Géén boekingskosten
BelgiëLimburg (België)LommelVakantieparken LommelVakantiepark Oostappen Parelstrand

Oostappen Parelstrand

Vakantiepark
BelgiëLimburg (België)Lommel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Oostappen Parelstrand voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 627 reviews

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Een mix aan nationaliteiten op Oostappen Vakantiepark Parelstrand. Houd er rekening mee dat er geen zwembad is maar een privéstrand aan het water. Wil je toch overdekt zwemmen kan dat gratis in het zwembad dat je na een half uur bereikt. Kids vermaken zich ook bij de animatie of in de speeltuin. Bezoek Lommel (7 km). Elke woensdag is hier markt.

627 Reviews over Oostappen Parelstrand

• 10Kockelkorn29-08-2022

Geweldige vakantie

Met lood in de schoenen gingen we voor het eerst met ons 5en op vakantie. Zoveel negatieve berichten. En wat blijkt.. we hadden een mooi schoon huisje. Ja sommige dingen zijn aan vervanging toe, maar dat mag de pret echt niet drukken. Het park was schoon, volop entertainment voor de kids. Mooi en schoon subtropisch zwembad. De kinderen hadden de tijd van hun leven. Wij als ouders hadden daardoor ook een super vakantie voor het eerst. Alles wat je nodig hebt is aanwezig, de medewerkers zijn lief en behulpzaam. Die negatieve reacties zijn echt typisch van die mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten. En maar afkraken. Ben eens benieuwd of deze mensen ook z’n proper huis hebben thuis? Nogmaals een super leuke vakantie gehad, wij komen snel weer🥰

• 9Lesley Spruijtenburg28-08-2022

Heel erg genoten!

Met het gezin op vakantiepark Parelstrand geweest. Het huisje was wat verouderd maar schoon en netjes. De kinderen vermaakten zich prima met de animatie, en in de speeltuin. Park zag er netjes uit, ook in het toiletgebouw wezen spieken, super netjes! Recreatie plas op ongeveer 400 meter van ons huisje, dat was heerlijk met de warmte. Zeer vriendelijk personeel! Genoeg te doen in de buurt. Wij hebben het ontzettend naar ons zin gehad!

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Marc Vandevelde22-08-2022

Mooie camping

Aangenaam verblijf. Zeer vriendelijk personeel. Super proper sanitaire blok. Mooie verzorgde staan plaatsen. Alle hagen netjes geschoren. Mooie visvijver en gratis vissen. Mooi terras aan restaurant. Winkeltje kan iets moderner en graag wifi op de camping.

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 6Elieze15-08-2022

Jammer van de extra gasten

Het is opzich een prima camping. Maar wat enorm jammer is dat er allerlei extra gasten zijn. Een heel veld vol arbeidsmigranten. Een heel groot stuk park met hek afgezet waar asielzoekers wonen. Zij komen ook op het park en ze vallen soms gasten lastig. Personeel van het park doet er alles aan om dit aan te pakken maar kunnen dit ook niet aan.

Veel auto's op het park. Wordt hard gereden. Sanitair is prima maar douchen met timer, kan je haar niet wassen dan is de timer af en sta je met haren vol zeep. Horeca prima, vriendelijk personeel. Sommige plekken op het park zijn echt slecht onderhouden het ziet er vervallen uit.. Mooi strand. Leuke plek. Visvijver is leuk. Hopelijk hebben mensen die twijfelen om te boeken iets aan mijn review. Wij hebben opzich een prima vakantie gehad maar had graag wat zaken op voorhand geweten.

• 6Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Melanie05-08-2022

We hebben het super gezellig gehad

Als je gewoon van het camping leven houd zit je hier echt perfect leuke dingen te doen voor de kinderen ook er wordt aangeboden bij een anderpark (hengelhoef)lekker te gaan zwemmen Enige min puntje betere bedden maar Wij hebben het gezellig gehad lieve mensen ook tot de volgende keer

• 5Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 10Sien23-07-2022

Gezellig

Samen met mijn dochter en schoonzoon een weekje met de camper weg. Zeer rustige en mooie camping. Ook was alles makkelijk bereikbaar zelfs met de rolstoel. De mensen waren zeer vriendelijk en wat ook nog een pluspunt was: de Belbus is juist aan de ingang van de camping! Ik kom hier zeker terug.

• 10Deleeuw Valerie23-07-2022

Zeer aangenaam

Camperplaatsen zijn fantastisch, mooi, netjes en groot. Sanitair super veel ruimte en elke dag weer opnieuw proper gepoetst! Aan receptie zeer lief en restaurant was ook oké Ook frituur en ijssalon en winkeltje zeer een meerwaarde op deze rustige camping En kers op de taart nog een aangelegd strand! Wij komen zowiezo telkens terug. TOP

• 10Timmers30-06-2022

Heerlijk genoten voor herhaling vatbaar

Heerlijk genieten. Leuke visvijver mooie natuur. Mooie fiets en wandelroutes vlakbij. De jachthaven ligt om de hoek zeker de moeite waard om te bezoeken. Hier is ook speciaal voor Kids een fijne wandelroute . Kortom wij hebben het super naar ons zin gehad en komen zeker terug. Sanitaire voorzieningen heel netjes ook ontvangst was super.

• 9Ronald Doddema - Sonia Mary26-06-2022

Super verblijf

Alles voldeed aan de verwachtingen. Super vriendelijk onthaal, heel behulpzaam, alle nodige info gekregen. Er was zelfs ontbijt voorzien in het weekend van GRASPOP voor de mensen die dit wouden. Sta caravan was in orde. Een 5 sterrenkamer was het uiteraard niet, maar dat weet je van op voorhand. Voldeed aan de normen en alles was proper en net. Klein minpunt was de afloop in de douche die traag wegliep. Maar dit euvel werd gemeld aan de receptie en werd verholpen. Ook het park heel proper en net onderhouden. Rust en natuur....SUPER combinatie.

• 9Onderkomen
  • 8Hermans - De Keersmaecker06-06-2022

Voor herhaling vatbaar

Fantastische belevenis voor de komende naderen. Ze hebben zich geamuseerd. De honden zijn meer dan welkom, overal op het park. De caravan was basic, maar kamperen is buitenleven en plezier maak je zelf!

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden