Géén boekingskosten

7.7GoedScore uit 18 reviews

18 Reviews over Lommel Broek

• 8Mark en Suzan25-04-2017

Aangenaam hotelletje

Een grote troef zijn de ruime kamers met afzonderlijk salon en voldoende bergruimte. Basic comfort maar alles wat je nodig hebt. Behoorlijke bedden. Alles was netjes en goed onderhouden. Mooie ligging aan het kanaal van Beverlo. Ontbijtbuffet was ok. Verzorgde brasserie keuken met ruime keuze. Geen noemenswaardige minpunten. Samengevat: prima prijs/kwaliteit verhouding.

• 7Astrid25-09-2016

Hotel ligt in een prachtige omgeving

Personeel was niet echt vriendelijk. Kamer was reuze groot, goed bed en een netje kamer. Ontbijt was ok, vond wel een kleine ruimte waar alle gasten moeten zitten.

Het Hotel is prachtig gelegen, ideaal om te wandelen en fietsen.

• 5Vroomshoop18-07-2016

Nooit meer

Het goede ontbijt en de prima tv konden onze slechte ervaring niet redden. De kamer was bloedheet en er was geen ventilator of airco. De ramen openzetten was de enige oplossing met als gevolg dat we veel insecten in de kamer kregen en ook keukenlucht. Het 2 persoons bed was veel te klein en alle matrassen waren keihard. De meubels zijn gedateerd en in bedenkelijke staat. Bovendien hing de bank vol met vlekken en lagen er nog broodkruimels. De douche zat vol kalk en de handdoeken waren tot op de draad versleten. Dat ook de WiFi niet werkte hebben we gelaten geaccepteerd. We begrepen waarom we vooraf moesten afrekenen want anders waren we, na het zien van de kamer, onmiddellijk vertrokken.

• 6VAN CAMP23-02-2015

Rustige ligging

Eten heel goed. ontbijt heel sober zeker in de week. losse bedden veschijven. heel veel kalk in de badkamer deze is aan renovatie toe. kamers zijn heel ruin maar straalt niet zo gezellige sfeer uit. personeel heel vriedelijk en snelle bediening.

• 7Vercauteren Marc13-05-2014

Ideale fiets- en wandelomgeving

Vriendelijk personeel. Ruime kamer (23). Enkel bed is niet comfortabel. Ontbijt was goed maar sober.

• 6rieks hampsink26-09-2013

geschikt als tussenstop voor fietstochten e.d.

Het hotel ligt aan een kanaal in een klein dorp waar verder niet veel valt te beleven. Geschikt als tussenstop voor fietstochten, e.d.. Het ontbijt en avondeten was voldoende gevarieerd en goed. De kamers zijn ok, maar erg basic. De trap naar de kamers toe is slecht verlicht als je de juiste lichtschakelaar niet weet te vinden.

• 9Eddy Vanhille30-08-2011

fantastisch hotel

Wij waren hier met 10 personen op fietsweekend en het mag gezegd we zijn verwend geweest zeer lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel

• 7annette21-08-2011

grote kamer, uitstekend reataurant.

Het eten is uitstekend,hotelkamer groot maar slechte bedden,we hadden de "zolderkamer"nr 23,snikheet was het,geen airco of plafondfan. Ramen open,maar veel buitengeluiden van de 2 terassen en verkeer. badkamer mag wel een grote schoonmaakbeurt krijgen (schimmel e.d)

• 8Van Damme - Schneider05-05-2010

klasse

tophotel met vriendelijke uitbaters en personeel in een rustige mooie omgeving.

aanrader voor wie rust cobineert met wandelen,fietsen en lekker eten.

• 7x16-04-2010

Jammer dat de ochtendservice te laat kwam!

Eenvoudig maar goed hotel met ruime kamer en goede taverne.

Wat ons wel tegenviel is dat het ontbijt normaal van 8u tot 10 u was. 8u15 was alles nog potdicht in de eetzaal. Telefoon naar receptie reageerde niemand. Om 8u30 was er plots toch iets van beweging, na enkele onbeantwoorde telefoontjes. Mensen die s'ochtends dus ergens op afpraak moeten zijn kunnen zo echt wel balen. De ochtendbediening zag er echt wel niet fris uit, gelukkig was het ontbijt wel goed.

Hotel Lommel Broek info

• LiftenNiet beschikbaar