Vakantiehuis De Kleen Meulen

Vakantiehuis De Kleen Meulen

9Fenomenaal

België, Limburg (België), Lummen

Op vakantie geweest naar De Kleen Meulen?

9Fenomenaal

• 8.5Inrichting

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis De Kleen Meulen

• 9Fam. Debal België15-08-2009

Ideale plaats voor een rustvakantie

Verblijf van 1/8/09 tem 8/8/09, met 8 personen: 6 volwassenen en 2 kinderen van 5 en 3. Onder die volwassenen was een rolstoelpatiënt en daarvoor hebben de eigenaars een bed in de living geplaatst. Alle bedden zijn bij aankomst opgemaakt, het huis is heel netjes en alle kookmateriaal is voorzien op minstens 8 personen. Je wordt er ontvangen met een vriendelijkheid die je maar zelden meer tegenkomt. Het is er bovendien ook heel rustig, als je buiten zit, hoor je enkel het kabbelen van de beek. Op zaterdag moet je zeker tussen 14 en 16u naar de watermolen ernaast gaan, want dan wordt er nog gemalen. Bij een probleem (zelfs al heeft het niets te maken met de woning), aarzel niet navraag te doen bij de eigenaars, je wordt in alle vriendelijkheid geholpen. Inkopen doe je op 1 km in de GB, makkelijk te bereiken met de fiets. Het achterliggende natuurreservaat is ook een aanrader. Een tip voor de eigenaars: plaats enkele speeltoestellen voor kinderen in de tuin. Wij komen zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9kapusjon17-05-2008

Prachtig nieuwe vakantiewoning, hoor. We hebben er prima in verbleven met 6 personen. Ruimte te over en in de mooie natuur. Veel gefietst en gewandeld dus. Een aanrader. O ja, in de prijs zit echt wel alles in, zelfs geen beddengoed mee te nemen !

Gereisd met familie in mei 2008

0 tips over Vakantiehuis De Kleen Meulen