Vakantiehuis Landhuisjes bij de Wouterbron

• 7.5Inrichting
  • 7.7Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landhuisjes bij de Wouterbron voor je op een rij gezet:

7 reviews over Vakantiehuis Landhuisjes bij de Wouterbron

• 9schlosser21-04-2015

zalige vakantie

De bungalow was van een perfecte kwaliteit alles nieuw en heerlijke bedden. Keuken is compleet ingeruimd. Bij aankomst was ons huisje vergeven maar de eigenaar gaf ons daarom een geschakelde bungalow met 2 badkamers 2 toiletten en eigenlijk was dit 1 hele grote bungalow voor 4 personen. Eigenlijk dus een bungalow voor een groter gezelschap. Heerlijk groot, schoon, van alle gemakken voorzien, bedden meer dan genoeg en slapen voortreffelijk. Natuur en omgeving ook geweldig mooi en rustig. Geen last van de aanliggende camping gasten gehad. Wij hebben hier in het hoogseizoen gezeten, de belgen hadden toen geen vakantie meer. De wouterbron was eigenlijk buiten het seizoen maar wij kregen toch de code en hadden in onze vakantie een prive zwembad/meer. We hebben veel in de omgeving gedaan, op de camping zelf was weinig te doen voor onze kinderen behalve de natuurwandelingen en de wouterbron. Als je vd natuur houd en wandelingen en om dingen te ondernemen is deze plek ideaal.

Met oudere kinderen

• 9Dirk06-09-2013

Ideaal om een tijdje te verblijven

Voor een opdracht in Belgie had ik gekozen om een maand me te vestigen in de landhuisjes van Wouterbron. Dicht bij de autosnelweg, maar toch ver genoeg om geen lawaaihinder te hebben. Een mooie omgeving waar je tot rust kan komen. Ik had het geluk dat het in de periode dat ik er was niet uitverkocht was. Wat ik vooral apprecieerde was de persoonlijke aanpak van de eigenaar. Hij was steeds bereid om je vragen te beantwoorden en oplossingen te vinden.

• 9Hendricks02-09-2011

Ongelooflijke meevaller

Wij hadden al geboekt toen we de beoordeling van vlns5 gelezen hadden. Was dat even schrikken... We dachten zelfs aan annuleren maar na een persoonlijk contact met de uitbater besloten we toch maar het erop te wagen. Gelukkig maar want wij werden in een supergezellig, kraaknet en gerieflijk huisje ondergebracht, van een snelweg of lawaai hebben wij niets gemerkt, integendeel:het was zelfs uiterst rustig en stil. De zwemvijver met zuiver bronwater was jammer genoeg maar één dag geopend omdat het weer niet echt zomers was maar de ervaring was zaaaalig. (Wat een verschil met die antiseptische javelbaden waar je drie dagen later nog last van hebt) Al bij al hebben wij een onvergetelijke tijd beleefd in deze prachtige streek. Tip voor 'n uitje: Railbiken op de oude spoorlijn van het kolenspoor in As. De heenreis gaat letterlijk op wieltjes, de terugreis is een kuitenbijtertje maar wel heel leuk!

• 0Willen29-08-2011

Fantastische Vakantiebestemming

Wij hebben een week lang ècht genoten van onze vakantie. Het huisje was zeer netjes en met veel gevoel voor gezelligheid ingericht. We werden als koningen ontvangen en waren vooral aangenaam verrast door de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de uitbaters. Onze kids hebben vooral buiten gespeeld, ondanks het minder goede weer...wanneer de zon dan terug van de partij was hebben we intens genoten van de zwemvijver met kristalhelder bronwater. Wij hebben ter plaatse ook fietsen gehuurd en het fietsroutenetwerk verkend. Dit is een echte aanrader: het idee is geniaal in zijn eenvoud: de knooppunten volgen en tijdens de tocht kan je ten allen tijde je route wijzigen, bovendien staat er op ieder knooppunt een overzichtskaart, zodat je de weg onmogelijk kan kwijtraken... Ons zien ze hier zeker nog terug!

• 9Vandenete05-08-2011

zalig! fantastische plek om tot rust te komen

wie wil fietsen , wandelen en bij mooi weer lekker wil zwemmen zit hier zeker op de juiste plek .De landhuisjes zijn knus en comfortabel je voelt je er zo thuis ...

Met oudere kinderen

• 1ENL06-07-2011

verschrikkelijk, nooit meer!

vies klein huisje, hooguit 2 ster waard (zelfs dat is hoog gegrepen). Ligging letterlijk 50m van de snelweg, waardoor je continue lawaai hoort. Absoluut niet geschikt voor mensen met klein kinderen. Insecten op de begane grond. Verpeste vakantie!!! We zijn na 1 nacht vroegtijdig vertrokken.

• 9IT17-08-2010

Gezellig en gastvrij

Landhuisjes bij de Wouterbron in Maaseik is idyllisch gelegen in een groot bos-en duingebied. Hartelijke ontvangst en super dienstverlening! Een aanrader voor wie wil fietsen en wandelen, geen drukke boel. Eigenaar heeft met ons een Quad-tocht gemaakt door de bossen...superleuk! Wij komen zeker terug!

2 tips over Vakantiehuis Landhuisjes bij de Wouterbron

• Dirk, 06-09-2013

Gebruik de vaste lijn voor internet. s avonds kan de wifi langzaam zijn.

• schlosser, 21-04-2015

Zelf activiteiten ondernemen en neem genoeg mee om met kinderen je te vermaken

0 vragen over Vakantiehuis Landhuisjes bij de Wouterbron

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen