Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

33 Reviews over Van Eyck

• 1Patricia15-09-2019

NOOIT meer

Zeer zeer hondonvriendelijk mijn hondje mocht niet eens op mijn schoot. Ze was zeer stil en braaf. Dan heb ik het gehad. NOOIT meer.

• 6eric van de velde02-01-2019

leuke locatie maar flauwe keuken slechte bedden

dag Oudjaar gevierd in dit hotel, kamer was basic voor een 4 sterren hotel. Weinig verlichting en vrij veel lawaai van de verdiepingen in de open ruimte beneden. Eten op oudjaar was benedenmaats 4 kleine gerechtjes die zeker niet lekker waren, voor gerecht vlees op bordje , soep in koffie tas , hoofdgerechten en tussengerechten waren niet gaar en geserveerd op een wachtbordje. dessert kwam om 23.30 en iedereen moest zoeken wat hij wou tussen het vuurwerk buiten. ofwel was de kok niet aanwezig ofwel had men er geen zin in om de gasten te verwennen. Op nieuwjaarsdag stofvlees gegeten 3 mini stukjes met koude frietjes, soep van partner was uit blik denken we. Ontbijt was goed maar niet overdreven. Jammer maar wel aan het personeel proficiat om toch super hun best te doen. geen 4 sterren waard.

• 1langenaken02-05-2015

ramp

Vandaag 2 mei 2015 Europese markt te Maaseik. Geluncht in dit hotel op de markt. Voorgerecht moest ravioli met asperges verbeelden; de vulling van de ravioli: een soort kaas met wat groensel:vanverrre zelfs geen smaak van asperges. hoofdgerecht: snoekbaars met spinazie en gebakken aardappelen. Snoekbaars gebakken in vet en halfgaar: vet lekte eruit. Spinazie was eerder koud en uitgesproken smakeloos; geserveerd op koud bord. Aardappelen met zwarte vlekken, taai en glimmend van oud vet. Zelfs geen zweem saus bij dit gerecht. Bediening: onverschillig.

Zo slecht dat ik het aan mijn ergste vijand niet zou aanraden

• 5frank van schil16-11-2014

nooit meer

verfijnde keukenarrangement 5 gangen was boerenkost nl meloen met ham(meloen in de maand november)-pompoensoep met doorweekte krokkertjes-parelhoen op zuurkoolstoemp -kaasschotel - moelleux van chocolade. Helemaal niet verfijnd. De service trok op niets ( borden en aperitiefglazen werden niet afgeruimd , uitgedroogde olijven, wijn te laat aan tafel gezet en zelf moeten uitschenken,.....) Dit is het geld niet waard en ook niet aan te raden . Slechte service en tijd om de kok buiten te gooien. Koude kamers en geen tv1 en vtm op tv, maar wel alle andere zenders. Alledaags onbijtbuffet.

• 9vos22-09-2014

Fantastisch hotel en vriendelijk personeel

Zeer goed gelegen, je kan zeker de gratis parking nemen in de Sportlaan is 10 minuten wandelen vh hotel ipv betaalparking te nemen. Zeer vriendelijk personeel, mooie grote kamers, verzorgd ontbijt ok voor diabetici wanneer je dit op voorhand doorgeeft. Zeker ook de moeite om te dineren.

• 9Eindhoven23-05-2013

Prima hotel op mooie locatie (aanrader)

Hotel heeft een prima ligging, direct aan de markt in het Centrum. Diverse cafe's en restaurants. Op stukje lopen een groter winkelcentrum. Als je aankomt op zaterdag kun je de auto in de staat parkeren (parkeermeter). Op zondag en feestdagen is parkeren dan gratis. Kamer is mooi groot met moderne badkamer. Alleen de matrassen waren erg zacht (maar dat is peroonlijke voorkeur)

• 9a_schrama22-03-2013

Superhotel!

Uitermate vriendelijk personeel. Het ontbijt is goed verzorgd, ruime keuze. Wij hadden een arrangement met 1 x 3-gangendiner in de Brasserie. Erg lekker! De modern ingerichte kamer was zeer ruim en netjes, met 3 minpuntjes: er was geen douchestang aanwezig, dus dat was nogal behelpen (onder het schuine dak ook weinig ruimte), een kastdeurtje van het wastafelmeubel ontbrak en de uitgeblazen verwarmingslucht was precies op je hoofd gericht als je in bed lag. Dat was minder prettig. Groot pluspunt: een aparte wc. We hebben een superweekend gehad!

• 9Gino23-02-2013

Van Eyck Suite

In dit hotel de Van Eyck Suite geboekt.Bij aankomst was de boeking verkeerd gelopen.Hadden het arrangement geboekt met 3 gangen diner en fles cava maar bleek dat die dag restaurant niet open was.Volgens hun lag de schuld bij reisorganisatie. Hebben het opgelost door ons cash geld terug te geven waardoor we op de markt bij restaurant lavendel konden eten.zeker een aanrader daar trouwens. uiteindelijk sleutel gekregen,naar boven,bleek dat ze een gewone kamer hadden gegeven,na terug te gaan naar receptie toch in orde gekomen en suite gekregen. kamer was dik in orde(buiten dat het er ijskoud was en je het eerste uur er niet aangenaam kon vertoeven) met mooi groot bed en boven een badkamer met bubbelbad en infrarood sauna en regendouche.Eveneens flatscreen tv en koelkast die niet aangevuld was,wel jammer eigenlijk.ontbijt op bed gekregen en dat was heel goed met heel veel keuze zoals spek met eieren,pistolets,koffiekoeken,croissants,aantal voorgepaktte broodsneden,... maaseik niks te zien.

• 8koen08-11-2012

Aangenaam hotel voor korte verblijfsperiode

We mogen hier van een mooi modern hotel spreken in het voor het overige rustig stadje Maaseik. Personeel aan de lobby en in de brasserie zijn vriendelijk en behulpzaam. Twijfel niet om een arrengement met diner te boeken. Je krijgt een lekker 3-gangenmenu en een glas wijn op de dag van aankomst. Kamers mogen gerust gezien worden al mag de matras in de kamer die wij hadden wel eens vervangen worden wegens te zacht...

• 9mlcvangeffen07-10-2012

Fantastisch hotel goede ligging!

Heel goed en mooi hotel, goed ontbijt, vriendelijk personeel. Aan de markt, veel restaurants. Mooie fietsgebied

Hotel Van Eyck info

Het complex