Vakantiepark
6,3

• Onderkomen6,0
  • Activiteiten6,2

Omschrijving
Bij Oostappen Vakantiepark Blauwe Meer word je vriendelijk ontvangen door personeel dat ook wat over de omgeving kan vertellen. De hele familie kan het zwemmeer in plonzen en in 2019 opent hier ook een nieuw zwembad. De kinderen worden vermaakt door het animatieteam en in het restaurant kun je een hapje eten. Lommel is een gezellige stad.
Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Blauwe Meer voor je op een rij gezet:

811 reviews over Vakantiepark Oostappen Blauwe Meer in het Nederlands

Diane,
25-8-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Vond prima daar.

Vond jammer dat niet veel kon halen in het winkeltje.personeel was een schat altijd klaar voor een praatje.

Eten restaurant mag wat uitgebreide. Zijn.maar wat je nu kon krijgen was goed.

Personeel was top lieve meiden.

Wat gezellige maken in de caravan schilderij of zo vond wat aan de kale kant.

Maar voor de rest hebben wij een top week gehad.en hoop dat volgend jaar het zwembad klaar zal zijn.

Ik ben er heen gegaan met mijn man dochter schoonzoon en kleinzoon

fantastisch

vergote vanhoutte,
25-8-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

het is een echt leuk park met heel vriendelijk mensen

echt kindvriendelijk

eten is ook heel lekker

personeel is ook heel vriendelijk

accomodaties zijn altijd proper en goed onderhouden

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima naar onze zin gehad

Ramdo,
24-8-2018
  • Activiteiten8

Jammer dat het restaurant niet eerder open gaat en de wifi verbinding is dramatisch maar verder was het erg leuk. Keurig dat er zelfs 'strandwachten' worden ingezet bij het meer. Simpele accommodatie maar daar verblijven we alleen om te slapen, wat dat betreft smalle bedden. Leuk entertainment voor de kinderen, veel speelvoorzieningen en het meer is fantastisch. Goed onderhouden en mooie prijzen bij winkeltje en restaurant. Vriendelijk personeel. Het dorp Lommel is gezellig maar in de directe omgeving niet veel te doen. In 2019 wordt er in het park een groot zwembad geopend dus dat zal de beleving nog beter maken. Wij hebben het erg naar onze zin gehad!

Never nooit meer!

Wen,
20-8-2018
  • Activiteiten1
  • Activiteiten1

Bij aankomst op zoek naar t buiten zwembad, blijkt deze er niet te zijn omdat die is afgefikt! Wisten we dus echt niets van! Nou erg jammer dan maar even lekker wat gaan drinken, drie kwartier en na 7 keer roepen eindelijk wat kunnen bestellen! Toen nog een half uur moeten wachten en toen hadden we t pas, zoooo slecht!! Tosti’s kan je de ruiten mee ingooien, caravan loopt bijna weg door alle mieren en de winkel heeft brood met schimmel! Wij zijn vier dagen eerder van ellende vertrokken!!! Noooooooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super, volgend jaar weer met nieuw zwembad!

Familie Draaisma,
18-8-2018
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Afgelopen week een midweekje op de blauwe meer gehad. Bij aankomst waren we veel te vroeg, maar konden we alvast inchecken. Doordat het 1e dag regende zag het park en sombertjes en rustig uit. Om 13:30 (1,5uur eerder dan normaal) konden we de sleutel ophalen. Een super net en schoon huisje. We misten 3 dekbedden en deze zijn na 30min gebracht. Dag erna bleek de tv het begeven te hebben, wederom gebeld en na 1 uur stond er een andere tv voor ons. We werden vriendelijk te woord gestaan door verschillende medewerkers. Enig nadeel was het recreatie-team, zij deden weinig leuke dingen met de kinderen, maar in de avond weer wel een leuke hollandse avond en bingo. Sommige van de bediening waren ook wat chagerijnig, 1 hele lieve medewerkster was gewoonweg TOP! Zij zorgde dat iedereen zich op t gemak voelde. Volgend jaar gaan we weer!

Animatie was super

Pieter,
17-8-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten7

De animatie was Super . Erg lief voor de kinderen. Faye , Cas, en Brain bedankt.

NOOIT MEER

sandra idema,
14-8-2018
  • Onderkomen1

het was vies echt vies rietje en dode mot op de bank in de kast lagen nog wattenstaafjes van andere mensen het kaptafeltje was vies lagen vlekken op de bedden lagen zwarte beestjes op de schone lakens waren vies toen we ze uitpakten er lag nog eten in de magnetron van de vorige bewoners het water dat beetje wat er was mocht in gezwommen worden er zat alleen blauwalg in en was heeeeel weinig water om te zwemmen. Er was wifi maar dan alleen in en rondom het restaurant. 10 minuten staan wachten om in het restaurant wat te drinken bestellen eenmaal aan de beurt moesten we weer wachten want de schoonmaak ging voor??? welke schoonmaak er stonden al 10 minuten borden op tafel waar andere mensen hadden gegeten. ik mocht bij de receptie wachten dan zou er iemand meelopen zodat wij aan konden geven wat er schoongemaakt moest worden in de stacaravan uhh hoort het al niet schoon te zijn voordat er nieuwe mensen in komen?

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastiche we gaan zeker nog een keer terug

Danny tempel,
13-8-2018
  • Activiteiten8

Na de gelezen recensies met knoop in maag naar blauwe meer gegaan.eenmaal aangekomen werden we zeer vriendelijke onthaald.hup naar caravan.deze was gewoon goed redelijk schoon (mijn vrouw heeft smetvrees)en zelfs die bam er genoegen mee en dat wil wat zeggen hahah

Personeel op park ook zeer vriendelijk

De kids hebben zich prima vermaakt en dus wij ook

Zeer zeker een aanrader vooral na pasen want dan is het nieuwe zwembad met extras klaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima

N Kramer,
10-8-2018
  • Activiteiten7

Ik heb samen met mijn vriend een week in een mobile home gezeten, alles was prima alleen de televisie was erg klein. Vriendelijk personeel en genoeg te doen in de omgeving, je zit vlakbij het centrum (wij hadden fietsen gehuurd). Alleen het restaurantje is bagger, slecht eten en lange wachttijd. Verder een heerlijke week vakantie gehad!

Heerlijke vakantie gehad

Dhr. Leyenhorst,
9-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Vriendelijk, mooie omgeving, veel te doen voor kinderen, goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontvangst was prima. Hele vriendelijke mensen die al onze vragen over de omgeving heel goed beantwoordden en alles wat ee wilden weten kregen we als info op a4 formaat mee. We hadden een mooie plek gekregen. Een leuke chalet van alle gemakken voorzien. Nieuwe tv, koffiemachine, schone badkamer, lekkere kussens op de bedden. Winkel op het park voor als je iets vergeten bent heel fijn. Wegens de warmte mocht er geen bbq aan maar gelukkig hadden we de elektrische grillplaat mee en dat was geen probleem. Heb genoten van een weekje op dit park.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oostappen Blauwe Meer in Lommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oostappen Blauwe Meer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.