Camping Sjorovo

14 reviews over Camping Sjorovo in het Nederlands

Fantastisch!

Riky en Jan
12-9-2018

Leuke, kleine, goed verzorgd campinkje waar gastvrijheid er gewoon bij hoort. Prima plaatsen, sanitair en (indien gewenst) een mooie verblijfsruimte. Het gebruik hiervan en van de aanwezige apparatuur op basis van vertrouwen. Waar maak je dat nog mee!

Gereisd Met partner in september 2018

Lekker rustig en vriendelijke gemoedelijke mensen.

Lida
14-8-2017

Prijs kwaliteit uitstekende. Hartelijke mensen waarbij je je welkom voelt. Doen alles om het je naar de zin te maken. We troffen het met het weer waardoor we heel veel gefietst hebben en dan is deze camping een prima uitvalsbasis . We zullen het zeker doorvertellen.

Een fantastische kleine en rustige camping

Wouters Raf
30-4-2017

Vriendelijke eigenaars,goed ontvangen. Sanitair tip top in orde. ruime staanplaatsen. We hebben echt genoten van de rust en de mooie omgeving. Komen zeker nog terug

Gereisd Met partner in april 2017

We hebben hier genoten!!

Ludo en Martina
1-9-2016

Prachtige uitvalsbasis om te gaan geocachen. Zeer vriendelijke eigenaars, klein maar gezellig. Sanitair kraaknet gehouden. Plaats zat voor maar zes plaatsen. Zijn hier voor een kortvakantie en als er terug wat nieuwe cachen bijkomen in de buurt mag je ons weer verwachten Wilma.

Ideale stopplaats voor groepen

Quinten
21-5-2016

We hebben hier één nacht geslapen met een groep van 10 jongeren. Zeer vriendelijke ontvangst en leuke omgeving. Er is veel te doen en in de buurt (Lommelse Sahara, Vossemeren, ...) en op de camping zelf zijn er een klein bos, spelmateriaal en dieren aanwezig. Sanitair was ook dik in orde! Ideaal als accomodatoe voor teambuilding met jongeren.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

fantastisch

ludwina
17-5-2016

Kleine, mooie en verzorgde kamping. Elk jaar opnieuw een warm onthaal van de eigenaars. Kinderen kunnen samen met Jos en Wilma de dieren verzorgen en hebben de ruimte om lekker te ravotten. Mooie ingerichte ruimte aan het sanitair om even lekker tot rust te komen, spelletjes en boeken voor de kinderen. Op mooie avonden samen een vuurtje maken met Jos en Wilma, popcorn maken en gezellg wat bijpraten. Bovendien heeft Lommel heel wat te bieden qua activeiten voor gezinnen: bezoek aan Sahara, MTB tochten, wandelingen, kano varen op de Dommel, mooie speeltuin, zwembaden..een echte aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

mini camping die groots is in gezelligheid

HANSIM
17-5-2016

Voor het derde jaar op rij gaan kamperen bij Wilma en Jos. De kinderen komen hier "thuis". Geen grote luxe camping maar een fantastisch plekje als je van rust en natuur houdt. Supervriendelijke eigenaars die steeds voor alle gasten klaar staan. Geen poespas hier, maar echt "klein en fijn" met vele mogelijkheden tot daguitstappen. Aanrader!!! En een haan die vroeg kraait? Da's de natuurlijk zeker?

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Fantastisch !

Rico en Linda
8-9-2015

Samen met 2 kleine kinderen een super leuke tijd gehad. Samen de diertjes verzorgen met wilma en jos was toch wel echt iets bijzonders voor de kids. Wilma en Jos zijn erg gastvriendelijk en zeer behulpzaam. Tot de volgende keer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Fantastisch camping, netjes en alles aanwezig

Wil
30-8-2015

Camping eigenaar waren erg gastvrij. Prettig verblijf

Gereisd Met partner in augustus 2015

heerlijke minicamping

joke en rob
20-8-2015

Fijne en super gastvrije mensen Goed sanitair schoon, Een echte boerencamping zonder poespas en netjes verzorgd. Top

Joke en rob

Gereisd Met partner in mei 2015

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sjorovo in Lommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sjorovo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.