Vakantiepark Oostappen Parelstrand

Vakantiepark Oostappen Parelstrand
6,1

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Parelstrand voor je op een rij gezet:

607 reviews over Vakantiepark Oostappen Parelstrand in het Nederlands

Prima camping voor weinig geld

LL89
9-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Vooraf lazen wij de slechte reviews over deze camping. Het zou er vies zijn, vervallen, geen privacy en ga zo maar door. Met een hard hoofd pakten wij onze spullen en vertrokken wij toch naar deze camping voor een weekendje weg.

De checkin verliep soepel en al snel konden we in onze stacaravan. Oké, de caravans staan allemaal op een rijtje en ja, je zit met zijn allen naast elkaar. Maar er is genoeg ruimte tussen de caravans om gewoon een privé gesprek te voeren. De caravan was schoon en de inventaris compleet. Het enige minpuntje vonden wij toch wel de bedden; deze roken écht niet fris en sliepen niet erg optimaal. Er mag wél worden gezwommen in de recreatieplas, echter alleen maar tot de boeien. De prijs/kwaliteit verhouding op de camping is meer dan prima ook al is het aanbod kleinschalig. De speeltuintjes zouden wat meer aandacht mogen krijgen, maar zijn nog altijd functioneel voor de kids. Het viel ons dus absoluut niet tegen!

Misschien ooit weer een x

Vakantieganger
7-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Accommodatie was netjes en schoon .

Park zelf ook schoon en netjes

Geen zwembad en de informatie over het strand is tegenstrijdig .

Borden geven aan verboden te zwemmen , maar er zwemmen wel mensen

Gratis zwemmen in de Hengelhoef is wel heel goed geregeld , mooi zwembad alleen een dik half uur rijden .

Wij hadden geboekt zodat onze kinderen konden spelen in het naast gelegen Lunaland . Maar blijkt dicht te zijn boven de 20 graden . Zet dit dan ook op de site . Het voorkomt treurige gezichten van kinderen

Maar al met al een heel mooi en leuk weekend gehad

Geweldig

N de paauw
6-8-2018
  • Activiteiten8

Met zn 2en in een 8 personen huis ideaal

Beetje warm deze week maar dat mag de pret niet drukken

Op t terras was t goed vertoeven

Strandje en zwembad ook te doen

Dommelslag grote aanrader

Centerparcs kempervennen ook bezocht

De markt op woensdag middag in lommel ook bezocht

nooit meer

richard
18-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

We hadden ons erg verheugd vanwege de foto s en het feit dat we gingen natuurlijk,echter na een lange autorit aangekomen viel het geheel tegen.De foto s zijn gedateert ,het zwembad is niet meer.En het meer is een zandafgraving waar je dus niet mag en kan zwemmen.Wel krijg je kaartjes voor een zwembad maar dat is 30 km verderop.In en om de caravan geen wifi ,wel bij het restaurant.Voor mensen met kleine kinderen is het te doen maar als je kinderen hebt die ouder zijn zoals wij zijn de bedden veel te klein en is er dus niks te doen.Ook hadden we het nodige ongedierte in de caravan,dus zijn na een nacht ook vertrokken richting huis.Wel zijn we in lommel en omgeving geweest en dat is zeker superleuk.

Geweldig

De Roo - Van De Velde
10-7-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

De medewerkers, receptie, café en bistro waren heel aangenaam, vriendelijk behulpzaam.

we hadden een propere caravan! niets op aan te merken.

Daarentegen wat een hitte in die caravans.

Oostappen is een nederlandse groep, hou rekening dat het eten ook 'hollands' is.

Ook heel veel buitenlanders (vnl polen) die in het park verblijven. zijn het gastarbeiders, niemand kon ons een antw geven.

Omgeving: SUPER wat een zicht in het kattenbos, lommel city ook aangenaam om een wandelingtje te doen. We zijn tevens naar de lommelse sara gereden prachtig.

we zijn er 2 nachten gebleven en we hadden geen spijt gehad om dit park te ontdekken.

Dat de informatie niet klopt geen zwembad en de winkel en snackbar en restaurant waren gesloten

Was prettig geweest als er s,morgens brood gehaald kon worden voor ontbijt.

Er was ook geen recreatie

Goed met verbeterpuntjes

De lion
        8-5-2018
        • Activiteiten5
        • Onderkomen7

De beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam, kom je ergens niet uit of heb je een probleem dan luisteren zij,

Over het algemeen is het een prima park! Prijs is prima.

Men moet voor die prijs geen 5 sterren park verwachten , wel eerlijk blijven.

Wat huisjes schoonmaken betreft ....dat kan beter, wij hebben zelf maar een dweil gepakt en daar kwam veel zwart vanaf!

Misschien tip voor de schoonmaak dame/heer, iets meer tijd doorbrengen met schoonmaken, dat voorkomt erfenis bij de gasten.

Nooit meer!

Fam. Jansen
        2-5-2018
        • Activiteiten1
        • Onderkomen1

Absoluut geen aanrader!!!

Na een lange reis kwamen we rond 18.30 aan. Allemaal zin in eten dus gauw een patatje halen op het park bij de snackbar. Hier kon je echter niet eens pinnen. Helaas, nog geen eten. Eerst een aantal km’s verderop rijden om geld te halen...

Vieze stacaravan, zeer smerig ruikende hoofdkussens, matrassen waren ook alles behalve fris... het voelde echt niet prettig hierop te slapen. Gelukkig hadden we extra beddengoed bij ons en we deden dan ook om elk kussen en ieder dekbed een extra ‘laagje’

Het ‘parelstrand’ bleek een zandafgraving waar je om veiligheidsredenen niet eens mocht zwemmen. Het zwembad was gesloten, dwz er zat helemaal geen water in het bad... werkzaamheden? Defecten?... waren geen vermeldingen over. Wel kregen we te horen dat we gratis mochten zwemmen in het nabijgelegen Hengelhoef.

Wij gaan hier nooit weer naartoe.

Dikke, dikke afknapper!

Simpele vakantie voor betaalbare prijs.

RBar
        2-4-2018
        • Activiteiten6
        • Onderkomen7

Zoek je een vakantiepark vol luxe waar alles van A tot Z prima is geregeld? Kijk dan nog even verder. Ben je op zoek naar een goedkope / betaalbare vakantie en je vindt het niet erg dat het huisje wat gedateerd is en nog een beeldbuis-TV heeft? Dan is dit een prima plek! De animatie en faciliteiten zijn wat meer gericht op jongere kinderen; voor onze kids van 11 en 14 jaar moet je er zelf wat van maken. Bv. natuurgebied Sahara (bos, natuur, uitkijktoren, speeltuin, op een paar KM afstand, alles gratis) of ga mountainbiken, indoor-golfen (15 min rijden) of gratis(!) zwemmen bij het subtropich zwemparadijs van De Hengelhoef (35km). Op elke straathoek zit een frituur of een café en benzine (tankstation naast park) is véél goedkoper dan in NL. Je kunt leuk winkelen in Lommel (B) of Valkenswaard(NL). Het was schoon en netjes maar niet nieuw - daar was de prijs dan ook naar. Lees ook mijn tips!

Nooit meer!!

van de Wiel
        30-9-2017
        • Activiteiten1
        • Onderkomen1

Laat je niet misleiden door de vrolijke foto's van de website en de teksten als 'kindvriendelijk' en 'luxe'. Het is niets van dat!

Smerig, niet professioneel, service kennen ze daar niet. Echt niet niet niet niet niet heengaan, zonde van je tijd en je geld!! Bij aankomst was de vloer vies, de ramen plakten, de gordijnen hingen los, bloedvlekken op matras, bierkoelkasten (plakkerig met weet ik veel wat) van de vorige huurders nog in de woonkamer, half uit elkaar vallend salontafeltje, muren smerig. Dit wil je je kinderen niet aandoen! Wij zijn na 1 nachtje weer huiswaarts gekeerd, wat een grote teleurstelling!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Parelstrand in Lommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Parelstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Parelstrand scoort een 6.13 uit 10 op basis van 607 reviews.