Camping Sjorovo

14 reviews over Camping Sjorovo

• 2018
    10Riky en Jan12-09-2018

Fantastisch!

Leuke, kleine, goed verzorgd campinkje waar gastvrijheid er gewoon bij hoort. Prima plaatsen, sanitair en (indien gewenst) een mooie verblijfsruimte. Het gebruik hiervan en van de aanwezige apparatuur op basis van vertrouwen. Waar maak je dat nog mee!

• 2017
    10Lida14-08-2017

Lekker rustig en vriendelijke gemoedelijke mensen.

Prijs kwaliteit uitstekende. Hartelijke mensen waarbij je je welkom voelt. Doen alles om het je naar de zin te maken. We troffen het met het weer waardoor we heel veel gefietst hebben en dan is deze camping een prima uitvalsbasis . We zullen het zeker doorvertellen.

• 9Wouters Raf30-04-2017

Een fantastische kleine en rustige camping

Vriendelijke eigenaars,goed ontvangen. Sanitair tip top in orde. ruime staanplaatsen. We hebben echt genoten van de rust en de mooie omgeving. Komen zeker nog terug

• Oude reviews

10Ludo en Martina01-09-2016

We hebben hier genoten!!

Prachtige uitvalsbasis om te gaan geocachen. Zeer vriendelijke eigenaars, klein maar gezellig. Sanitair kraaknet gehouden. Plaats zat voor maar zes plaatsen. Zijn hier voor een kortvakantie en als er terug wat nieuwe cachen bijkomen in de buurt mag je ons weer verwachten Wilma.

• 9Quinten21-05-2016

Ideale stopplaats voor groepen

We hebben hier één nacht geslapen met een groep van 10 jongeren. Zeer vriendelijke ontvangst en leuke omgeving. Er is veel te doen en in de buurt (Lommelse Sahara, Vossemeren, ...) en op de camping zelf zijn er een klein bos, spelmateriaal en dieren aanwezig. Sanitair was ook dik in orde! Ideaal als accomodatoe voor teambuilding met jongeren.

• 9Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 10ludwina17-05-2016

fantastisch

Kleine, mooie en verzorgde kamping. Elk jaar opnieuw een warm onthaal van de eigenaars. Kinderen kunnen samen met Jos en Wilma de dieren verzorgen en hebben de ruimte om lekker te ravotten. Mooie ingerichte ruimte aan het sanitair om even lekker tot rust te komen, spelletjes en boeken voor de kinderen. Op mooie avonden samen een vuurtje maken met Jos en Wilma, popcorn maken en gezellg wat bijpraten. Bovendien heeft Lommel heel wat te bieden qua activeiten voor gezinnen: bezoek aan Sahara, MTB tochten, wandelingen, kano varen op de Dommel, mooie speeltuin, zwembaden..een echte aanrader!

Met vrienden

• 10HANSIM17-05-2016

mini camping die groots is in gezelligheid

Voor het derde jaar op rij gaan kamperen bij Wilma en Jos. De kinderen komen hier "thuis". Geen grote luxe camping maar een fantastisch plekje als je van rust en natuur houdt. Supervriendelijke eigenaars die steeds voor alle gasten klaar staan. Geen poespas hier, maar echt "klein en fijn" met vele mogelijkheden tot daguitstappen. Aanrader!!! En een haan die vroeg kraait? Da's de natuurlijk zeker?

Met jonge kinderen

• 10Rico en Linda08-09-2015

Fantastisch !

Samen met 2 kleine kinderen een super leuke tijd gehad. Samen de diertjes verzorgen met wilma en jos was toch wel echt iets bijzonders voor de kids. Wilma en Jos zijn erg gastvriendelijk en zeer behulpzaam. Tot de volgende keer!

Met jonge kinderen

• 9Wil30-08-2015

Fantastisch camping, netjes en alles aanwezig

Camping eigenaar waren erg gastvrij. Prettig verblijf

• 10joke en rob20-08-2015

heerlijke minicamping

Fijne en super gastvrije mensen Goed sanitair schoon, Een echte boerencamping zonder poespas en netjes verzorgd. Top

Joke en rob

1 tip over Camping Sjorovo

• W. de Graaf, 05-08-2014

Geen tip. Jos en Wilma hebben het heel goed op orde en hebben kleine verbeteringen aangebracht waardoor de camping nu op en top is.

0 vragen over Camping Sjorovo

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50