Hotel Tuinhotel

• Sauna

35 reviews over Hotel Tuinhotel

• 8Shanna27-09-2010

Moderne uitstraling, kleinschalig

Leuk kleinschalig hotel, kamers met moderne uitstraling. Erg lekker eten in cafe (inderdaad enorme porties). Receptie was gesloten bij aankomst, maar wij vonden het geen probleem om de sleutel bij de bar op te halen. Ik sluit mij aan bij vorige beoordelingen voor wat betreft de minpunten. Wij hadden ook kamer 9, dus douchen was niet mogelijk tenzij liggend in het bad. In het weekend is er veel lawaai van het uitgaansleven.

Gereisd met partner in september 2010

• 8herwin24-08-2010

Leuk verblijf

ontvangst inderdaad met omslag , waren hier met bon met driegangenmenu inbegrepen , dit mochten we a la carte kiezen . het eten was zeer goed , overdreven portie's maar wel lekker , wel zeer druk s'avonds in het restaurant .het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en goed , zeer mooie omgeving voor te fietsen . enig minpuntje, wij hadden kamer 9 en daar staat het ligbad onder de schuine kant waardoor je niet kunt douchen.geweest van 20/08 tot 21/08

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Hugo en Katrien08-08-2010

zeer goed ,maar...

Heel mooi nieuw hotel met prachtige kamers en een heel lekker en uitgebreid ontbijt. Maar het ligt midden in het centrum van Lommel en de nacht van zaterdag op zondag is nergens de rustigste van de week en dus slaap je in het week-end niet meteen en evenmin ongestoord.En inderdaad de sleutel moest afgehaald in het restaurant en werd ons zonder verdere uitleg overhandigd en dat was het. Ontbijten doe je met een massa andere mensen want het buffet is 's zondags ook toegankelijk voor buitenaf en dat maakt het wel zeer druk, en vooral lawaaierig. Wij waren er met een bon en die hebben we maar afgegeven aan de mevrouw die de kamers kwam doen. Zij was heel vriendelijk maar voor de rest hebben wij eigenlijk niemand van het hotel gezien tijdens ons hele verblijf. En wie in het hotel zelf wil eten kan beter vooraf reserveren, anders val je uit de boot; en ook daarover van tevoren geen woord.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8D.Duiker19-05-2010

Goed eten,gezellig

Ik heb hier in Mei een week gegeten, verbleef in het nabij gelegen Corbie hotel. Eten is goed en er is voldoende keus, aantal bier op tap en diverse soorten bier uit fles verkrijgbaar, prijzen zijn redelijk. Keuken open tot 24u Bediening over het algemeen vriendeljk, wel soms wat lang wachten op je eten maar als je geen haast/honger hebt is het prima vertoeven (neem nog een biertje extra).

Zakelijk gereisd in mei 2010

• 10André18-04-2010

Oké.

Zéér mooie kamer. s'Morgens lekker en uitgebreid ontbijt. Welness oké, maar water van jacuzzi zag wel beetje groen. Géén goed onthaal. Receptie steeds gesloten en moesten onze sleutel halen in restaurant. Kregen hier een papier met beetje uitleg over hotel en sleutel en voor de rest onze plan trekken. Wel jammer!! Ontbijt in de brasserie wel erg druk, alsook s'avonds héél veen volk.

Gereisd in april 2010

• 9Werner Kuypers10-04-2010

Vriendelijk Limburgs

Het Tuinhotel is een echte aanrader. We waren er pas te gast en genoten van de erg nette kamer, de wellnessvoorzieningen, maar vooral ook van de vriendelijke bediening van het personeel. Het eten in het Tuincafé was overheerlijk en netjes verzorgd. Ook de zaakvoerder (erg aardige man) kwam 's morgens even langs bij het ontbijt om even gedag te zeggen en te vragen of we goed 'gesoigneerd' waren. Tuinhotel is een prima uitvalsbasis om een paar dagen te fietsen in fietsparadijs Limburg.

Gereisd met partner in april 2010

• 9De Gendt Dirk06-04-2010

AAN TE RADEN

Zeer mooie kamers ( wij hadden de luxekamer, maar hebben alle kamers kunnen bekijken ) met luxueuze badkamers en afwerking. Ook de gratis welness ( sauna, jacuzzi, zwembad, loungehoek )is fantastisch. Joviale en vriendelijke bediening, zeer goed en uitgebreid ontbijt en een goede keuken. Kortom een aanrader, prijs/kwaliteit een topper.

Gereisd met partner in april 2010

• 8Degryse17-02-2010

prachtige kamer

heel lekker eten in de brasserie,vriendelijk personeel,privè parking

Gereisd met partner in februari 2010

• 10Sara Van Audenhove25-01-2010

Mooie kamers

Mooi hotel, leuke kamers, vooral de Trendy kamer is leuk. Onder het dak met mooi groot terras.

We hadden op internet gelezen dat er te weinig handdoeken zouden zijn, wij hadden per persoon 2 grote badhanddoeken en 1 kleine handdoek. Ook zou het zwembadwater groen zijn, dit was zeker en vast niet het geval.

We lazen ook dat vele gasten last hadden van lawaai, jammer genoeg moeten we dit beamen. We hebben amper kunnen slapen van lawaai op straat, lawaai van de buren, lawaai van het ventilatiesysteem.

We hebben 's avonds gegeten in het tuincafé, het eten was voortreffelijk.

Het enige minpuntje, het eten is duur voor een brasserie. Je zou ook verwachten dat je standaard een aardappelgerecht (frietjes, puree, ...)krijgt bij een hoofdgerecht maar dit is niet zo, je betaald zowiezo 1.8 euro extra voor frietjes of puree (op je rekening staat supplement maar dat is het dus niet want we hebben geen extra frietjes gevraagd)

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Verhavert25-10-2009

ongeloofelijke kamers echt prachtig

tuinhotel echt de moeite.Ligt direkt in centrum, prive parking, lekker eten in brasserie

Gereisd met vrienden in oktober 2009

Hotel Tuinhotel info