Géén boekingskosten
BelgiëLimburg (België)LommelVakantieparken LommelVakantiepark Oostappen Blauwe Meer

Vakantiepark Oostappen Blauwe Meer

BelgiëLimburg (België)Lommel

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Oostappen Blauwe Meer voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 919 reviews
+119/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 919 reviews
  • 6.6Activiteiten
  • 5.8Onderkomen
  • 6.1Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Bij Oostappen Vakantiepark Blauwe Meer word je vriendelijk ontvangen door personeel dat ook wat over de omgeving kan vertellen. De hele familie kan het zwemmeer in plonzen en in 2019 opent hier ook een nieuw zwembad. De kinderen worden vermaakt door het animatieteam en in het restaurant kun je een hapje eten. Lommel is een gezellige stad.

919 Reviews over Oostappen Blauwe Meer

• 8Anita Van Der leest16-08-2022

Eerst een caravan gehuurd zo goed bevallen dat we er een op het park via het park gekocht hebben , er moest het een en ander aan gebeuren maar dat is ook allemaal gedaan en opgelost door de mensen die er werken . Ze denken ook echt mee in oplossingen

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 8Anita Van Der leest16-08-2022

We hadden een huur caravan voorheen weekend gehuurd , dat is ons zo goed bevallen dat we er een gekocht hebben op het park van het park zelf daar moest nog het een en ander aan gedaan worden . Alles werd snel en goed gedaan super

• 7PB26-07-2022

Prima voor de lage prijs

We kregen de sleutel meteen na aankomst terwijl het nog ruim voor 15 uur was. We hadden op papier een 'luxe' Kempenland mobile home maar waar die 'luxe' voor stond bleek nergens uit want was niet luxe te noemen. Gewoon een heel oude caravond die waarschijnlijk al lang afgeschreven is. Maar daar is de (lage) prijs dan ook naar dus je mag niet veel meer verwachten vind ik. Ook wel een naar luchtje (misschien lang niet gebruikt) maar na tijdje ramen tegen elkaar open was het ergste er uit. Niet superschoon maar ook niet echt vies. Douche was klein maar zuiver en vrij nieuw. We misten allerlei spullen en die kwamen ze na melding netjes binnen een paar uur naleveren, meeste nieuw in verpakking. Park is eenvoudig maar gezien lage prijs niets te klagen. Al met al waar voor je geld.

• 6Onderkomen
  • 1K.W.27-10-2021

800€ betaald voor één slapeloze nacht in Lommel

Oostappen groep, de uitbaters van de Blauwe Meer verhuren jarenlang marginale krotten frauduleus als vakantiewoningen die met niets in regel zijn zoals bv brandveiligheid, hygiëne etc.. Mijn vrouw, ikzelf en ons kind van één jaar hebben 800€ betaald voor één slapeloze nacht in Lommel op een kleine zitbank gezien de kamers stonken naar urine. Personeel doet totaal niets met onze klachten en ons geld kregen we niet terug. Pure oplichterij waar zelfs de gemeente Lommel jarenlang niets mee doet. Heb je ook klachten of nare ervaringen gehad. Schrijf en stuur je foto's naar de schepen van toerisme te Lommel [email protected]

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 7Nadia Sulman23-10-2021

Prima vakantie gehad!

We waren een beetje huiverig na alle reviews. Wij gaan normaal naar CenterParcs maar dat was deze herfstvakantie niet te betalen. We namen dus de proef op de som en wat goed dat we dat hebben gedaan! Natuurlijk is de 6 persoons caravan niet zo gezellig als ons eigen huis, maar schoon was hij wel. De matrassen zijn wat dun, maar slapen na een dag vol plezier doen we toch wel. Onze dochters van 1 en 4 hebben zich heel erg vermaakt op het overdekte strandje en de disco's 's avonds waren super gezellig, óók voor ons als ouders.

We hebben er wel voor gekozen om een dagje te gaan zwemmen bij de CenterParcs even verderop. Het zwembad leek wel wat klein en niet helemaal geschikt voor een hele dag vermaak.

De prijs/kwaliteit verhouding is helemaal prima!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Sandra21-10-2021

Wij hebben top week gehad niks verkeerd te melden over de caravan of over het park

• 10Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Jff10-10-2021

Aangenaam verrast!

De prijs was bijna om te lachen en dan is ons verwachtingspatroon natuurlijk ook anders dan een paar kilometer verder bij CenterParcs. Maar het was echt perfect. Qua mobile home 4 Persoons was het schoon, netjes en niet kapot of rot zoals ik hier lees. Daarnaast is de binnenspeeltuin fantastisch, m'n dochter heeft er echt genoten! Een mooi meer en het geheel is prima onderhouden. Vaak is het zo dat mensen simpelweg te veel verwachten. Met een glimlach maak je veel goed!

• 6Activiteiten
  • 3Sanne28-09-2021

NOOIT MEER!!

Accommodatie gehuurd vies, vuil, vettig, stonk er, vanalles stuk. Waren wat te laat door fille en het ontvangst was heel onvriendelijk

• 1Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 8Fam Igbo23-09-2021

Heerlijk genoten samen met de kids....

Vrij schone accommodatie, waar wij een weekje samen hebben verbleven met mooi weer zodat we ook van het buitenstrandje hebben kunnen genieten. Binnen zwembad en strandbad waren goed onderhouden en heerlijk om samen te vertoeven. Personeel was vriendelijk en behulpzaam en de animatie had echt alle aandacht voor de kids. Restaurant mocht wel wat beter qua bediening en voorraad van het assortiment maar het alternatief had ook goed gesmaakt. Al met al een kindervriendelijk park met diverse faciliteiten waar we zeker nog eens gaan terugkomen als we weer een goede aanbieding vinden.

• 9Wim Heylen22-09-2021

Een van de mooiste campings ooit bezocht

super leuk park, voor elk wat wils. paradijs voor kinderen. Mooie natuurlijke omgeving en proper verzorgt

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden