Hotel Beau Séjour

België, Limburg (België), Lanklaar

8.4Fantastisch

11 reviews over Hotel Beau Séjour

• 9Cardinaels Kurt27-12-2016

Mooi rustig gelegen en vriendelijk personeel.

Lekker eten ! kamers zijn in orde . Je kan hier tot rust komen en ze helpen je met vragen over de streek en fietsroutes Een aanrader .

Gereisd met partner in december 2016

• 10van assche jozef09-06-2015

zeer goed ,super vriendelijk.

weinig minpunten , zijn al voor de 2 de maal teruggeweest , en waarschijnlijk volgend jaar terug iedere avond lekker eten , onze kamer was zeer netjes en iedere dag gekuist , een supervriendelijke bediening van s morgens tot s avonds .alle dagen verse handdoeken ,wij zijn met een groep van 20 man en iedereen wil terug,

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 8Emiel van Hoek01-08-2013

Genoten!

Mijn vader en ik zijn 2 dagen in dit hotel verbleven en hebben er genoten.. Vriendelijke service(aangezien ik zelf wat jonger ben, was ik gecharmeerd van 2 hardwerkende jongedames) heerlijk eten, mooie omgeving, al met al op en top.. Had er graag langer verbleven.. 2 kleine minpuntjes; het glaswerk en kozijnen) boven het hotel mag weleens aangepakt worden(verven en schoongemaakt) en we hadden deze 2 dagen heel veel last van vliegen, ook niet echt smakelijk als ze op het eten zitten..

Gereisd in juli 2013

• 7weekendjeweg01-10-2012

goede prijs kwaliteit verhouding

Het hotel is prachtig gelegen in een mooi pand. De kamers zijn erg basic, de badkamer is wel een beetje aan de krappe kant. Het uitzicht vanuit de kamer was wel teleurstellend aangezien het hotel zo mooi gelegen is. We keken uit op een gebouw naast het hotel. Het ontbijt was lekker, niet erg uitgebreid, maar goed genoeg. De bediening is enorm vriendelijk. Het hotel zelf is op vele plekken aan vernieuwing toe maar prijs kwaliteit is het enorm.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Cauwenbergh21-08-2012

Mooi voor een weekendje uit

schitterende fietslokatie aan de waterkant of in de bossen alles aanwezig

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9olof7517-07-2012

Bizar lekker eten en een mooi hotel

Gelegen naast een kanaal is dit hotel een echte aanrader omdat het hele mooie kamers zijn voor slechts 70 euro

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8kurt en katrien09-04-2012

super weekend

Geweest van 7 tot en met 9 april, hotel is zeer proper, zeer goede bedden , zeer lekker eten zowel ontbijt als avondmaal, en personeel zeer vriendelijk, ook de patron en zijn vrouw adviseren je bij de keuze van uitstapjes en wandelingen. De kinderen vonden het een pracht weekend in deze mooie streek . We komen zeker terug naar deze streek en dit hotel. Proficiat aan gans het team die dit hotel runt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 9Cauwenbergh Erwin12-07-2011

Oud maar verzorgt hotel (volledig vernieuwd)

We hebben 3 mooie dagen doorgebracht in dit sympathieke hotelletje. Vriendelijke mensen, eenvoudig maar zeer lekker eten. s'morgens ontbijtbuffet , meer dan genoeg keuze. Mooie ruime kamer en badkamer en vooral proper. Dit hotel staat in onze agenda vermeld om zeker terug te gaan

Gereisd met partner in juli 2011

• 6Sarah03-11-2010

Meer verwacht.

Wij hadden meer verwacht van ons verblijf in hotel Beau Séjour. Het kader is sfeervol maar onze kamer (nr. 7) was klein en heel erg basis (bed, badkamer, verduisteren van de kamer). Ons uitzicht op de tuin werd ontsierd door het bijgebouw achteraan. Slordige indruk. Het ontbijt en avondeten zijn uiterst eenvoudig en toch niet culinair te noemen zoals je kan lezen op de site “culinair genieten in belle-époquestijl”. Een verblijf zonder extra, heel gewoon en wij hadden dat tikkeltje meer verwacht gezien de positieve beoordelingen op deze site . Jammer want er zijn daar veel mogelijkheden in een streek die erg mooi is en waar er veel te beleven valt op wandel - en fietsgebied. Dit laatste was wel degelijk top.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9herwin03-08-2010

voor herhaling vatbaar

oud maar proper hotel , goed ontbijtbuffet en zeer goed avondeten,vriendelijke service. 20 minuutjes wandelen van de wissen. ruime parking achter het hotel,geweest van 30/07 t/m 01/08 via vlaanderen vakantieland. zeker een aanrader van hotel en ook voor de mogelijkheden in deomgeving

Gereisd met partner in juli 2010

Hotel Beau Séjour info