Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

9 Reviews over De Klaproos

• 10Fam. van Baathen27-10-2014

Wat een fantastische plek!

We hebben genoten van een weekje logeren bij de Klaproos. Een prachtige plek in een super gezellige studio. Prachtig uitzicht over de Maasvallei en heerlijk gewandeld in de velden. Bedankt voor jullie gastvrijheid en de heerlijke ontbijtjes! En wat een rust!

• 10Fam. Heymans10-07-2014

Fantastische plek!

Na een vriendelijk ontvangst kwamen we in een ruime, propere studio op de eerste verdiep. Prachtig uitzicht over de Maasvallei, het ontbijt word aan de studio gebracht in een rieten mand en is zeer ruim gevuld, mede door de vriendelijke service en de goede prijs kwaliteit verhouding komen wij zeker nog eens terug!

• 6Familie Smeulders13-06-2014

Wat een afknapper: 4 sterren onwaardig !

Bij aankomst: parkeerverbod alom en dus nogal ver lopen met bagage. Z.g.n. fietsenstalling: wij kwamen met E-fietsen: 1 fiets ok, 2 fietsen zeer moeilijk te plaatsen in een smal gangetje langs de trap en dan nogal hoge opstap. Voor ons:een grote zolderkamer: Geen openslaande terrasdeur Wel een klein tweedelig raampje met zicht in de dakgoot en met gordijnen in slechte staat. Bijna overal spinnenwebben.Kabels voor de elektrische verlichting uit de muur badkamer:overplakt met tape= niet in orde met de veiligheidsregels en dus gevaarlijk! Koffie: niet te drinken, wellicht zeer goedkoop. Handdoeken reeds gebruikt en roken zoals de vaatdoek duf. T.V. ter grootte van een 15 inch laptopscherm en veraf en daarom onbruikbaar. In elke B&B die we reeds bezochten (en dat zijn er heel wat) was er douchegel, shampoo en zeepjes aanwezig. Hier enkel een kleine handpomp voor de handen. Het ontbijt was beneden alle peil, zo goedkoop mogelijk. Wij stonden echt versteld en zullen dit niemand aanbevelen.

• 10John16-07-2013

Prachtige B&B

Prachtige Locatie, rustig en zeer ontspannend. Heerlijk ontbijt, zeer aardige eigenaars. Wij komen hier zeer zeker terug, dit is een dikke aanrader!!

• 10Fam. Bakker14-05-2011

Regelmatige bezoekers van de Klaproos.

We hebben al voor de 4de keer een fantastische tijd in de Klaproos gehad! Commentaar op de vorige beoordeling van de Fam. Meulemans is dat ze vergeten erbij te vermelden dat de Klaproos prachtige luxe ruime studio's heeft met eigen keuken en badkamer. Je kunt zelf kiezen om te koken of op restaurant te gaan.Dus zeer geschikt voor verblijven van 2 of 3 weken. 's morgens bij aankomst mag de auto al op de gratis parking gezet worden om er al te gaan fietsen.De ontbijtmand is ruim gevuld met verse produkten (wat is er mis met de appelsienpakjes van de Aldi?), het gaat toch om de gastvriendelijkheid van de uitbaters ? De aktie 3=2 vinden we zeer voordelig voor een ruime studio. Wij kiezen liever voor de rust en de ruimte,als voor kleine gastenkamers met een drukke brasserie of een Hotel, zoals er al zoveel zijn..Kortom de 5de reservatie is al geboekt en we zien er naar uit! Doe zo verder....

• 7meulemans08-04-2011

nooit meer

b&b de klaproos, is niet wat wij verwachten van een b&b, de kamers zijn ok, behalve de tv zeer klein en hangt wel 4meter ver, dus ge kon er niks van zien, het ontbijt brengen ze op de kamer, het ontbijt was niets om van te genieten , alles van den aldi,zelfs appelsiensapjes , dus zelf dekken en afruimen, badkamer, 2 kleine handoekjes voor 2 pers, nadeel, je mag pas van 16u op de kamer ,zeker als je voor één dag komt is dat veel te laat we hebben er al veel gedaan gedaan aan de maas,maar dit was een tegenvaller Als ge weet dat ge voor 5euro meer, een paar huizen verder b&b goedhof hebt met prachtige kamers, dan weten wij het wel!!!

• 8Tom van Es22-02-2011

Eeen unieke plek

Eeen unieke plek, waar je tijdens het ontbijt een prachtig uitzicht hebt

• 8Boerderij Hazenveld21-01-2010

Mooie ruime studio's, veel privacy

Een goed uitgangspunt om Maaseik en het Maasdal te ontdekken. Let op, de verwarming werkt via de knoppen op de radiator en niet via de thermostaat, maar je krijgt alles zeker goed warm. De zonsopgang vanuit je bed is magistraal (als de zon er is). Ganzen spotten? Deze overwinteren hier van eind december tot medio februari, evenals knobbelzwanen en zwarte zwanen. Wij hadden een winteraanbieding, 3 nachten voor de prijs van 2, in dat geval is de prijs kwaliteitverhouding uitmuntend!

• 10J.schoutrop20-06-2009

Zéér aan te bevelen, óók met kinderen !

Zeer goede ontvangst, vriendelijke mensen, prachtige omgeving, zéér fietsvriendelijk, Wij zijn 1 week gebleven met onze kinderen vlak aan de maas

Fam Paas

Bed & Breakfast De Klaproos info