Géén boekingskosten

Hotel Kasteel Wurfeld

BelgiëLimburg (België)Maaseik

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Kasteel Wurfeld voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 56 reviews
+8/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 56 reviews

• Rolstoel toegankelijk

57 Reviews over Kasteel Wurfeld

• 9Alex16-09-2019

***** Voor herhaling vatbaar!

Verrassend verblijf in Belgisch Limburg! Onlangs hebben we 2 nachten genoten van een arrangement bij Kasteel Wurfeld, hierbij zaten 2 diners bij inbegrepen. Na een vriendelijke check-in (al om 13 uur konden we naar onze kamer!) hebben we onze koffers op de mooie ruime kamer met balkon geparkeerd en zijn we de stad Maaseik gaan verkennen. Wat een heel leuk stadje blijkt te zijn met legio mogelijkheden om te wandelen, fietsen, eten en te drinken. Ook voor wateractiviteiten kun je hier terecht. De diners 's avonds in het hotel waren verrukkelijk, met vriendelijke bediening en een fijne, uitgebreide wijnkaart. Op de kamer hadden we ook een paar Nederlandse TV zenders en de wifi was buitengewoon snel en stabiel. Het ontbijt was lekker. Wij hebben een heel aangenaam verblijf gehad en zullen op termijn wel weer eens terug komen.

• 6Nuyttens Nick11-06-2019

Half geslaagd

Heel vriendelijk personeel. Kamers oudbollig. Je denkt zeker niet dat je in een kasteel slaapt, eenmaal de kamer binnengekomen. Mag allemaal opgefrist worden.
    Je hoort de stappen van de kamers boven Flatscreen op de kamer maar helaas de helft van de kanalen gaven foutmelding. In de avond helaas geen warm water in de douche, in de ochtend gelukkig wel. Douche in bad met plakkerig douchegordijn (brrr). Handdoeken mogen zeker eens vernieuwd worden. Ontbijt viel mee maar zeker geen waw gevoel - zelf nog eitjes koken terwijl de prijs wel tamelijk hoog is. Tuin ook zeker een onderhoudsbeurt nodig. Er zal zelfs een tuinstoel bij de fontein en die lag er zeker al een tijdje in. 2 gasten zaten aan een 4-persoontafel in de zon te ontbijten. Halfweg hun ontbijt moesten ze opeens naar een 2-persoonstafel verhuizen terwijl er zeker nog drie 4-persoonstafels waren. Vond ik niet kunnen

• 6kib102-01-2019

nooit meer

Allereerst met Kerstmis met goor gezelschap deelgenomen aan kerstdiner, was oké. Ook aan de Sylvesterparty deelgenomen op 31-1-2018, entourage, versiering en diner waren uitstekend van kwaliteit. Alleen was er die avond veel te weinig personeel, waardoor het laatste gerecht even voor 24.00 uur werd afgeruimd. Totaal geen sfeer ter voorbereiding naar de jaarwisseling. Bij afrekenen waren wij verrast door de hoge rekening, er stonden echt teveel drankjes berekend! Champagne stond om 12.00 uur niet klaar, er was geen vuurwerk buiten, alleen binnen wat vuurwerksterren. De Marokkaanse taxichauffeur (deze naam doorgekregen van kasteel Wurfeld) stond buiten, maar wou ons niet naar huis brengen, terwijl we het reserveringsformulier bij ons hadden met de tijd, hij bracht eerst een ander gezelschap weg, en wij moesten maar wachten tot hij terug kwam. Waardeloos! Uiteindelijk zijn we door familie opgehaald, nadat we verkleumd waren in de regen.

• 3Lonneke01-07-2018

Slot Frankenstein, eens maar nooit meer!

Wat een waardeloos hotel. Dit verdient geen sterren.... Het is oud en oubollig. We hadden een kamer drie hoog achter, zonder uitzicht en met een enorme boom voor het raam. Het was er bloedheet. Er kwam nauwelijks water uit de douche, het toilet trok bijna niet door en de chloorvlekken zaten in de handdoeken.

Het ontbijt was erg karig, geen verse jus 'd orange! Dat we ons eigen ei moesten koken, was echt het toppunt!! En dat terwijl je 60 euro p.p.p.n. betaalt! Voor het ontbijt waren er tafels gedekt, maar die stonden allemaal in de zon. Niemand wilde in de zon zitten. De tafels die in de schaduw stonden, daar mocht je niet zitten, omdat die al voor de avond gedekt waren.....

We zijn twee nachten geweest, maar wat zonde van ons geld. Echt geen pluspunt kunnen ontdekken.

• 9Jeannine Van Nuffelen-Van Immerseel04-01-2018

Fantastisch beleving - klasse !!

We hebben er oudjaar doorgebracht, ééntje om in te kaderen zou ik zeggen !

• 9Mervielde18-09-2016

Fantastisch.

Heel rustige ligging, vriendelijk personeel, mooie kamers, lekker eten. Niet goedkoop, maar echt de moeite waard.

• 10Blomme danny02-04-2016

Zeer mooie locatie zeker de moeite waard

Alles was tip top in orde vriendelijke ontvangst mooie kamer zeer gezellig en prachtig interieur Kortom de moeite waard en zeer vriendelijk personneel

• 9Frans Oerlemans25-10-2015

Geweldig gastvrij

Kasteel Wurfeld zijn we geweest voor onze gouden bruiloft. Een geweldige receptie voor familie en vrienden. Heerlijke hapjes en lekkere drankjes. 's Avonds een heerlijk diner met ontspannen bediening. Prima geslapen in fijne kamers met uitstekende bedden. Ons feest afgesloten met een smakelijk ontbijt de volgende ochtend.

• 10kees bestebreurtje25-09-2015

Geweldig

Wat een vriendelijke sfeer, wat een mooi verzorgde kamers, wat een heerlijke diners.

• 10Theo DB20-07-2015

om zeker naar terug te keren

Een zeer goede locatie (vooral voor fietsers) met een prachtige grote tuin. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Verzorgde maaltijden (gastronomie in half pension) en een kraaknet interieur. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding en... 3 nachten voor de prijs van 2 nachten (te vermelden tijdens inschrijving). 3 sterren ? Van mij minstens 4.

Hotel Kasteel Wurfeld info

• AirconditioningNiet beschikbaar