Géén boekingskosten

Hotel Aldeneikerhof

BelgiëLimburg (België)Maaseik

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aldeneikerhof voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 7 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 7 reviews

7 Reviews over Aldeneikerhof

• 8Hans Smals01-05-2021

Een verademing. Eten, bediening, verblijf. Top

Na vriendelijke ontvangst naar de kamer begeleid. Prima bed, schone kamer en badkamer. Prima drie sterren niveau.Door COVID op een kamer annex gegeten.Was super. Een aanrader.Gaan beslist terug.Prijs kwaliteit top.Na een aantal negatieve recensies over een vorige uitbater is dit nieuwe echtpaar beslist op de goede weg.

• 10CedricK30-07-2017

Meer dan fantastisch

Heel vriendelijke nieuwe uitbaters, mooie ruime kamers, lekker ontbijt, een echte aanrader!

• 10Tom de Groot14-07-2017

Top restaurant in een uniek kader

Een grote aanrader voor de levensgenieters onder ons en vooral diegene die houden van lekker eten in een uniek kader ! Fijne en vriendelijke mensen .

• 9Myriam10-07-2017

In alle rust 'heerlijk' genieten

Arrangement 'heerlijk tafelen'. Van aperitiefhapje tot dessert zeer lekker. Vriendelijk team

• 9Magd30-05-2012

Leuk en gezellig

Goede ontvangst, goede bediening, op en top vriendelijk en behulpzaam

• 9MO21-05-2012

Gezellig, sympathiek hotel

Mooi en zeer rustig gelegen, op fietsknooppunt. Hartelijke ontvangst, zeer behulpzame gastvrouw. Lekker eten, mooi gedecoreerde tafels.

• 6C Houtteman15-09-2011

niet voor herhaling vatbaar

Met een bon van vlaanderen vakantieland hebben we een nacht in Hotel Aldeneikerhotel gelogeerd. Het onthaal was heel kil. De kamer was proper maar badkamer had geen douche. Blijkbaar krijgen gasten die half pension boeken een andere plaats om te ontbijten dan gasten die enkel ontbijt nemen. Wij waren blijkbaar de enige gasten met enkel ontbijt en werden bij het ontbijt "verbannen" naar een afzonderlijk ongezellig zaaltje aan een grote tafel voor ons twee... Ook het ontbijt was redelijk basic. Hotel ligt tegenover plaatselijke kerk, maar geen hinder ondervonden van klokken. Ook hier qua ligging goed vertrekpunt om te fietsen.

Hotel Aldeneikerhof info