Bed and Breakfast
8,8

9 reviews over Bed and Breakfast De Klaproos in het Nederlands

Wat een fantastische plek!

Fam. van Baathen
27-10-2014

We hebben genoten van een weekje logeren bij de Klaproos. Een prachtige plek in een super gezellige studio. Prachtig uitzicht over de Maasvallei en heerlijk gewandeld in de velden. Bedankt voor jullie gastvrijheid en de heerlijke ontbijtjes! En wat een rust!

Gereisd Met partner in september 2014

Fantastische plek!

Fam. Heymans
10-7-2014

Na een vriendelijk ontvangst kwamen we in een ruime, propere studio op de eerste verdiep. Prachtig uitzicht over de Maasvallei, het ontbijt word aan de studio gebracht in een rieten mand en is zeer ruim gevuld, mede door de vriendelijke service en de goede prijs kwaliteit verhouding komen wij zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in juli 2014

Wat een afknapper: 4 sterren onwaardig !

Familie Smeulders
13-6-2014

Bij aankomst: parkeerverbod alom en dus nogal ver lopen met bagage. Z.g.n. fietsenstalling: wij kwamen met E-fietsen: 1 fiets ok, 2 fietsen zeer moeilijk te plaatsen in een smal gangetje langs de trap en dan nogal hoge opstap. Voor ons:een grote zolderkamer: Geen openslaande terrasdeur Wel een klein tweedelig raampje met zicht in de dakgoot en met gordijnen in slechte staat. Bijna overal spinnenwebben.Kabels voor de elektrische verlichting uit de muur badkamer:overplakt met tape= niet in orde met de veiligheidsregels en dus gevaarlijk! Koffie: niet te drinken, wellicht zeer goedkoop. Handdoeken reeds gebruikt en roken zoals de vaatdoek duf. T.V. ter grootte van een 15 inch laptopscherm en veraf en daarom onbruikbaar. In elke B&B die we reeds bezochten (en dat zijn er heel wat) was er douchegel, shampoo en zeepjes aanwezig. Hier enkel een kleine handpomp voor de handen. Het ontbijt was beneden alle peil, zo goedkoop mogelijk. Wij stonden echt versteld en zullen dit niemand aanbevelen.

Gereisd Met partner in januari 2014

Prachtige B&B

John
16-7-2013

Prachtige Locatie, rustig en zeer ontspannend. Heerlijk ontbijt, zeer aardige eigenaars. Wij komen hier zeer zeker terug, dit is een dikke aanrader!!

Gereisd Zakelijk in juli 2013

Regelmatige bezoekers van de Klaproos.

Fam. Bakker
14-5-2011

We hebben al voor de 4de keer een fantastische tijd in de Klaproos gehad! Commentaar op de vorige beoordeling van de Fam. Meulemans is dat ze vergeten erbij te vermelden dat de Klaproos prachtige luxe ruime studio's heeft met eigen keuken en badkamer. Je kunt zelf kiezen om te koken of op restaurant te gaan.Dus zeer geschikt voor verblijven van 2 of 3 weken. 's morgens bij aankomst mag de auto al op de gratis parking gezet worden om er al te gaan fietsen.De ontbijtmand is ruim gevuld met verse produkten (wat is er mis met de appelsienpakjes van de Aldi?), het gaat toch om de gastvriendelijkheid van de uitbaters ? De aktie 3=2 vinden we zeer voordelig voor een ruime studio. Wij kiezen liever voor de rust en de ruimte,als voor kleine gastenkamers met een drukke brasserie of een Hotel, zoals er al zoveel zijn..Kortom de 5de reservatie is al geboekt en we zien er naar uit! Doe zo verder....

Gereisd Met partner in mei 2011

nooit meer

meulemans
8-4-2011

b&b de klaproos, is niet wat wij verwachten van een b&b, de kamers zijn ok, behalve de tv zeer klein en hangt wel 4meter ver, dus ge kon er niks van zien, het ontbijt brengen ze op de kamer, het ontbijt was niets om van te genieten , alles van den aldi,zelfs appelsiensapjes , dus zelf dekken en afruimen, badkamer, 2 kleine handoekjes voor 2 pers, nadeel, je mag pas van 16u op de kamer ,zeker als je voor één dag komt is dat veel te laat we hebben er al veel gedaan gedaan aan de maas,maar dit was een tegenvaller Als ge weet dat ge voor 5euro meer, een paar huizen verder b&b goedhof hebt met prachtige kamers, dan weten wij het wel!!!

Gereisd Met partner in januari 2011

Eeen unieke plek

Tom van Es
22-2-2011

Eeen unieke plek, waar je tijdens het ontbijt een prachtig uitzicht hebt

Gereisd Met partner in februari 2011

Mooie ruime studio's, veel privacy

Boerderij Hazenveld
21-1-2010

Een goed uitgangspunt om Maaseik en het Maasdal te ontdekken. Let op, de verwarming werkt via de knoppen op de radiator en niet via de thermostaat, maar je krijgt alles zeker goed warm. De zonsopgang vanuit je bed is magistraal (als de zon er is). Ganzen spotten? Deze overwinteren hier van eind december tot medio februari, evenals knobbelzwanen en zwarte zwanen. Wij hadden een winteraanbieding, 3 nachten voor de prijs van 2, in dat geval is de prijs kwaliteitverhouding uitmuntend!

Gereisd Met partner in januari 2010

Zéér aan te bevelen, óók met kinderen !

J.schoutrop
20-6-2009

Zeer goede ontvangst, vriendelijke mensen, prachtige omgeving, zéér fietsvriendelijk, Wij zijn 1 week gebleven met onze kinderen vlak aan de maas

Fam Paas

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Klaproos in Maaseik, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Klaproos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.