Vakantiepark Nutchel

Weer vandaag19°
Vakantiepark Nutchel
8,5

132 reviews over Vakantiepark Nutchel in het Nederlands

We hebben enorm genoten van ons verblijf

Sandra
21-5-2019

We hebben enorm genoten van ons verblijf. Enig minpuntje: toiletbril was los...

Gereisd Anders in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het was super! Erg vriendelijke mensen, prachtige omgeving

Inge
21-5-2019

Het was super! Erg vriendelijke mensen, prachtige omgeving en fijn huisje. Kleine verbetering: als men een hut voor 5 personen boekt is het fijn als er bv 5 stoelen buiten zijn, en 5 mokken voor de koffie. Dat was nu niet het geval. Het ontbijt was een beetje mager, dat zou ik niet aanraden.

Feedback verblijf bedrijf

Ilse
20-5-2019

Onze meeting en verblijf waren zeer goed georganiseerd. Ook de teambuilding werd erg geapprecieerd! De collega's waren super tevreden, en ik ook als organisator vh event. Het contact met Els, Kristel en Linde verliep vlekkeloos. Bedankt voor alles!

Gereisd Anders in mei 2019

De bbq set was geen succes

Thijs
17-5-2019

De bbq set was geen succes. Rauw vlees naast salades vraagt om bacteriën. Ik, samen met mijn vriendin, zijn er een hele nacht ziek van geweest. Toen we dit aangaven bij het uitchecken, werd er niks gedaan vanuit het personeel, niks aangeboden en alleen gezegd; gek dit hebben we nog nooit gehoord. Voor het geld wat we hebben betaald voor zowel ons verblijf als de bbq, had ik wel wat meer service verwacht, een excuus of een tegemoetkoming.

Gereisd Anders in mei 2019

Cavins dicht bij elkaar met terrasjes naar elkaar toe/ met

Anne
17-5-2019

Cavins dicht bij elkaar met terrasjes naar elkaar toe/ binnenkijken (privacy)

Cabin (sweet) sluiten met slot was niet efficient. Krijgt deur nog open. Koelbox buiten kan niet op slot.

Relatief druk

Marlies
16-5-2019

Ons terras was richting het pad gericht waardoor de doorracende golfkarretjes zeer storend waren. Het was alsook zeer jammer dat je gewoon binnenkijky in de cabine naast je doordat deze zo dicht op elkaar geplaatst zijn

3 dagen Nutchel Forest Camp beleving

Vanobberghen
15-5-2019

Toplocatie! Topconcept! Leuke inrichting, back to the basics en toch voldoende comfort. Zeer goede matrassen :-). Minpuntjes; De cabins staan vrij dicht op elkaar waardoor de rook van alle houtkachels ofwel 1 richting uitgaat ofwel blijft hangen op 1 plek. Wij hadden ook de pech dat we geen optimale verbranding hadden in onze kachel, waardoor de luchtwegen het toch wat moeilijk kregen. Uiteindelijk bleken de kleppen van de luchttoevoer verstopt. Een controle van de kachel is naar onze mening een must. Verder had een haakje waaraan de lamp boven de tafel kon bevestigen ook welkom geweest. Ten slotte mocht het ontbijt wat gevarieerder. Misschien wat lokale of verse producten erbij (bv versgeperst fruitsap in het flesje met 'home made' opschrift). Verse eitjes, wat fruit en yoghurt,.. Wij hadden bv ontbijt voor drie personen, maar hadden 4 hespenrollen en 4 schelletjes kaas, beter zou zijn 3 of 6 :-). Polsen of de bezoekers vlees eten kan ook nog een tip zijn.

Zalig..

Sophie
14-5-2019

Het zou misschien leuk zijn als je ook in een hottub kan, als dit niet in je pakket zit. Wij hadden de treetop.. ook zalig.. maar die hottub stak mijn ogen uit hahaha

fantastisch concept

Christoffel Remaut
14-5-2019

Wij hadden weinig kritiek en de rest van ons 14 koppig gezelschap ook niet. Wat we wel verschrikkelijk vonden was de nachtelijke dansmuziek op zaterdagnacht en op zondagochtend. Blijkbaar kwam het van de buren en konden jullie r ook niets aan doen, maar de rust waar wij voor kwamen was daarmee wel foetsie. Voor de rest alles perfect

Gereisd Anders in mei 2019

Een heel leuk verblijf! We hadden wel graag bij het nog er

Wannes
14-5-2019

Een heel leuk verblijf! We hadden wel graag bij het inchecken nog eens gehoord welke activiteiten er plaats vinden... soms lees je er wel eens over tussen alle informatie. Ook bij het ontbijt misschien de keuze geven om rauwe eieren te kiezen... zo kan je zelf bepalen of je ze kookt of bakt...

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Nutchel in Maaseik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Nutchel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.