Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag22°12°
Bed and Breakfast Villa Reynaert

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Reynaert voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Villa Reynaert in het Nederlands

Nu niet "en masse" gaan..maar wat is het hier TOP!

Jessica
13-2-2014

Een absolute aanrader, deze B&B. Prachtig huis met schitterende inrichting, gezellig en huiselijke sfeer, perfecte gastheer en gastvrouw Peggy kookt de sterren van de hemel. Hier word je als gast helemaal in de watten gelegd en denk je bij het weg gaan al weer aan terugkeren!

Gereisd Met partner in januari 2013

Heerlijk genoten

A. W
18-7-2013

Wij hebben inmiddels al twee keer gelogeerd bij deze prachtige b&b. De eerste keer 2 nachten, de tweede 3 nachten. Het ontbijt is heerlijk en afwisselend. Geen industriële jam maar huis gemaakt zoals ook de vruchtensapjes: Lekker! We hebben beide keren in kamer Tybeert geslapen. Een heerlijke kamer met toegang tot het dakterras en een heerlijk bad. We hebben door het goede weer ook gebruik kunnen maken van het zwembad. De gastheer en gastvrouw zijn mooie voorbeelden van de typisch Limburgse gastvrijheid. Wij gaan zeker nog terug.

Gereisd Met partner in januari 2013

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Reynaert in Maaseik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Reynaert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.