Vakantiepark Oostappen Blauwe Meer

5.5Voldoende

• 5.6Eetgelegenheden
  • 5.8Activiteiten
  • 4.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Blauwe Meer voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Bij Oostappen Vakantiepark Blauwe Meer word je vriendelijk ontvangen door personeel dat ook wat over de omgeving kan vertellen. De hele familie kan het zwemmeer in plonzen en in 2019 opent hier ook een nieuw zwembad. De kinderen worden vermaakt door het animatieteam en in het restaurant kun je een hapje eten. Lommel is een gezellige stad.

905 reviews over Vakantiepark Oostappen Blauwe Meer

• 8Vera en Eddy15-09-2020

Ideaal voor gezinnen met kleine kinderen, ook bij regenweer zit je altijd droog want terras en speeltuin zijn overdekt en er is ook een overdekt zwembad. Mooi meer met zuiver water en leuk fietsen in de buurt. Gezellige brasserie

Gereisd met partner in september 2020

• 4Fam egelmeers13-09-2020

Verouderd, wel vriendelijke ontvangst

Het park ziet er redelijk uit, behoeft nog veel aandacht, mobile home’s hebben een achterstallige upgrade nodig, matrassen zijn slecht. Badkamer is veel te klein, slaapkamers zijn krap, er is veel los of kapot. Keuken was vies, heb eerst alles afgesopt Het zwembad is niet heel groot maar ziet er heel goed uit, het restaurant heeft voldoende aanbod, soms is het eten te vet. Wel vriendelijk en behulpzaam personeel. Het is voor ons geen echte aanrader

• 5Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met partner in september 2020

• 6Van Geel29-08-2020

Heel leuk, alleen laat de hygiëne te wensen over.

Heel leuk park, veel te doen voor kinderen. Onze kinderen hebben een super leuke vakantie gehad en dat maakt voor ons veel goed. Vooral omdat de hygiëne in onze accommodatie te wensen overliet. Zo was de keuke en badkamer echt niet proper. Er stonden nog vuile tassen in de keukenkast en het kookvuur en aanrecht waren niet proper. Alsook de douche was niet proper. Het linnengoed was grauw en had ik eigenlijk liever van thuis meegebracht dan 9 euro te moeten betalen. De dekens waren muf.Het park is ook niet echt onderhouden, wat wel jammer is want het is zeker mooi. We hebben onze caravan in iedergeval properder achtergelaten dan we hem aantroffen. De kinderen hebben wel de tijd van hun leven gehad. Er is veel te doen in het park. Zwemmen, spelen, golfen,... noem maar op, alles om er een leuke dag van te maken. Het personeel is ook heel vriendelijk en Hulpvaardig. We zouden nog eens terug gaan, alleen ben ik terughoudend ivm de hygiëne.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

• 10Hilde Nuyens28-08-2020

geweldige camping voor kinderen

Topcamping met de kids. Heel vriendelijke mensen, fijn zwembad en zalige binnenspeeltuin !! We hebben er van genoten en komen zeker terug !!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

• 4A. Heimensen19-08-2020

Niet voor herhaling vatbaar

Dit is een camping waar je van moet houden denk ik, heel vol en druk. Luide livemuziek tot 01.00 uur ‘s nachts, niet fijn als je 2 jonge kinderen hebt die ‘s ochtends gewoon om 7.00 uur wakker zijn. Nachtrust staat van 23.00 tot 07.00 uur maar daar wordt dus totaal niet op gehandhaafd, ik ben meerdere keren m’n bed uit gegaan om mensen te verzoeken stil te zijn en te gaan slapen (eerste nacht om 03.30 uur😒). Sanitair is oud, daardoor niet meer zo goed schoon te krijgen, meerdere toiletten en kranen zijn kapot, niet handig in het hoogseizoen. Van Corona hebben ze hier nog nooit gehoord (behalve het mondkapje in winkel en horeca). Gelukkig hebben de kinderen zich prima vermaakt, we hadden een plekje aan het meer dat was heerlijk met deze hitte. Binnenzwembad en overdekt strandbad ziet er goed uit en konden de kindjes zich prima vermaken. Voor ons was dit de laatste keer hier, te druk en teveel herrie de hele dag (en nacht) om ons heen.

• 1Activiteiten

• 7Ernesto Santi13-08-2020

Prima voor een week

Vantevoren niets verwacht nav de recensies. Maar is 100 procent meegevallen. Stacaravan was schoon en netjes. Harde bedden, maar gewoon geslapen. Camping wordt de hele dag schoongemaakt, maar mensen maken er zelf een rotzooi van. Mondkapje op bij inchecken en bij de supermarkt en horeca. Staat aangegeven, dan dient men zich er ook aan te houden. Luide muziek ? Ja, tot 23.00.u en dan alles uit. Park is wat verouderd en zijn ze aan het opknappen. Als de oude caravans worden verwijderd ziet het er al anders uit. In de supermarkt is het assortiment net groot. Op vijf minuten rijden zitten de Lidl, Aldi en Carrefour en op een kwartier zitten de AH en Jumbo in Overpelt.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Esther Schippers10-08-2020

Voor herhaling vatbaar

We hadden een hele mooie nette caravan alleen geen diepvries in de caravan super mooi uitzicht Personeel is heel vriendelijk Elke avond live muziek Eten was goed

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2020

• 6Heleen08-08-2020

Heerlijk vertoeven aan het water

Wij hebben op een campeer plek gestaan aan het water,deze plek was heerlijk. Vooral met het warme weer.enige minpunt was dat de heren douchen verschillende kapot waren. Men moet honden aan gelijnd houden, terwijl sommige de honden los lieten lopen,terwwil die van ons vast zaten. Kleine honden uitlaat plaats helaas ruimen de eigenaren de behoefte niet op,ook in en om het park terwwil er genoeg palen staan met poepzakjes Bijna elke avond live muziek.

• 1van Rijsbergen07-08-2020

filmpje site lommelse hoef niet eerlijk.

Verstopte riolering op park.Verblijf Lommelse hoef:Geluidsoverlast kermismuziek vlak onder de ramen tot 23:00 s avonds, koelinstallatie winkel geeft geluidsoverlast plus trillingen in slaapkamers! Stank en overstroming riool, bedrijf is middag bezig geweest.Putje bij suites loopt nog steeds over. Schoonmaakster nog 1,5 uur nodig, voor de schimmel in douche had ze geen spul. riool/stank keuken bij suites. Op ons verzoek sloten op de wc boven en saunagedeelte tijdens ons verblijf schuifsloten laten zetten omdat ze al hele middag bezig waren met de sleutelgaten zonder juiste gereedschap. Prive zwembad is tijdens ons verblijf gemaakt, evenals plastieken ligstoelen geplaatst want deze waren er niet. In chalet geen tafeltje, werd niet gebracht. Geen tennisveld, geen volleybalveld, geen voetbalveld (staan caravans met glazen ramen) Lommelse hoef is oud! Inventaris was ramp, allemaal zelf moeten regelen/uitzoeken.

• 1Activiteiten
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Linda03-08-2020

Super genoten

Wat hebben we het heerlijk gehad. Als we de berichten terug lezen, waren ze niet heel positief.
    Zo hebben wij dit zeker niet zo ervaren. Echt een week lang genoten. Goede sfeer op de camping, caravan was goed en schoon, restaurant zwembad en zandspeelgoed zijn super mooi gerenoveerd. persoon werkt er erg hard en altijd vriendelijk. Personeel aan de receptie ook, bij vragen of problemen kregen meteen een amtwoord of het werd opgelost.
    Super schoon en gezellig. Wij hebben een heerlijke week gehad met ons gezin ( 2 kinderen 2 en 11)

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen