Vakantiepark Oostappen Parelstrand

6.5Voldoende

• 7.1Activiteiten
  • 6.6Eetgelegenheden
  • 5.9Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Parelstrand voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Een mix aan nationaliteiten op Oostappen Vakantiepark Parelstrand. Houd er rekening mee dat er geen zwembad is maar een privéstrand aan het water. Wil je toch overdekt zwemmen kan dat gratis in het zwembad dat je na een half uur bereikt. Kids vermaken zich ook bij de animatie of in de speeltuin. Bezoek Lommel (7 km). Elke woensdag is hier markt.

617 reviews over Vakantiepark Oostappen Parelstrand

• 2019
    10Raf Timmers05-11-2019

fantastisch

van april tot eind oktober verbleven wij hier. mooie nette seizoensplek. voor rust en sfeer en netheid ben je hier aan het juiste adres. zeer vriendelijke medewerkers die altijd klaar staan. animatie voor groot en klein wij hebben genoten. zeker voor herhaling vatbaar. ook in de omgeving is van alles te doen voor jong en oud. maar ook rustig genieten is hier van toepassing.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Lollipop26-08-2019

Geweldig animatie team!!

Leuke en gezellige mensen! Leuk zwemmeer! (alleen opletten met kinderen) Geen last van de vluchtelingen die op de kamping verblijven. Een mooi en leuk gebied. Maar het aller leukste aan de camping was het animatieteam! De kinderen hebben genoten, dus wij ook!

• 8Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 3Jansma03-08-2019

Gewoon zwaar waardeloos.

Never en nooit meer naar dit vakantie park. OVERAL 2 meter hoge hekken. En de caravans hadden een geruime tijd geen schoonmaakster gezien. Nee geef mijn porsie maar aan fikkie.

• 5Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 1T03-08-2019

Het hele park afbreken en opnieuw opbouwen!

1 woord: vreselijk!! Wat een smerig, vies en verouderd vakantiepark!! Ook al betaal je maar 1 euro...het is hier vreselijk. Op het park zelf zitten gastarbeiders waar je wel degelijk last van hebt. Keiharde zigeunermuziek, drugs en drank gebruik in de speeltuin. En dan heb ik nog niet eens over het asielzoekerscentrum die daar hun intrek hebben genomen. En nee daar heb je geen last van omdat het is afgeschermd doormiddel van een groot hek, maar laten we eerlijk wezen dat ziet er toch niet uit! De stacaravan is sterk verouderd, vochtig en vies!! Gisteren 2 augustus aangekomen en vandaag 3 augustus zitten wij weer in de auto op weg naar huis.

• 1Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Sylvia18-06-2019

Proper onderkomen proper park

Ik versta de negatieve recensies niet het is al de 6de keer dat ik hier kom en telkens heb ik een propere stacaravan zonder mankementen of vuil servies En och ja er zitten hier asielzoekers maar die mensen zitten apart dus je kan er geen last van hebben als je op het park zit !!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Alleen gereisd in juni 2019

• 2018
    10Marco Westerhuis15-10-2018

Fantastisch, top en geweldig.

Heerlijk park om lekker te genieten en tot rust te komen. De speeltuinen en animatie is geweldig voor de kinderen geregeld. Daarnaast is er een privé strand waar je lekker kunt spetteren. Het sanitair is blinkend schoon, 4x op één dag wordt er steevast gepoetst. Vriendelijke en behulpzame mensen van het park, geen vraag is te gek. Een echte aanrader voor het hele gezin.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Ton31-08-2018

Geweldig

Leuk park , we zaten op d12 huisje was goed schoon en de beheerders zijn echt vriendelijk en doen alles om de gast tevreden te houden.

• 7Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 2Meer25-08-2018

Slechtste oostappen park van allemaal.

Vieze caravan oud vol met een mottennest en lekkende wc. Vervallen park weinig privacy zwembad ongebruikt en vervallen geen visite plaatje. Oostappen verhuurd zijn caravans daar aan Polen Tsjechen etc. Daar verdiend hij zijn geld wel mee rest lijkt niet belangrijk. Nooit meer deze camping slechtste oostappen park van allemaal. Park beheerder een vreemde onfatsoenlijke man. Kom hier nooit meer. Animatie was wel top zeer jammer dat ze op donderdag dicht zijn doe dit op de wisseldag maandag of vrijdag. Een echte afrader ook voor voordelige deal zoals je vaak hebt. Omgeving lommel erg leuk.

• 6Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Sylvia16-08-2018

Niets te klagen

Hier voor de 4de keer aanwezig park is proper stacaravan geef ik u de woorden van een kind van 10 tis hier proper !!!!!! Alles is hier prima !!!! Wij zaten in de D1 6 persoonscaravan

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 3Pibiri14-08-2018

Nooit meer.

Op de plattegrond die wij ontvangen hebben was een buiten zwembad vermeld, echter was dit niet het geval. We mochten gebruik maken van het zwembad op een ander park, hier waren zoveel slechte recensies over terug te vinden, zoals zieke kinderen en ontstoken ogen etc. dat we het risico met onze 2 jongens niet genomen hebben. De 6 persoons caravan was enorm vies, de eerste 2 dagen zijn wij volop bezig geweest met schoonmaken, en nog kwam er van de vloer naar een stuk of 5x geschrobt te hebben zwart water, kan je nagaan hoe vies het is. Dit is niet mijn idee van vakantie houden. De spoelbak vd toilet lekte enorm, waardoor de vloer in de badkamer/toilet steeds blank stond. Voor mij geen tweede keer meer.

• 6Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

53 tips over Vakantiepark Oostappen Parelstrand

• A.Waterschoot, 09-06-2014

Tip. Achelse kluis (trapistenbier en vele andere soorten) en shoppingstad Valkenswaard

• s.van der pal, 02-05-2014

We hebben heerlijk gegeten in Eersel "de Bengel". En het is een mooie uitvalshoek om naar de Beeksebergen of naar Bobbejaanland te gaan. Of naar Centerparcs gaan zwemmen. Maar ook gewoon lekker naar t strand van de camping, schepje en emmertje mee!!

• Liesbeth Janssen, 02-05-2014

Wij hadden een stacaravan en dit was met Max. 4 goed te doen. Je kan er met 6 in, maar dit is echt heel krap.

7 vragen over Vakantiepark Oostappen Parelstrand

• liekje74DA, 28-06-2016

wasmachine

Ik heb begrepen dat er wasmachines op t park zijn. Mijn vraag is, werken de machines met een muntje en kun je die kopen bij de receptie. ( kosten) .

• Pareltje123, 13-03-2015

Hoe zit het anno 2015 met de wifi op het park? Nog steeds slecht en duur? Inmiddels al wifi in de chalets? Alvast bedankt voor een reactie!

M_arieke, 14-05-2015

Nee niet in de accomodaties en 5 euro per dag

• Marian, 13-08-2014

Ik wil een huisje kopen maar werk met een PC

Is er een mogelijheid tot vaste internetaansluiting E 5 per dag vind ik te duur

fam.bruns, 14-07-2015

volgens mij niet. kun je beter via je eigen provider regelen denk ik.wij maakten gebruik van de bundel van de kpn.

Vakantiepark Oostappen Parelstrand info

• Aantal sterrenstersterster
  • BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Terras