Hotel Lommelhofsterster

7Goed

België, Limburg (België), Lommel

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Lommelhof?

7Goed

Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Lommelhof

• 7Van eyndhoven27-07-2015

Pluspunten : zeer vriendelijk onthaal + voorlegging stadsplannetje met aanduiding van goede restaurants, goed ontbijt, ruime studio voor 3 personen, gratis flesje drinken bij het afscheid

Minpinten : doorgang naar studio's niet voldoende verlicht/verlucht, foute sleutel meegekregen ivm afsluiting tussendeur hotel (werd gelukkig dezelfde avond opgelost)

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8Hennie Stekelenburg15-09-2014

Prima verblijven

Prijs kwaliteit verhouding prima verblijven in de Lommelhof dichtbij het centrum. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2014

• 5marc de winter14-04-2014

Beetje renoveren kan geen kwaad

2 sterren en dat is het ook 115€ betaald voor een 2 persoonskamer waar een klapbed bijgezet werd en dat is prijzig voor een oud hotel (1987) waar het onderhoud eens goed bekeken moet worden

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 8dorine vershuere30-09-2013

kruitvat

Hotel Lommelhof hebben we geboekt met een bon en de prijs kwaliteit viel ons zeer goed mee. Het hotel ligt niet ver van het centrum Lommel waar het altijd gezellig toeven is. de geluidsginder was te verwaarlozen en zeker een pluim voor de eigenaars er staat altijd water en een snoepje klaar en ze zijn heel vriendelijk. Een klein minpuntje je kan enkel inchekken vanaf 17 u. Maar wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in september 2013

• 7conny_vandijk27-04-2013

Ontbijthotel met IKEA ontbijt

Vriendelijk personeel die er weinig is maar dat weet je. Ziet er allemaal wat verlaten uit maar wel netjes. Kamers zijn donker door de indeling, ruim genoeg, nieuwe eenvoudige meubels en nog vieze vloerbedekking. Badkamer prima. Maar ontbijt viel ons erg tegen; broodjes, kleine afbakcroissantjes en boterhammen. Geen melk gezien of verse yogurt, sap uit een pak. En dat voor € 12.50 per persoon. Verder was er alles wel maar minimaal voor een hotel wat zich ontbijthotel noemt. Qua ligging super, je kunt zo op pad, te voet of mt de fiets.

Gereisd met partner in april 2013

• 6Martine14-08-2012

Hotel dient te worden gerenoveerd

Het hotel is vrij oud, sanitair idem. De meubels waren wel nieuw. Bed vrij laag, maar sliep goed. Kleine, platte kussens. Ontbijt redelijk. Broodjes niet goed afgebakken, koffie vrij slap. Wel vers fruit, yoghurt, genoeg beleg. Geen bar aanwezig, geen restaurant, geen minibar. Het terras is niet aanlokkelijk. Een grote tuin, maar zonder terrasstoelen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Hombrouckx Alex24-04-2010

Zeer gastvrij

Het personeel was zeer gastvrij en hondsvriendelijk daar we daar logeerden met onze mechelaar.Hadden zelfs een afgesloten tuin waar hij(de hond) zich eens kon uitleven.Kregen uitgebreid informatie over de verscheidene wandelroutes.Is alvast een aanrader.

Gereisd met partner in april 2010

2 tips over Hotel Lommelhof

• dorine vershuere, 30-09-2013

Zeker eens in het weekend gaan en in lommel iets gaan eten en daarna nog een terrasje doen iedereen zat nog om 12 u nachts op terras en dit op 28 september lommel leeft. Geweldig!

• Martine, 14-08-2012

Zorg voor een minibar. Zeker als je aankomt is het fijn iets te drinken. Receptie is slechts om 5 uur open. Prijs/kwaliteit: te duur voor deze kamer

0 vragen over Hotel Lommelhof

• Huishoudelijke apparatuurTV