Het onbijt is goed en meer dan voldoende. Er is een klein buitenterras voor de gasten. Het restaurant dat achter het hotel ligt serveert lekker eten en heeft in de zomer ook een buitenterras.

Gereisd Met partner in Fri Apr 19 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Oud en saai

Elvisa
4-6-2013

Kamers zijn oud en oubollig. Ik begrijp waarom ze geen complete foto's op de website plaatsen - want dan zou je namelijk kunnen zien hoe het in het echt uitziet. Kamers zullen wel ooit, heel lang geleden mooi en luxe zijn geweest - nu allang niet meer. Ruikt ook echt naar een hotel. Niks luxe aan. Tv is klein en oud. Echt niet meer van deze tijd. Overal donkere hout. Te duur voor wat je krijgt.

Gereisd Met partner in april 2013

grote klasse!

Walter Mensaert
14-8-2009

Een hotel met een uitzonderlijk comfort - met een vriendelijk onthaal en met veel mogelijkheden voor wandelaars en fietsers

Gereisd Met partner in augustus 2009
2008

Aanrader

Noenoe&Nowi
18-11-2008

vriendelijk onthaal,restaurant super, dank aan chefNando&Lieve,kamers ok rustig gelegen op 2 km van Maaseik.

Gereisd Met partner in november 2007

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wilgenhof in Maaseik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wilgenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.