Hotel Minerva

2008

leuk hotel

peter vangeneugde
10-9-2008

lekker gegeten en goed geslapen,jammer van de ligging ligt aan een te drukke baan

leuk familie hotel

sander
8-9-2008

harstikke leuk en gezellig hotel, de mensen daar hebben er echt zin in en willen je het echt naar de zin maken.

Kamers zijn eenvoudig maar zeer netjes en schoon.Hele leuke bediening en een goede keuken.Zeer kindvriendelijk.

nooit meer

mark en rita
21-8-2008

dit was een vies vuil hotel restaurant. bediening liep er onverzorgd bij: vieze kleren, rotte tanden en droegen een geur mee. het eten in het restaurant hebben we één avond geprobeert: slecht idee. het was duur en niet te eten, voelde ons nadien ziek.hotel slecht verzorgd en overal rommel.overlast van een horde kinderen die rondrennen en helse lawaai maken. wij begrijpen niet dat dit hotel restaurant open mag blijven zelfs in de gevangenis is het beter. echt zeer slecht, niet heen gaan.

nooit meer

mark en rita
21-8-2008

vies vuil hotel restaurant. trekt op niks. bediening loopt er onverzorgd bij: vieze kleren, rotte tanden en met een geurtje. het eten in het restaurant hebben we één avond uitgeprobeert, grote fout. duur en niet te eten. echt, niet te begrijpen dat zoiets open kan blijven, wegblijven mensen!

goed is echt super is de moeite ik ga nog een keer terug

ninke
18-5-2008

goed is echt super

is de moeite ik ga nog een keer terug

2007

kleine kamers ontbijt????lekkere drukkeweg voor de deur eten was minimaam bediening onverzorgd geen tweede keer meer

kleine kamers, maar toch netjes

irma
20-9-2007

kleine kamers, maar toch netjes

irma
20-9-2007

kleine kamers, maar toch netjes. ligt inderdaad naast een drukke weg. vlak bij het centrum van lommel.wij hadden de optie half pension genomen en waren iedere avond aangenaam verrast.

fijne vakantie gehad in dit aardig hotel erg genoten van

janssens bianca
18-9-2007

fijne vakantie gehad in dit aardig hotel

erg genoten van de culinaire kunnen van de chef aldaar

aardig personeel en zeer behulpzaam

kamers waren netjes maar klein

Het ligt idd langs een drukke straat maar de kamers waren netjes gepoetst en het personeel was heel vriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minerva in Lommel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minerva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.