Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

6 Reviews over Oude Eycke

• 5Matthieu03-09-2017

Apart maar prima voor fietsvakantie.

Kamers zijn voorzien van het noodzakelijke comfort, zonder meer. Ietwat bizarre uitbater met aparte humor. In de zomer slapen wij niet graag op flanellen onderlakens (te warm). De handdoeken en het linnen ruiken naar sigarenrook. Spuitwater en cola worden geserveerd zonder prik. Personeel spreek gebrekkig of geen Nederlands. Het ontbijt is OK maar dan weer niet top. Als je gaat fietsen is dit een prima logement, zolang je er overdag maar niet teveel hoeft te zijn.

• 10Mertens21-05-2016

Aanrader!

Pittoreske ligging, vlakbij wandel- en fietsroutes. Hartelijke ontvangst, zeer verzorgde kamer, heel lekker ontbijt. Geen enkel minpunt.

• 1Fam. Delen18-05-2016

Fawlty Towers van het Maasland

We hebben het volledig pand afgehuurd, zaal en hotelkamers, voor ons huwelijksfeest. Onze 'gastheer' kon het niet laten om onze gasten lastig te gevallen, onze dj zelfs bijna fysiek aangevallen en te bedreigen met politie.

Wat het avondfeest moest worden van de mooiste dag van mijn leven, heeft hier een heel nare bijsmaak gekregen.

Schande voor het hele Maasland

• 10martijn_severin21-10-2013

zeer fijn en mooi!

Het is een zeer fijne plek om te verblijven ,ik was er in combinatie met een viswedstrijd. Het ontvangst was supervriendelijk! De kamer was fantastisch erg groot mooi ingericht alles erop en eraan. Zo ook de badkamer erg mooi en luxe ingericht. Geen vuiltje of stofje gezien ! Heerlijke omgeving , het gebouw straalt rust en warmte uit alsof je thuis komt.Het ontbijt was ruim en luxe en werd constant aangevuld, er was van alles wat van pate tot brie en jús dórange en appelsap thee . Omdat ik ons eerste ontbijt gemist had wegens de viswedstryd woilden ze mij compenseren met een mooie fles wijn. Conclusie: Ze hebben het erg goed voor elkaar de service is echt top en een echte aanrader voor een lang weekend er is genoeg te doen voor jong en oud. Bedankt!

• 9Jan & Fientje29-08-2013

Absolute aanrader

B&B Oude Eycke ligt in het rustige en schilderachtige Maasdorpje Aldeneik, op wandelafstand van het levendige en historische Maaseik. Vriendelijke ontvangst, kraaknette kamer met mooi sanitair. Uitgebreid en lekker ontbijt. Ideale uitvalsbasis voor fietsen in het Maasland. Onze fietsen kregen bovendien een veilig onderkomen.

• 9C Houtteman15-09-2011

we komen zeker nog terug!!

We verbleven een nacht in Aldeneik, een deelgemeente van Maaseik, in Hotel Oude Eycke, een prachtige vierkantshoeve met 8 nieuwe kamers met alle comfort. De gastheer en vrouw waren super vriendelijk en het ontbijt super lekker en ruime keuze. Er is een ruime parking en de fietsen kunnen veilig in de garage opgeborgen worden. Van hieruit de ideale vertrekplaats om de vele mooie knooppunten te volgen.

Bed & Breakfast Oude Eycke info

Het complex