Vakantiepark Oostappen Blauwe Meer

• 5Onderkomen

Vakantiepark Info

• Animatie
Meer vakantieparkinfo

Bij Oostappen Vakantiepark Blauwe Meer word je vriendelijk ontvangen door personeel dat ook wat over de omgeving kan vertellen. De hele familie kan het zwemmeer in plonzen en in 2019 opent hier ook een nieuw zwembad. De kinderen worden vermaakt door het animatieteam en in het restaurant kun je een hapje eten. Lommel is een gezellige stad.

We hebben een aantal aanbieders voor Oostappen Blauwe Meer voor je op een rij gezet:

878 reviews over Vakantiepark Oostappen Blauwe Meer

• 7A.Leuering14-10-2019

Helemaal prima

Keurig geholpen bij de receptie Huisje was ruim (6 persoons) Hou er wel rekening mee dat de bedden niet heel groot zijn Ik vind het meer een 2 volw en 4 kinderen huis Het huisje was redelijk schoon De omgeving is echt fantastisch om te wandelen en om te fietsen echt top Het zwembad is niet groot maar juist voor onze kids bijna 10 en 7 perfect want dan mochten ze alleen Het binnenstrand is top Wij hebben echt een fijne mini vakantie gehad

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

• 5Michiel27-09-2019

Voor het geld oke

Buiten hoog seizoen is er totaal geen kinder activiteit. Maak Dan een meer prijs knutselpakketje. Voor in de regen

Met een bord met mascotte erop en een brievenbus 'knutselen voor mascotte' perfect om kinderen bezig te houden als het hoost

Mobile home was binnen schoon en net afgewerkt. Jammer dat de tegels niet Lopen van trapje naar weg gevolg extra modder binnen.

En een haakje voor snachts zodat kids niet naar Buiten kunnen Lopen

• 3Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

• 2Nathalie23-09-2019

NOOIT MEER - SCHANDALIG

Bij aankomst, ontzettende stank in de receptie, om misselijk van te worden. Dame aan de receptie onvriendelijk, hadden meer de indruk haar te storen dan wat anders. Bij aankomst in de mobil-home, vies, haren aan het toilet, in de koelkast, overal stof en n iet van een paar dagen geleden. Douche waar je niet in wil staan, zo vuil, nooit gepoetst geweest volgens mij, matras helemaal oud en verscheurt. Lakens met haren in, schimmel, slechte geur. Dit gemeld bij de receptie en 3 drankbonnen gehad. Schoonmaakploeg terug gekomen maar die beruis nederlands sprak. Vervallen domein, stonden bij de tennisbaan, veel vervallen caravans. Zwembad niet hygienisch, mensen douchen niet voor ze het zwembad in gaan en komen met de schort van buiten, cabines stonden onder het water omdat het niet wegkan. Glijbaan gevaarlijk, toezicht maar half en laat alles toe, jongeren die hun wet willen doen. Loslopende honden wat normaal niet mag,enz...

• 2Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

• 7Tanja11-09-2019

Leuk voor kinderen, slecht accommodatie

Leuk voor de kids, vooral het nieuwe binnen gedeelte, met strand. Dat is echt veel klim en water plezier! Zwembad ook prima. Buiten meer, waar je ook kan vissen. Leuk animatie team, enthousiast en wordt veel georganiseerd. Bij aankomst kortingsbonnen voor horeca, top, grote plaza. Midgetgolf is gratis. Geen autovrij park, maar er werd netjes gereden. Treintje die op het park zou rijden was er niet. Bosrijke omgeving. Accommodatie ben ik minder over te spreken. Niet alles was heel (kapotte kruk, en opstap naar mobile home). Inventarisatie was niet compleet, dit aangegeven maar is nooit aangevuld. Bank schreef, niet schoon, deuren die klemmen. Beetje oud en aan vervanging toe. Bij het zwembad waren maar 6 omkleed hokjes! Echt veel te weinig, je stond echt 10 minuten te wachten om je om te kunnen kleden. Er qua hygiëne konden we ook nog we wat verbeteren. overvolle tafels die niet werden afgeruimd, prullenbakken die uitpuilden. Spijtig.

• 8Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

• 10Karika08-09-2019

Top service en heerlijk verblijf!

Ben door autopech op weg naar vakantiebestemming 5 dagen terecht gekomen op 't Blauwe Meer. Na 3 dagen auto nog niet gerepareerd, dag moeten verlengen, na 4 dagen nog eens een dag moeten verlengen. Nicole bij de Receptie krijgt echt een dikke 10, want heeft er alles aan gedaan om 't ongepland verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Keurige stacaravan, mooie nieuwe centrale recreatief centrum gebouw, schoon park en wat mij betreft zijn de slechte recenties uit de verleden tijd. 't Blauwe Meer is echt een mooi en fijn park met topservice.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Alleenreizend

• 6Roussen02-09-2019

Geen 2e keer meer

Met een dubbel gevoel door alle recencies naar het blauwe meer geweest. Met kids van 2 jaar , 5 jaar en 8 jaar. Bij aankomst netjes geholpen aan de receptie. Kempenland mobile home 6 pers geboekt. In het huisje aangekomen , heel slecht schoongemaakt. Bij de receptie gemeld en er werd direct actie ondernomen. Alleen zouden ze gelijk komen dit duurde helaas een uur. Daarna wel schoongemaakt. Verouderd En wel een aantal dingen toe aan vervanging. Wat jullie wel mogen vermelden is het feit dat de 2 kamers met 1 persoonsbedden echt voor kinderen zijn. Ruk geslapen dus. Verder een mooi park , echt super leuke binnenspeeltuin maar voor de jongste van 2 geen aanrader dit staat nergens vermeld. Ze was echt nog te klein. Zwembad heel klein , maar we zijn gratis gaan zwemmen bij de Hengelhoef. Wel echt een super leuk zwembad. Verder leuk verblijf gehad , maar niet om een 2e keer te boeken.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 10Anton Hagenbeek28-08-2019

Geweldig mooi park

Super mooi park geworden super vermaakt zijn met lood in de schoenen weer vertrokken na een heerlijke vakantie

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

• 5Suus26-08-2019

Geen Oostappen meer voor ons

Wij hadden een stacaravan , vieze bank met kruimels van de vorige gasten. Vies wc papier en wc rollen onder de caravan. Dit gemeld bij de receptie, en er kwam iemand om dit op te ruimen, maar pas na 3 x vragen. Met een sigaret in zijn mond (!) kwam hij dit opruimen. De kussens roken enorm vies naar zweet en lijfgeur. Op de plattegrond was te zien dat de caravan naast een grasveld stond, maar in werkelijkheid was het een oude tennisbaan waar het gras uitgroeide, waarom wordt hier niet een grasveld van gemaakt of een speeltuintje ? Midgetgolf was gratis, alleen jammer dat er schelpen rondom de banen liggen, en dat kinderen de schelpen op de midgetgolf banen gooiden. Mooie visvijver, alleen weinig ruimte waar werkelijk gezwommen kan worden.

• 6Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen

• 8Familie Vonk26-08-2019

Superleuke week gehad

Superleuke week gehad!! accomodatie was prima lekker ruim 6 persoons en prima schoon, we hoorde veel geklaag om ons heen maar wij konden ons daar niet in vinden!! Leuke eerste avond gehad met optredens van verschillende artiesten. Circus geweest hebben wij ook echt van genoten. En mensen die klagen over tokkies ja het is geen 5 sterren camping maar daar betaal je ook naar het is een gezellige camping waar je plezier kan maken. kortom een leuke week gehad en wij gaan ieder jaar naar oostappen en hebben nog nooit problemen gehad en 1x wel met een vies huisje en dat was binnen korte tijd opgelost door ons een nieuw schoon huisje te geven.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

• 8Marco26-08-2019

Fijne vakantie met super leuke animatie!

Wij stonden 2 weken met onze tent op de vakantiepark. We waren wel wat huivering na het lezen van de recensies. Moet zeggen ondanks dat het sanitair niet altijd schoon was (dit komt ook door de mensen die er gebruik van maken en het smerig achterlaten door bijv wc's vol te proppen met wc papier!) We hebben ons prima vermaakt. Catering was goed, eten goed te doen en niet zoals eerder omschreven dat je een uur zou moeten wachten tot je bestelling geserveerd werd. Onze bestellingen waren meestal binnen een kwartier klaar. We willen in ieder geval het animatieteam bedanken voor de leuke activiteiten. Onze kinderen hebben echt genoten van de spelletjes, activiteiten en de shows! top!! we willen daarom Jordi, Rilana, Sem en Frank hartelijk bedanken!!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

43 tips over Vakantiepark Oostappen Blauwe Meer

• e.karman, 25-06-2014

Eten Bij Fansa in Lommel. Vriendelijk, goed en veel voor niet veel!

• Fam-van-Ras, 17-06-2014

-neem (wegwerp) bbq en kleine zitkussens voor de tuinstoelen mee. -een klein (opblaas) zwembadje meenemen voor bij het huisje is ook handig. -voor op het meer is een luchtbed of klein bootje leuk voor de kinderen. ze hebben een paar waterfietsen maar die zijn vaak bezet.

• lbongers, 11-06-2014

Neem voor kleine kinderen een eigen opblaaszwembadje mee voor bij de caravan (wij zijn geen ervaren kampeerders en waren deze vergeten).

9 vragen over Vakantiepark Oostappen Blauwe Meer

• JS, 20-07-2017

arbeidsmigranten / vluchtelingen

Zijn er nog arbeidsmigranten en/of vluchtelingen aanwezig en zo ja, waar op het park verblijven zij..?

• N.de Roo, 13-07-2016

internet

Heb je wifi op het park en wat moet ik daarvoor betalen?

Jan, 26-08-2016

Ja er is wifi bij de omgeving van de receptie. Weet zo niet of er voor betaald moet worden. Ik heb nl een buitenland bundel

• Tintin, 02-05-2016

Huren van staancaravan of een plaats om te staan

Hallo

Wij hebben een vraag of jullie nog een staancaravan Leeg staan hebben Wat is de prijs van zo een staancaravan of eventueel plaats om er eentje te zetten Ook zaten wij met de vraag of je dat ook voor langere tijden kan

Mvg Degreef

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Privé strandAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin