Vakantiepark Warredal

559 reviews over Vakantiepark Warredal

• 2019
    9Merel24-12-2019

Heerlijk tot rust komen

Luxe kamperen in de stille bossen, wat hebben we genoten! Kachel aan, spelletjes doen en een Belgisch biertje erbij. Precies waar we op hadden gehoopt. De cabin was erg netjes en het uitzicht op de bossen perfect.

• 7P.C.23-12-2019

De breng-service met het golfkarretje is superfijn. Wat jammer is, is dat je niet wordt opgehaald. Met je bagage van die heuvel af is, als het geregend heeft zoals bij ons, best een opgave. En het verblijf is in verhouding best "duur", dus een ophaal-service was wel prettig geweest (dat je bijv. de dag van te voren bij de receptie een tijd kan opgeven hoelaat je met je bagage opgehaald wil worden bij je boomhut).

• 8Margot21-12-2019

geweldige locatie op een unieke plek. van alle gemakken voorzien, maar toch een geborgen sfeer. uniek concept dat bij uitstek in deze tijd passend is. enige ontwikkelpunt is dat serviceniveau nog iets omhoog kan gelet op de prijzen die worden gerekend (bijv ophaalservice bij uitchecken en beddengoed verwisselen).

• 8Samuel21-12-2019

Wij vinden het spijtig dat je bij uitchecken zelf je vliezen naar de auto moet brengen. Terwijl er verschillende wagentjes aan de huisjes stonden!

• 8Veerle Van den Meersche19-12-2019

Bagageservice: voorzie ook bij vertrek of bagageservice of de mogelijkheid om de bagage vlot de berg af te krijgen. Je hebt best wel wat bagage gezien het basic principe (extra warme kleding, bottines, voedsel edm). Wij waren nu met 2 en dan gaat dat, maar ik kan me niet voorstellen hier nog met kinderen én hun bagage over en weer te moeten lopen. Afval: verzamel die ook boven, bv aan de houtcontainer. Tenzij je een mogelijkheid voorziet om bagage, en dus ook vuilnis makkelijk beneden te krijgen (mss beter ivm insecten en geur in de zomer). Cabin: leuk, goed uitgerust, systeem met hout halen is leuk, graag meer waarschuwingen wat warm is (lamp, kachel, moor, …) ; in cabin voor 4 pers en dus mogelijk kinderen kan logeren, graag een veiligheidscherm rond kachel. Leuk dat de badkamer eigenlijk over alle comfort beschikt (warm water, verwarming, licht, normaal toilet). Voorzie misschien toch wat extra aanmaakblokjes: als je overdag gaat wandelen, moet je vaker de kachel terug op gang brengen, aanmaakblokjes gaan vragen (receptie of concierge) is dan omslachtig en 30 cent voor extra aanmaakblokjes is eigenlijk niet correct, want verwarmen met kachel hoort bij het concept. Onthaal: supervriendelijk en duidelijke uitleg. Geef mss mee dat bij regen best wacht aan de receptie en met een volgnummersysteem afroep vanuit volgende wagentje. De manege is een grote troef. Dat er op dat moment een jumping was, vonden wij heel leuk (wat een prachtig uitgeruste manage ook!) Wij gaan The Nutchel/Warredal zeker aanraden en komen graag nog eens terug! Extra's: BBQ pakket was excellent! Van de handdoeken had ik meer (dikker en zachter) verwacht... Ontbijt: wij waren er ons niet van bewust dat dit inbegrepen was. Los daarvan: bouw de mogelijkheid in om bij boeking allergieën door te geven. (of ontbijt te schrappen) Als je geen citrus (mogelijkheid tot appelsap?), lactose en gluten mag eten, schiet er weinig over. Ik mag eigenlijk ook geen brood maar het was té lekker om te laten lig

• 8Gerda19-12-2019

Aanrader behalve in de winter

Ik reserveerde een cabin met hot tub in december maar de hot tub bleek geen meerwaarde te zijn aangezien het hout nodig voor het opwarmen van het water nat was en moeilijk te branden bleek waardoor het water amper kon opwarmen. Geweldig idee van back to nature maar wij hadden toch graag iets meer sfeerlicht gehad bij het aanrecht. Koken bij kaarslicht met alleen een olielamp is echt geen aanrader. In december is het om 17u reeds donker. Wij doen dit zeker en vast eens over in de zomer want het concept is echt geweldig!

• 8Cynthia14-12-2019

Gezellig, mooi en gewoon genieten!

Alles was zeker tip-top! Mijn vriend en ik hebben genoten van de mooie nutchel cabin die zeer rustig en mooi gelegen zijn. Er mag zelfs iets meer informatie gegeven worden op jullie site, zo kwamen wij op het domein zelf er achter dat er ook nog uitbreidingen zijn op het ontbijt wat zeker een pluspunt is! Wanneer je een hot tube hebt aan je cabine mag je er ook zeker van zijn dat je genoeg handdoeken hebt wat op de site niet zo duidelijk beschreven is zo dacht ik dat er maar 1 aanwezig zou zijn dus ook alvast weer een pluspunt! Het hele concept is zeker een aanrader! Wij hebben genoten.

• 9Stille genieters10-12-2019

Heerlijk tot rust gekomen na een weekendje Nutchel

Na een latere aankomst (wat geen enkel punt was) opgehaald door de enthousiaste eigenaar. Alles werd keurig uitgelegd en we konden de volgende dag na het ontbijt komen inchecken. Het domein in combinatie met de cosy cabins in het bos is werkelijk uniek te noemen. Voorzien van de nodige gemakken is het heerlijk om samen zo in alle rust en stilte te genieten van de natuur. Fantastisch concept gerund door bevlogen ondernemers!

• 8Floor10-12-2019

Hele fijne tijd gehad. Ondanks dat het gewoon een vakantiepark is (met houten hutjes) wel erg genoten. Ben benieuwd hoe het in de zomer is als iedereen buiten is. Dan zit je wel dicht op elkaar. Verder vond ik het heel fijn dat we eerder konden uitchecken. En de houtkachel met hout kloven was ook heel leuk!

• 8Inge10-12-2019

Zalig genieten

Een ideale plek om te ontspannen aan de drukte en te genieten van rust en kalmte. De cabin was prima uitgerust, heerlijke bedden en een zalig warme douche. Toen we arriveerden schrok ik een beetje dat de cabin zeer koud was, ik had gelezen dat onze kachel reeds aangestoken zou worden bij de late check-in. Dit was wel snel vergeten zodra ons kacheltje goed brande, maar misschien goed om het uit de beschrijving te halen ;-)

nog even ter info : Het stoeltje naast de openhaard was wel aan vervanging toe, dit kwikkelde een beetje wanneer je er op ging zitten.

0 tips over Vakantiepark Warredal

0 vragen over Vakantiepark Warredal