Vakantiepark
6,3

• Onderkomen6,1
  • Activiteiten6,6

Omschrijving
Een mix aan nationaliteiten op Oostappen Vakantiepark Parelstrand. Houd er rekening mee dat er geen zwembad is maar een privéstrand aan het water. Wil je toch overdekt zwemmen kan dat gratis in het zwembad dat je na een half uur bereikt. Kids vermaken zich ook bij de animatie of in de speeltuin. Bezoek Lommel (7 km). Elke woensdag is hier markt.

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Parelstrand voor je op een rij gezet:

610 reviews over Vakantiepark Oostappen Parelstrand in het Nederlands

Fantastisch, top en geweldig.

Marco Westerhuis,
15-10-2018
  • Activiteiten10

Heerlijk park om lekker te genieten en tot rust te komen. De speeltuinen en animatie is geweldig voor de kinderen geregeld. Daarnaast is er een privé strand waar je lekker kunt spetteren. Het sanitair is blinkend schoon, 4x op één dag wordt er steevast gepoetst. Vriendelijke en behulpzame mensen van het park, geen vraag is te gek.

Een echte aanrader voor het hele gezin.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Ton,
31-8-2018
  • Activiteiten9

Leuk park , we zaten op d12 huisje was goed schoon en de beheerders zijn echt vriendelijk en doen alles om de gast tevreden te houden.

Gereisd met partner in juli 2018

Slechtste oostappen park van allemaal.

Meer,
25-8-2018
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten6

Vieze caravan oud vol met een mottennest en lekkende wc. Vervallen park weinig privacy zwembad ongebruikt en vervallen geen visite plaatje. Oostappen verhuurd zijn caravans daar aan Polen Tsjechen etc. Daar verdiend hij zijn geld wel mee rest lijkt niet belangrijk. Nooit meer deze camping slechtste oostappen park van allemaal. Park beheerder een vreemde onfatsoenlijke man. Kom hier nooit meer. Animatie was wel top zeer jammer dat ze op donderdag dicht zijn doe dit op de wisseldag maandag of vrijdag. Een echte afrader ook voor voordelige deal zoals je vaak hebt. Omgeving lommel erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Niets te klagen

Sylvia,
16-8-2018
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Hier voor de 4de keer aanwezig park is proper stacaravan geef ik u de woorden van een kind van 10 tis hier proper !!!!!! Alles is hier prima !!!! Wij zaten in de D1 6 persoonscaravan

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer.

Pibiri,
14-8-2018
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten6

Op de plattegrond die wij ontvangen hebben was een buiten zwembad vermeld, echter was dit niet het geval. We mochten gebruik maken van het zwembad op een ander park, hier waren zoveel slechte recensies over terug te vinden, zoals zieke kinderen en ontstoken ogen etc. dat we het risico met onze 2 jongens niet genomen hebben. De 6 persoons caravan was enorm vies, de eerste 2 dagen zijn wij volop bezig geweest met schoonmaken, en nog kwam er van de vloer naar een stuk of 5x geschrobt te hebben zwart water, kan je nagaan hoe vies het is. Dit is niet mijn idee van vakantie houden. De spoelbak vd toilet lekte enorm, waardoor de vloer in de badkamer/toilet steeds blank stond. Voor mij geen tweede keer meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping voor weinig geld

LL89,
9-8-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8
  • Activiteiten4

Vooraf lazen wij de slechte reviews over deze camping. Het zou er vies zijn, vervallen, geen privacy en ga zo maar door. Met een hard hoofd pakten wij onze spullen en vertrokken wij toch naar deze camping voor een weekendje weg.

De checkin verliep soepel en al snel konden we in onze stacaravan. Oké, de caravans staan allemaal op een rijtje en ja, je zit met zijn allen naast elkaar. Maar er is genoeg ruimte tussen de caravans om gewoon een privé gesprek te voeren. De caravan was schoon en de inventaris compleet. Het enige minpuntje vonden wij toch wel de bedden; deze roken écht niet fris en sliepen niet erg optimaal. Er mag wél worden gezwommen in de recreatieplas, echter alleen maar tot de boeien. De prijs/kwaliteit verhouding op de camping is meer dan prima ook al is het aanbod kleinschalig. De speeltuintjes zouden wat meer aandacht mogen krijgen, maar zijn nog altijd functioneel voor de kids. Het viel ons dus absoluut niet tegen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Misschien ooit weer een x

Vakantieganger,
7-8-2018
  • Activiteiten10

Accommodatie was netjes en schoon .

Park zelf ook schoon en netjes

Geen zwembad en de informatie over het strand is tegenstrijdig .

Borden geven aan verboden te zwemmen , maar er zwemmen wel mensen

Gratis zwemmen in de Hengelhoef is wel heel goed geregeld , mooi zwembad alleen een dik half uur rijden .

Wij hadden geboekt zodat onze kinderen konden spelen in het naast gelegen Lunaland . Maar blijkt dicht te zijn boven de 20 graden . Zet dit dan ook op de site . Het voorkomt treurige gezichten van kinderen

Maar al met al een heel mooi en leuk weekend gehad

N de paauw,
6-8-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Met zn 2en in een 8 personen huis ideaal

Beetje warm deze week maar dat mag de pret niet drukken

Op t terras was t goed vertoeven

Strandje en zwembad ook te doen

Dommelslag grote aanrader

Centerparcs kempervennen ook bezocht

De markt op woensdag middag in lommel ook bezocht

Gereisd met partner in juli 2018

nooit meer

richard,
18-7-2018
  • Onderkomen4
  • Onderkomen4
  • Activiteiten6

We hadden ons erg verheugd vanwege de foto s en het feit dat we gingen natuurlijk,echter na een lange autorit aangekomen viel het geheel tegen.De foto s zijn gedateert ,het zwembad is niet meer.En het meer is een zandafgraving waar je dus niet mag en kan zwemmen.Wel krijg je kaartjes voor een zwembad maar dat is 30 km verderop.In en om de caravan geen wifi ,wel bij het restaurant.Voor mensen met kleine kinderen is het te doen maar als je kinderen hebt die ouder zijn zoals wij zijn de bedden veel te klein en is er dus niks te doen.Ook hadden we het nodige ongedierte in de caravan,dus zijn na een nacht ook vertrokken richting huis.Wel zijn we in lommel en omgeving geweest en dat is zeker superleuk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

De Roo - Van De Velde,
10-7-2018
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

De medewerkers, receptie, café en bistro waren heel aangenaam, vriendelijk behulpzaam.

we hadden een propere caravan! niets op aan te merken.

Daarentegen wat een hitte in die caravans.

Oostappen is een nederlandse groep, hou rekening dat het eten ook 'hollands' is.

Ook heel veel buitenlanders (vnl polen) die in het park verblijven. zijn het gastarbeiders, niemand kon ons een antw geven.

Omgeving: SUPER wat een zicht in het kattenbos, lommel city ook aangenaam om een wandelingtje te doen. We zijn tevens naar de lommelse sara gereden prachtig.

we zijn er 2 nachten gebleven en we hadden geen spijt gehad om dit park te ontdekken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Parelstrand in Lommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Parelstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.