Hotel Tuinhotel

• Sauna

35 reviews over Hotel Tuinhotel

• 10Mertens Y.19-09-2013

Heerlijk verblijf gehad

Super verblijf gehad! Hadden nog mooi weer en hebben dus volop gebruik kunnen maken van het zwembad, sauna & jacuzzi. Ook in het restaurant zeer lekker én zeker ook voldoende gegeten! Wij komen zeker nog terug!

Gereisd met partner in september 2013

• 4Evy24-06-2013

Eerste en laatste keer!

Juist terug van weekendje Tuinhotel.Luxe arrangement in luxehotel, maar de luxe was ver te zoeken! Er stond vermeld dat het hotel een privéparking had, alleen was die parking nu een zomerterras, dus auto betalend op straat mogen parkeren! Er was niemand aan de receptie, enkel van 7-9 uur tijdens weekdagen en van 9-11 uur tijdens weekend. Moeten aanmelden aan bar, waar een vluchtig een uitleg kregen van garçon. Kamers waren gewoon vuil! Glazen waren niet om uit te drinken, glazen badkamerdeur was al weken niet gepoetst, heb er zelfs het woordje ‘vuil’ in geschreven en na 3 dagen stond het er nog steeds op! Als je in badkamer was, mocht je steeds de gordijnen van de kamer sluiten want anders zagen de overburen je zitten op het toilet! Lavabo was verstopt, regendouche werkte amper, dit gemeld aan receptie, maar na 3 dagen nog steeds niet opgelost. Eten in brasserie was ok, maar alles was gewoon vuil! Ontbijt was zaterdagmorgen vrij sober, zeker geen luxe ontbijt zoals vermeld stond!

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Bart Defrenne30-01-2013

Een aanrader maar niet in het weekend!

Zalig hotel met een ongeziene vriendelijkheid en kwaliteit, zowel de kamer en het eten waren een voltreffer. Grote minpunt is dat wij aan de straatkant sliepen en enorm weinig geslapen hebben door het vele nachtlawaai komende van de café's aan de overkant. Dus best niet boeken voor een vrijdag-of zaterdagnacht!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9Raf Lemmens13-08-2011

Schitterend hotel

Meerdere nachten verbleven... Schitterende ontvangst, lekker eten, heel mooie accomodatie. Een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 10Yves Kaes13-08-2011

Schitterend hotel... Prachtige ligging. Lekker eten. Prima

Gereisd met partner in juni 2011

• 9dejong12-08-2011

Mooie kamers gezellig in centrum

Wij waren hier een weekendje met onze twee zonen. Mooie kamers alleen die glazen deur voor de badkamer is niet zo'n succes. De douche liep ook niet goed door waardoor na het douchen het water de kamer in liep. Gezellig gelegen in het centrum, wel herrie van de kroegen 's nachts maar wij vinden dat niet erg, onze tiener zonen vonden dat wel gezellig. De wellnes was mooi en het ontbijtbuffet prima. Kortom goed bevallen ondanks de badkamer. Komen graag nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 2Erika20-07-2011

Nooit meer!!!

De aankomst in het hotel vonden we vrij onorthodox… Met koffer en al gingen we naar de eerste verdieping om daar tot de bevinding te komen dat niemand de receptie bedient behalve tussen 09.00u en 11.00u (m.a.w. enkel om uit te checken). We werden d.m.v. een bord doorverwezen naar het restaurant/taverne om in the checken. Tussen de drankbestellingen door kregen we van een barvrouw onze documenten en toegangskaarten alsook een summiere uitleg. De kamer en de welness vielen zeker in de smaak en de gedachte dat we ’s avonds lekker gingen eten verdrong de ontvangst naar de achtergrond. Het bleek echter een voorbode te zijn van wat nog komen moet… Helaas is enkel een recensie mogelijk van maximaal 1000 karakters op Zoover.

Gereisd met partner in juli 2011

• 3Willy Van Goethem12-01-2011

een regelrechte afknapper

Wij wensten twee nachten na elkaar met een bon een kamer te reserveren. dit is ons botweg geweigerd. Voor de tweede nacht moesten wij 110 euro cash betalen! Men zou toch denken dat het hotel aardig wat kosten uitspaart door twee nachten na elkaar aan dezelfde mensen te verhuren. Ook het onthaal aan de telefoon liet veel te wensen over: klanten zijn duidelijk tweede rangs! Willy en An

Gereisd met partner in januari 2011

• 10nancy12-12-2010

ongelooflijk fantastisch goed hotel

Wij zijn juist terug van een weekendje in het Tuinhotel. We hadden dit gekregen via een bongo, maar we hebben zeker de juiste keuze gemaakt om naar dit hotel te gaan. Het is een echte aanrader. Super goede service, zeer propere kamers, superlekker eten en een ongelooflijk ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in december 2010

• 9marc & viviane31-10-2010

Uitstekend hotel

Dit hotel is vast en zeker een aanrader.Zéér mooie kamers en prima badkamer , alleen mocht er wat meer licht zijn. Het eten in de brasserie van de zaak was uitstekend evenals de bediening. Het ontbijt was zalig,lekker en gevarieerd.

Gereisd met partner in oktober 2010

Hotel Tuinhotel info