Hotel La Butte aux Bois

Hotel La Butte aux Bois

11 tips over Hotel La Butte aux Bois

Jan, 22-3-2015
Niet goedkoop, maar als we terugkomen zullen we trachten om een arrangement te nemen.
Ellis Bosveld, 7-1-2014
Het is klaarblijkelijk zo dat wanneer je met een pin pas van de Rabobank wilt betalen dat deze uit veiligheidsoverwegingen gemaximeerd is tot €500,- wellicht is het handig de Nederlandse gasten er bij boeking op te attenderen,de bank doet dit zelf namelijk niet.
R. Braumuller, 13-8-2013
Vanuit de " achtertuin" van het hotel loop je zo het natuurreservaat in waar je mooie bos wandelroutes kunt volgen. Bezoek ook eens " Oud Rekem", prachtig stadje op 5 minuten rijden van La Butte aux Bois vandaan waar je tevens heerlijk kunt wandelen door diverse routes te volgen. En vergeet Maastricht niet!

We hebben een aantal aanbieders voor La Butte aux Bois voor je op een rij gezet:

LEFEBVRE Peter, 5-4-2013
De ligging is top, zeker voor liefhebbers van shopping met in de nabijheid het stadje Maastricht en de "Chic Outlet Maasmechelen Village". Ook wandel- en fietsliefhebbers kunnen hier hun hartje ongetwijfeld ophalen doch tijdens ons verblijf was het nog veel te koud om hiervan te genieten.
etienne, 31-10-2012
Neem eens een kijkje op de website er zijn fantastische arrangementen te doen aan mooie prijzen.
Jef Van Nueten, 16-10-2012
Het eten zowel van de kaart, als de menu's die worden aangeboden zijn super! Ook de huiswijn bij de pastas is een echte aanrader!

johan_decleir, 28-7-2012
enorm goede uitvalbasis voor uitstappen naar Nederland en Duitsland.
decleir johan, 28-7-2012
enorm goeie uitvalbasis voor uitstappen!!!!!!!(op boogscheut van Nederland en Duitsland)
Anneloes, 16-4-2012
Boek de sunday special, aantrekkelijke korting op kamer, ontbijt en diner.
Kim, 27-2-2012
leuk extraatje is de toegangspoort tot het wandelgebied Nationaal park hoge kempen. Ideaal om de opgedane calorieën weg te wandelen.