Weer vandaag-1°-5°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor La Butte aux Bois voor je op een rij gezet:

101 reviews over Hotel La Butte aux Bois in het Nederlands

Fantastische beleving.

Caluwaerts,
26-11-2018

Geen enkele opmerking. Iemand dat hier niet tevreden is kan beter thuis blijven.

Vanaf het eerste moment dat men La Butte Aux Bois binnenstapt krijg je een vakantiegevoel. Een warm gevoel. Iedereen super vriendelijk en beleefd. Er wordt geen onderscheid gemaakt.

Fijne ontvangst, persoonlijke ontvangst aan de receptie. Pluim voor Thomas!

Het nieuwe gedeelte is perfect passend bij het oude. De kamers in het nieuwe deel zijn super comfortabel en er heerst een perfecte discretie. Iedereen is er oprecht vriendelijk; zowel poetspersoneel, receptie, aan de ontbijtruimte...Pluspunt is de fitnessruimte. Schitterende mensen die in het hotel werken !

Gereisd met vrienden in november 2018

Hemels!

Janine,
29-9-2017

Alles,maar dan ook alles was goed... je moest nooit 2 x iets vragen, stonden direct voor je klaar ! Als wij daar kwamen (5 x dit jaar ) was het als een " warme deken" ,zo vriendelijk was het personeel, van de meisjes aan de receptie,de spa / Welness,de bediening, de kamermeisjes,tot aan de. " schilder" die daar bezig was! Ze vroegen allemaal hoe het was, op dat leuke,lieve Limburgs accent ... Het Restaurant" la Source" met 1 ster,was iedere keer weer een explosie van smaken, genieten,dat is in een woord alles gezegd! De mooie nieuwe Spa, met nieuwe behandelingen,rust lounge,gelegenheid om wat te eten, maar absoluut ook de " stilte" in heel het hotel met ca 70 Kamers! De. , Bistro , ontbijt,heel uitgebreid,en het Diner,ook aan te bevelen ! Rolstoelvriendelijk, omdat ik slecht ter been ben, en de Super mooie kamers,van Ultra Modern( la foret) tot ook het grote Super Manoir, tot het Speciale Manoir,waren wat tikkeltje ouderwets,maar o Zo Knus Ingericht ! Kan wel blijven schrijven, voor mij nr 1 in Belgie! Zou zeggen; Ga Zeker eens kijken!

Gereisd met partner in september 2017

Fantastisch!

friends
4-8-2016

Hebben mooie schilderijtjes gegeten en wat een ongelooflijk mooi spektakel kan dit zijn dan was het nog alleen maar een lunch!

Hier krijg je als klant alle aandacht en de keuken maakt er een mooi feest van, wat willen we nog meer.

Gereisd met partner in februari 2016

Hotels.nl

Het was geweldig! Echt voor herhaling vatbaar!

Ann De Ridder
14-2-2016

Mooie locatie, heel vriendelijk personeel en mooie nette kamers.

Het restaurant is ook heel gezellig ingericht en de maaltijden overheerlijk.Er valt echt niets negatief te zeggen.

In de groene omgeving kom je echt tot rust. Wil je wat meer drukte, dan is Maastricht een aanrader.Ligt op een 8tal km van het hotel. Ook Maasmechelen Village is dichtbij.

Gereisd met partner in februari 2016

Prachtige zaak!!

Van den Wyngaert - Marquebreucq
10-8-2015

Het hotel is gelegen in een uitzonderlijk groene omgeving.

Prachtig onderhouden tuin met fantastische terrassen.

Het aanwezige sterren restaurant " La Source" overdonderd U met zijn,door topchefs meesterlijk gedresseerde,gerechten.

Mooi ingerichte kamers!

Vriendelijk personeel die voor U klaar staan wanneer U ze maar nodig denk te hebben!

Zelfs onze kleinkinderen ( 6 en 8 jaar ) werden in de watten gelegd

alsof ze prins en prinses waren!Chapeau!!

Kortom een verblijf dat ons nog lang zal bij blijven!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Zalig om er te verblijven !

Sonja Van de Sype
29-3-2015

Wij verbleven in dit hotel vorig jaar in de winter.

Zalig ontbijt bij de open haard. ' s avonds heel lekker diner in restaurant La Source. Spijtig dat het maar voor één nachtje was.

Volgende keer blijven we langer.

Voor ons was dit een perfecte plek.

Gereisd met partner in januari 2015

Subliem, perfect, prachtig, ...

Jan
22-3-2015

Subliem, perfect, prachtig, ... er zijn onvoldoende superlatieven beschikbaar om ons verblijf te beschrijven.

Wij komen zeker nog terug !

We hadden een bon "Kastelen en historische hotels" en hebben een nacht bijgeboekt. In het aanbod van deze bon steekt dit hotel wel met kop en schouders boven de andere hotels uit.

Gereisd met partner in maart 2015

Mooi gelegen

Tom
15-5-2014

Het is een mooi hotel, met goed restaurant. De ligging direct aan het bos is schitterend. Ook vlak bij Maastricht.

De kamer was behouden ingericht. Wij hadden een kamer in een apart gedeelte van het hoofdgebouw, met een eigen trap. De kamer was conservatief en wat somber ingericht. De badkamer was wel modern, met tv bij het bad.

Het eten was uitstekend. Het ontbijt zeer uitgebreid en van uitstekende kwaliteit.

Het water in het zwembad was wat koud, zodat de spa alles behalve aangenaam was.

Gereisd met partner in april 2014

Mooi gelegen!

Ellis Bosveld
7-1-2014

T.g.v de 50e verjaardag van mijn eega twee dagen geboekt. Voor het laatst hier 10 jaar geleden geweest. Wederom een super ervaring. Restaurant La Source heeft een Michelinster ontvangen welke volkomen terecht is! We hebben er heerlijk gedineerd met professionele brigade die vol passie hun vak uitoefent. De kamer in het souterrain vonden we wat bedompt,deze zullen we niet weer boeken.

Gereisd met partner in december 2013

Zalig verblijf in La Butte aux Bois met z'n tweeën

kristien viaene
28-11-2013

Wij hebben slechts kort (te kort) verbleven in La Butte aux Bois. Wij hebben genoten van de excellente service, de uitstekende keuken en mooie kamer. Hartelijk dank voor de goede zorgen van Micha en haar gehele team in de spa. Wij hebben er 100% van genoten en komen zeker terug.

Gereisd met partner in november 2013

Hotels.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Butte aux Bois in Lanaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Butte aux Bois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.