Vakantiepark Center Parcs De Vossemeren *****

Fam. De Vries
9-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen1

De huisjes zijn sterk verouderd, de tijd is er echt blijven stilstaan. 15 Jaar geleden waren de huisjes net hetzelfde, de prijs is het gewoon niet meer waard hier word niks meer geïnvesteerd zelfs niet in de matrassen ze zijn zo versleten, keuken kasten vallen uit elkaar, slechte zetels met vlekken in... de vloer geeft zwart af aan je voeten, badkamertegels vallen er bijna af, stoffige radiatoren, vies terras, kapotte tuinstoelen, vieze vloer in de slaapkamers, overal spinnenwebben, we kunnen blijven opnoemen... reactie's van centerparcs is niet nodig, wij weten genoeg!!!