Vakantiepark Oostappen Parelstrand

Vakantiepark Oostappen Parelstrand
6,1

• Activiteiten6,4
  • Onderkomen5,9

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Parelstrand voor je op een rij gezet:

599 reviews over Vakantiepark Oostappen Parelstrand in het Nederlands

Goed met verbeterpuntjes

De lion
8-5-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

De beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam, kom je ergens niet uit of heb je een probleem dan luisteren zij,

Over het algemeen is het een prima park! Prijs is prima.

Men moet voor die prijs geen 5 sterren park verwachten , wel eerlijk blijven.

Wat huisjes schoonmaken betreft ....dat kan beter, wij hebben zelf maar een dweil gepakt en daar kwam veel zwart vanaf!

Misschien tip voor de schoonmaak dame/heer, iets meer tijd doorbrengen met schoonmaken, dat voorkomt erfenis bij de gasten.

Nooit meer!

Fam. Jansen
2-5-2018
  • Activiteiten1

Absoluut geen aanrader!!!

Na een lange reis kwamen we rond 18.30 aan. Allemaal zin in eten dus gauw een patatje halen op het park bij de snackbar. Hier kon je echter niet eens pinnen. Helaas, nog geen eten. Eerst een aantal km’s verderop rijden om geld te halen...

Vieze stacaravan, zeer smerig ruikende hoofdkussens, matrassen waren ook alles behalve fris... het voelde echt niet prettig hierop te slapen. Gelukkig hadden we extra beddengoed bij ons en we deden dan ook om elk kussen en ieder dekbed een extra ‘laagje’

Het ‘parelstrand’ bleek een zandafgraving waar je om veiligheidsredenen niet eens mocht zwemmen. Het zwembad was gesloten, dwz er zat helemaal geen water in het bad... werkzaamheden? Defecten?... waren geen vermeldingen over. Wel kregen we te horen dat we gratis mochten zwemmen in het nabijgelegen Hengelhoef.

Wij gaan hier nooit weer naartoe.

Dikke, dikke afknapper!

Simpele vakantie voor betaalbare prijs.

RBar
2-4-2018
  • Onderkomen7

Zoek je een vakantiepark vol luxe waar alles van A tot Z prima is geregeld? Kijk dan nog even verder. Ben je op zoek naar een goedkope / betaalbare vakantie en je vindt het niet erg dat het huisje wat gedateerd is en nog een beeldbuis-TV heeft? Dan is dit een prima plek! De animatie en faciliteiten zijn wat meer gericht op jongere kinderen; voor onze kids van 11 en 14 jaar moet je er zelf wat van maken. Bv. natuurgebied Sahara (bos, natuur, uitkijktoren, speeltuin, op een paar KM afstand, alles gratis) of ga mountainbiken, indoor-golfen (15 min rijden) of gratis(!) zwemmen bij het subtropich zwemparadijs van De Hengelhoef (35km). Op elke straathoek zit een frituur of een café en benzine (tankstation naast park) is véél goedkoper dan in NL. Je kunt leuk winkelen in Lommel (B) of Valkenswaard(NL). Het was schoon en netjes maar niet nieuw - daar was de prijs dan ook naar. Lees ook mijn tips!

Nooit meer!!

van de Wiel
30-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Laat je niet misleiden door de vrolijke foto's van de website en de teksten als 'kindvriendelijk' en 'luxe'. Het is niets van dat!

Smerig, niet professioneel, service kennen ze daar niet. Echt niet niet niet niet niet heengaan, zonde van je tijd en je geld!! Bij aankomst was de vloer vies, de ramen plakten, de gordijnen hingen los, bloedvlekken op matras, bierkoelkasten (plakkerig met weet ik veel wat) van de vorige huurders nog in de woonkamer, half uit elkaar vallend salontafeltje, muren smerig. Dit wil je je kinderen niet aandoen! Wij zijn na 1 nachtje weer huiswaarts gekeerd, wat een grote teleurstelling!

Geweldige vakantie.

Francis
31-8-2017
  • Onderkomen9

Het park en accomodatie zijn echt schoon en de medewerkers zijn erg vriendelijk. De reviews waren niet altijd positief over dit park dus waren wij voorbereid op het ergste. Het viel ons 100% mee. De omgeving is prachtig. Het enige wat ik jammer vond was dat er tussen de mobile homes geen heggen of iets groens gerealiseerd is. Dat zou dat gedeelte van het park zeker een fijnere uitstraling geven. Het deed nu een beetje triest aan. Maar dat is zeker geen reden om volgend jaar geen volledige vakantie op dit park te boeken. Een echte aanrader!

We hebben een weekend geboekt op de camping.

Herman en Karin
28-8-2017
  • Activiteiten7

Het toiletgebouw was schoon en zag er netjes onderhouden uit.

Er staat een zwembad op de plattegrond en er staan bordjes op de camping waar je het zwembad kunt vinden, kom je daar is het een verlaten en niet onderhouden zwembad. Ziet er niet uit!! Haal de bordjes dan weg, verwijder deze van de plattegrond en ruim het zwembad op. Dit is geen reclame.

Kom je vervolgens bij het recreatieSTRAND mag je daar niet zwemmen, blijkt dat ze alleen het strandje hebben afgehuurd .Blijkt dat het een zandafgraving is, dit staat nergens( behalve dat je niet mag zwemmen).

Gooi dan het hek dicht en sluit het af van de camping, want nu adverteer je er wel mee.

Super top!!

Chantal
25-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen6

Ondanks de slechte reviews, hebben we een super vakantie gehad. Wij hebben dit totaal niet zo ervaren. Wat een fijn en overzichtelijk park. Onze dochter heeft ontzettend genoten. De speelplekken waren leuk en de airtrampoline ook. Het animatie team deed het ook erg leuk voor de jonge kinderen. We hadden natuurlijk ook het weer mee zitten en konden ook heerlijk genieten van het mooie en schone meer. Het eten was er ook goed en de service en bediening was vlug en netjes. Ook lunaland wat grenst aan het park was zeer de moeite waard voor een paar uurtjes. Het onderkomen heeft wel een paar puntjes nodig, zoals hygiëne en comfort. Maar als je dit netjes aangeeft bij de receptie komt alles goed.

Wel leuk maar qua hygiëne waardeloos

Sabrina braaksma
22-8-2017
  • Onderkomen5

De schoonmaak was waardeloos om drie uur waren we bij het huisje toen moest het nog schoongemaakt worden en ze waren in 10 minuten klaar en het was nog smerig echt goor

Nooit meer Oostappen!

Michelle
14-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen1

Een weekje met zijn vieren in een stacaravan. Eenma aangekomen is de caravan hartstikke smerig (lange zwarte haren overal, vieze vaat in kastjes, vieze bedden, vieze ramen, eigenlijk alles vies!). De receptie opgebeld en die stuurden een schoonmaakploeg. Eenmaal weer terug aangekomen na de "schoonmaak" geen enkel verschil!! Super super super smerig!!! Nooit meer Oostappen!!!

Hele fijne vakantie gehad

Pauline
12-8-2017
  • Onderkomen8

Op het park loop je zo naar het strand. Mooie omgeving, prettig verblijf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Parelstrand in Lommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Parelstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oostappen Parelstrand scoort een 6.08 uit 10 op basis van 601 reviews.