Bed and Breakfast
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Het Agnetenklooster voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Het Agnetenklooster in het Nederlands

Ingrid
1-8-2018

Top gastvrouw 'Patricia', lekker ontbijt, gezellige mooie propere kamer. Slechts 5 kamers wat het zeer rustig maakt. Gezellig terras met lounge en mooie grote tuin. Was 1ste keer in B&B maar hopen hier nog eens terug te keren... Waren met de moto en die mocht in de garage staan. TOP!! Zeer kort bij de markt van Maaseik met vele terrasjes en restaurants, enkele minuutjes te voet.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

gastvrijheid in de puurste vorm

Marnik
10-1-2011

Super gezellig Perfect ontbijt Mooie kamers Kort bij het centrum

Gereisd Met partner in februari 2010

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Agnetenklooster in Maaseik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Agnetenklooster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.