Kleine hotelsWeer vandaag35°20°

56 reviews over Hotel Kasteel Wurfeld in het Nederlands

Half geslaagd

Nuyttens Nick
11-6-2019

Heel vriendelijk personeel. Kamers oudbollig. Je denkt zeker niet dat je in een kasteel slaapt, eenmaal de kamer binnengekomen. Mag allemaal opgefrist worden.
Je hoort de stappen van de kamers boven Flatscreen op de kamer maar helaas de helft van de kanalen gaven foutmelding. In de avond helaas geen warm water in de douche, in de ochtend gelukkig wel. Douche in bad met plakkerig douchegordijn (brrr). Handdoeken mogen zeker eens vernieuwd worden. Ontbijt viel mee maar zeker geen waw gevoel - zelf nog eitjes koken terwijl de prijs wel tamelijk hoog is. Tuin ook zeker een onderhoudsbeurt nodig. Er zal zelfs een tuinstoel bij de fontein en die lag er zeker al een tijdje in. 2 gasten zaten aan een 4-persoontafel in de zon te ontbijten. Halfweg hun ontbijt moesten ze opeens naar een 2-persoonstafel verhuizen terwijl er zeker nog drie 4-persoonstafels waren. Vond ik niet kunnen

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

nooit meer

kib1
2-1-2019

Allereerst met Kerstmis met goor gezelschap deelgenomen aan kerstdiner, was oké. Ook aan de Sylvesterparty deelgenomen op 31-1-2018, entourage, versiering en diner waren uitstekend van kwaliteit. Alleen was er die avond veel te weinig personeel, waardoor het laatste gerecht even voor 24.00 uur werd afgeruimd. Totaal geen sfeer ter voorbereiding naar de jaarwisseling. Bij afrekenen waren wij verrast door de hoge rekening, er stonden echt teveel drankjes berekend! Champagne stond om 12.00 uur niet klaar, er was geen vuurwerk buiten, alleen binnen wat vuurwerksterren. De Marokkaanse taxichauffeur (deze naam doorgekregen van kasteel Wurfeld) stond buiten, maar wou ons niet naar huis brengen, terwijl we het reserveringsformulier bij ons hadden met de tijd, hij bracht eerst een ander gezelschap weg, en wij moesten maar wachten tot hij terug kwam. Waardeloos! Uiteindelijk zijn we door familie opgehaald, nadat we verkleumd waren in de regen.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Slot Frankenstein, eens maar nooit meer!

Lonneke
      1-7-2018

Wat een waardeloos hotel. Dit verdient geen sterren.... Het is oud en oubollig. We hadden een kamer drie hoog achter, zonder uitzicht en met een enorme boom voor het raam. Het was er bloedheet. Er kwam nauwelijks water uit de douche, het toilet trok bijna niet door en de chloorvlekken zaten in de handdoeken.

Het ontbijt was erg karig, geen verse jus 'd orange! Dat we ons eigen ei moesten koken, was echt het toppunt!! En dat terwijl je 60 euro p.p.p.n. betaalt! Voor het ontbijt waren er tafels gedekt, maar die stonden allemaal in de zon. Niemand wilde in de zon zitten. De tafels die in de schaduw stonden, daar mocht je niet zitten, omdat die al voor de avond gedekt waren.....

We zijn twee nachten geweest, maar wat zonde van ons geld. Echt geen pluspunt kunnen ontdekken.

Gereisd Met partner in juli 2018

Kras

Fantastisch beleving - klasse !!

Jeannine Van Nuffelen-Van Immerseel
      4-1-2018

We hebben er oudjaar doorgebracht, ééntje om in te kaderen zou ik zeggen !

Gereisd Met vrienden in december 2017

Fantastisch.

Mervielde
      18-9-2016

Heel rustige ligging, vriendelijk personeel, mooie kamers, lekker eten. Niet goedkoop, maar echt de moeite waard.

Gereisd Met partner in september 2016

Zeer mooie locatie zeker de moeite waard

Blomme danny
      2-4-2016

Alles was tip top in orde vriendelijke ontvangst mooie kamer zeer gezellig en prachtig interieur Kortom de moeite waard en zeer vriendelijk personneel

Gereisd Met partner in maart 2016

Geweldig gastvrij

Frans Oerlemans
      25-10-2015

Kasteel Wurfeld zijn we geweest voor onze gouden bruiloft. Een geweldige receptie voor familie en vrienden. Heerlijke hapjes en lekkere drankjes. 's Avonds een heerlijk diner met ontspannen bediening. Prima geslapen in fijne kamers met uitstekende bedden. Ons feest afgesloten met een smakelijk ontbijt de volgende ochtend.

Gereisd Met vrienden in oktober 2015

Geweldig

kees bestebreurtje
      25-9-2015

Wat een vriendelijke sfeer, wat een mooi verzorgde kamers, wat een heerlijke diners.

Gereisd Anders in september 2015

om zeker naar terug te keren

Theo DB
      20-7-2015

Een zeer goede locatie (vooral voor fietsers) met een prachtige grote tuin. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Verzorgde maaltijden (gastronomie in half pension) en een kraaknet interieur. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding en... 3 nachten voor de prijs van 2 nachten (te vermelden tijdens inschrijving). 3 sterren ? Van mij minstens 4.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

rustig en stil , hotel tegengevallen

Museeuw filip
      6-4-2015

ontvangst ; geen familiaal ontvangst , eten ; teveel gebruik van smaakversterkers in soepen en saus vb , witloofsoep smaakte naar kip , bord waarin het geserveerd werd was koud ! tomatensoep smaakte naar unox ! vlees ( eend ) was doorbakken , varkensvlees , lekker van smaak maar in grote hompe stukken geserveerd ! huisgerijpte zalm 1 klein stukje teruggevonden tussen salade die de versheidsdatum ver overschreden had ! groenten waren niet beetgaar maar nog rauw ! huiswijn geen aanrader ! kortom , alles werd met een poging tot moderne dressermethode geserveerd maar door de omschrijving hierboven teniet gedaan ! jammer voor de obers want op de vriendelijkheid en bediening van deze mensen valt niets aan te merken en kun je dus de beleefdheidsvorm van " het was lekker " niet gebruiken !! het ontbijt was basic . de totaal betaalde prijs was te veel hoog en zeker niet in verhouding met het voorgestelde in de folders . jammer want ik kan het niemand aanraden .

Gereisd Met vrienden in maart 2015

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Wurfeld in Maaseik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Wurfeld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.