Hotel Tuinhotel

• Sauna

35 reviews over Hotel Tuinhotel

• 4Assunta21-05-2017

Nooit meer !

Een zeer mooi hotel maar voor een goede nachtrust is dit zeker niet aan te raden. Recht over het hotel pubs ,bar en discotheek.mogen op vrij muziek draaien tot 4 uur en op zaterdagavond tot 5 u in de morgen.en om 6 u word je wakker van de tafels en stoelen die verschoven worden in het hotel om te kuisen. Het personeel doet alsof wij de eerste waren die dit melden. Wij hebben dan ook na 1 nacht weer weggegaan.het was gewoon de hel van het lawaai ook van de cafegangers zelf die staan te roepen op straat. Vrienden van ons troffen s,morgens een kapot ei over de vooruit en glazen op de parking. Dus voor ons nooit meer.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 8J.C. van Delft15-03-2017

Heerlijk eten, snelle en klantvriendelijk geholpen

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 3IngridR21-10-2016

Een keer en Nooit meer!

Na een smaakmakend artikel in een magazine besloten wij onszelf een weekendje rust, genieten, ontspanning en wellness te gunnen in het Tuinhotel in Lommel. Toegegeven, het hotel op zich is heel mooi, en heeft ruime en nette kamers. Wel vreemd dat je eerst naar de 1ste verdieping gestuurd wordt om in te checken, maar dat die receptie zelden bemand is! Je moet terug naar het restaurant beneden om daar je sleutel te krijgen. Het eten in het restaurant is heel lekker, en alles wordt heel vriendelijk geserveerd. Maar!!! Hou er rekening mee dat je op een zaterdagavond Geen Oog dicht doet vanwege het nachtlawaai van de Tbar aan de overkant v/d straat!!! De muziek + het gepraat en gelach van aankomende en vertrekkende dansers gaat door tot 5u 's morgens en de klaargelegde oordopjes zijn veruit ontoereikend om de heftige beat te verdoezelen. Het politiekantoor is nochtans amper 6 gebouwen verwijderd van de dancing, maar er wordt blijkbaar nooit iets tegen dit extreme nachtlawaai ondernomen. (Pittig detail : bij het binnenrijden van Lommel staat er een nog nooit eerder gezien verkeersbord : 'Opgelet, Wij treden Hard op tegen rijdende Discobars'). Begrijpe wie kan dat er tegen een niet-mobiele dancing In de Dorpskern niks ondernomen wordt!!! Het ergerlijke vinden wij dat op alle sites (v/h hotel zelf, touroperator én in het artikel van magazine) het hotel verbonden wordt aan een sfeer van natuur, ontspannen, wellness en genieten. Op geen enkele van deze sites wordt melding gemaakt van het feit dat het hotel in het midden van het dorpscentrum gelegen is, en al zeker niet dat het recht tegenover een dancing ligt. Dit is echter wel het excuus dat wij aan de receptie te horen kregen. Het klonk echt als een verwijt dat wij maar beter hadden moeten weten! Er zijn 3 kamers aan de straatkant gelegen. Wat ons betreft zijn die Onverhuurbaar in het weekend! Als je niet bereid bent om een meerprijs te betalen voor de kamer aan de tuinkant, Boek dan Elders!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Rony19-09-2016

Mooie kamers en zeer netjes

Lekker eten Maar indien een kamer aan straat kant, veel hinder van het uitgangs leven in Lommel

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 3Anneleen05-09-2016

overnachting niet aan te raden!

We logeerden hier voor de tweede keer, jammer genoeg alle twee de nachten bijna geen oog dicht gedaan van het lawaai van de T bar. Zelfs met de oordopjes die er lagen kon je nog horen welk liedje ze draaiden. Zeker geen aanrader als je eens een nachtje wil uitrusten. Het ontbijt was niet hygienisch (vliegen op eten) Enkel de avond ervoor hadden we lekker gegeten.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Gerda Willems07-07-2016

Fantastisch; voor herhaling vatbaar.

Ruime, nette kamer. Goed bed en dito hoofdkussens. Misschien een matte tussendeur naar de badkamer; zou meer privacy geven. Excellent ontbijt.

Zakelijk gereisd in juli 2016

• 9Mevr. Swolfs08-06-2016

Fantastich verblijf met Vlaanderen Vakantieland

Het hotel is heel netjes, mooie grote slaapkamers en grote propere badkamers. Het is genieten van het ontbijt met hartelijk onthaal . Het zwembad , sauna, jacuzzi zijn een pure weldaad om van te genieten. Er was bij onze groep niemand die een negatief woord over ons verblijf had. Niet enkel vriendelijk, maar ook hartelijk ! Het eten is er een aanrader, en wat niet in orde is wordt direct verholpen.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 6A. Lammers van Toorenburg-Rigter07-06-2016

er was wel wat aan te merken

De badkamer geeft geen privacy door de glazen deur, op toilet zit je te kijk.. Deur had beter van matglas kunnen zijn. De verlichting was heel slecht. Make up en scheren was absoluut onmogelijk! Receptie/ontvangst beneden de maat.

Gereisd met partner in mei 2016

• 5Anoniem21-02-2016

Nooit meer in het weekend

Het hotel op zich is ok. Tv was wel stuk ( zwarte streep op beeldscherm ). Wat echt niet ok was: lawaai. Tot 5 u s'nachts hard core housemuziek te horen van de overkant. Eten is wel heel lekker, ook het ontbijt,

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Duyck Philippe22-07-2014

Een aanrader

Heel aangenaam hotel en uiterst vriendelijk personeel!

Gereisd in juli 2014

Hotel Tuinhotel info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats