Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag28°14°
9,2

6 reviews over Bed and Breakfast 't Goedhof in het Nederlands

fantastish super ontbijt zeer proper

vancoillie patricia
9-1-2017

bed eb breakfast maaseik belgie ligt centraal tussen nederland belgie en duitsland mooie fietsroute's leuke restaurantjes in de buurt

Gereisd Met vrienden in december 2016

Goed verblijf

Tom
6-4-2015

We hebben hier een weekendje verbleven. Zeer rustig gelegen met zicht op de Maas. Bij aankomst kregen we een drankje aangeboden in de brasserie. We konden kiezen uit twee kamers. Diegene gekozen die het verste van de brasserie ligt maar hiervan heb je helemaal geen last. Kamer was zeer netjes, net zoals de badkamer. Voor mij was de matras iets te zacht maar dat is persoonlijke voorkeur. Kleine frigo en koffiezet zijn op de kamer. Ontbijt 's morgens zeer uitgebreid. Hebben ook éénmaal 's avonds in de brasserie blijven eten. Zeer vlotte en snelle bediening en zeer lekker. Fietsen ter plaatse gehuurd. En de fietsknooppunten passeren daar dus zeer makkelijk om te starten. Wandelingen zijn er ook in de buurt.

Gereisd Met partner in april 2015

Rustig gelegen in het Maasland

Toch
21-8-2014

Rustig gelegen B&B met 5 kamers op het gelijkvloers(elk met klein terras).Mooie omgeving om te fietsen!Pluspunt is ook de bijhorende brasserie,waar lekker eten geserveerd wordt.Vriendelijke bediening!

Gereisd Met partner in augustus 2014

Zeker ook doen!!

Claes-Noels
11-7-2013

Slechts 1 nacht gelogeerd maar het was er dik in orde, mooie kamers alles erop en eraan en deze zijn gelegen op het gelijkvloers met terras.Ontbijt lekker maar ook om te lunchen of 's avonds was alles OK. Met dank aan iedereen van de B&B. Ideaal om per fiets de omgeving te verkennen. Verbleven daar op 9 juli Phil & Elvire.

Gereisd Met partner in juli 2013

Aanrader

Rein & Anneke
9-10-2011

Zeer prettige B & B, ligt direct aan fiets- en wandelroutes. Ruime kamers waar je je meteen thuis voelt. Kleuren, meubels, gordijnen: het staat allemaal heel mooi bij elkaar. Het koffertje past slim in de klerenkast! Mooie, grote tv. Terrasje en fraaie badkamer. Royaal ontbijt met alle soorten broodjes, eitje naar keuze gebakken of gekookt. Prima brasserie voor een uitstekende steak-frites, een heerlijke pasta zalm-garnaal maar ook de vegetarische lasagne is een aanrader. (Eten voor onhollandse prijzen) Oprecht vriendelijke, gastvrije mensen.I

Gereisd Met partner in september 2011

leuke en gezellige b&b

fam. vervoort
6-6-2011

juist terug van wiekendje t'goedhof zeer leuke en goede b&b, al veel gedaan in de omgeving , maar deze is echt wel goed!!! leuke uitbaters, gezellig terras, prachtige omgeving, mooie kamers, zeer goed eten aan betaalbare prijzen!!! gelegen aan het knooppunten netwerk, dicht bij maaseik

minpunten, GEEN

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast 't Goedhof in Maaseik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast 't Goedhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.