Hotel La Butte aux Bois

Hotel La Butte aux Boissterstersterster

9.9Fenomenaal

België, Limburg (België), Lanaken

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor La Butte aux Bois voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

106 reviews over Hotel La Butte aux Bois

• 10Paul Van Tittelboom10-11-2019

Service met een grote "s", je wordt van bij je aankomst tot je vertrek in de watten gelegd en op je wenken bediend.. Een aanrader.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Karin Thijssen17-08-2019

Het is er fantastisch, er is aan alles gedacht.

Het is pure verwennerij, de mensen zijn zeer vriendelijk. Je komt er helemaal tot rust en vertrekt met een voldaan gevoel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10RS22-06-2019

Gans de staf : super vriendelijke Limburgers ! Top

Wijn genoten van de prachtige "SPA Retrait la Forêt" en het zwembad in de namiddag. Op de avond een super diner in het twee--restaurant La Source (zelfs een *-sterren waarde voor ons). Een rustige nacht te midden van de bossen, en 's morgens een groots buffet ontbijt.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10wim Liekens06-04-2019

fantastisch

perfecte verhouding prijs/kwaliteit in het topsegment.

Zakelijk gereisd in april 2019

• 2018
    10Caluwaerts26-11-2018

Fantastische beleving.

Geen enkele opmerking. Iemand dat hier niet tevreden is kan beter thuis blijven. Vanaf het eerste moment dat men La Butte Aux Bois binnenstapt krijg je een vakantiegevoel. Een warm gevoel. Iedereen super vriendelijk en beleefd. Er wordt geen onderscheid gemaakt. Fijne ontvangst, persoonlijke ontvangst aan de receptie. Pluim voor Thomas! Het nieuwe gedeelte is perfect passend bij het oude. De kamers in het nieuwe deel zijn super comfortabel en er heerst een perfecte discretie. Iedereen is er oprecht vriendelijk; zowel poetspersoneel, receptie, aan de ontbijtruimte...Pluspunt is de fitnessruimte. Schitterende mensen die in het hotel werken !

Gereisd met vrienden in november 2018

• 2017
    10Janine29-09-2017

Hemels!

Alles,maar dan ook alles was goed... je moest nooit 2 x iets vragen, stonden direct voor je klaar ! Als wij daar kwamen (5 x dit jaar ) was het als een " warme deken" ,zo vriendelijk was het personeel, van de meisjes aan de receptie,de spa / Welness,de bediening, de kamermeisjes,tot aan de. " schilder" die daar bezig was! Ze vroegen allemaal hoe het was, op dat leuke,lieve Limburgs accent ... Het Restaurant" la Source" met 1 ster,was iedere keer weer een explosie van smaken, genieten,dat is in een woord alles gezegd! De mooie nieuwe Spa, met nieuwe behandelingen,rust lounge,gelegenheid om wat te eten, maar absoluut ook de " stilte" in heel het hotel met ca 70 Kamers! De. , Bistro , ontbijt,heel uitgebreid,en het Diner,ook aan te bevelen ! Rolstoelvriendelijk, omdat ik slecht ter been ben, en de Super mooie kamers,van Ultra Modern( la foret) tot ook het grote Super Manoir, tot het Speciale Manoir,waren wat tikkeltje ouderwets,maar o Zo Knus Ingericht ! Kan wel blijven schrijven, voor mij nr 1 in Belgie! Zou zeggen; Ga Zeker eens kijken!

Gereisd met partner in september 2017

• Oude reviews

9friends04-08-2016

Fantastisch!

Hebben mooie schilderijtjes gegeten en wat een ongelooflijk mooi spektakel kan dit zijn dan was het nog alleen maar een lunch!

Hier krijg je als klant alle aandacht en de keuken maakt er een mooi feest van, wat willen we nog meer.

Gereisd met partner in februari 2016

• 10Ann De Ridder14-02-2016

Het was geweldig! Echt voor herhaling vatbaar!

Mooie locatie, heel vriendelijk personeel en mooie nette kamers. Het restaurant is ook heel gezellig ingericht en de maaltijden overheerlijk.Er valt echt niets negatief te zeggen. In de groene omgeving kom je echt tot rust. Wil je wat meer drukte, dan is Maastricht een aanrader.Ligt op een 8tal km van het hotel. Ook Maasmechelen Village is dichtbij.

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Van den Wyngaert - Marquebreucq 10-08-2015

Prachtige zaak!!

Het hotel is gelegen in een uitzonderlijk groene omgeving. Prachtig onderhouden tuin met fantastische terrassen. Het aanwezige sterren restaurant " La Source" overdonderd U met zijn,door topchefs meesterlijk gedresseerde,gerechten. Mooi ingerichte kamers! Vriendelijk personeel die voor U klaar staan wanneer U ze maar nodig denk te hebben! Zelfs onze kleinkinderen ( 6 en 8 jaar ) werden in de watten gelegd alsof ze prins en prinses waren!Chapeau!! Kortom een verblijf dat ons nog lang zal bij blijven!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Sonja Van de Sype29-03-2015

Zalig om er te verblijven !

Wij verbleven in dit hotel vorig jaar in de winter. Zalig ontbijt bij de open haard. ' s avonds heel lekker diner in restaurant La Source. Spijtig dat het maar voor één nachtje was. Volgende keer blijven we langer. Voor ons was dit een perfecte plek.

Gereisd met partner in januari 2015

11 tips over Hotel La Butte aux Bois

• Ellis Bosveld, 07-01-2014

Het is klaarblijkelijk zo dat wanneer je met een pin pas van de Rabobank wilt betalen dat deze uit veiligheidsoverwegingen gemaximeerd is tot €500,- wellicht is het handig de Nederlandse gasten er bij boeking op te attenderen,de bank doet dit zelf namelijk niet.

• R. Braumuller, 13-08-2013

Vanuit de " achtertuin" van het hotel loop je zo het natuurreservaat in waar je mooie bos wandelroutes kunt volgen. Bezoek ook eens " Oud Rekem", prachtig stadje op 5 minuten rijden van La Butte aux Bois vandaan waar je tevens heerlijk kunt wandelen door diverse routes te volgen. En vergeet Maastricht niet!

• etienne, 31-10-2012

Neem eens een kijkje op de website er zijn fantastische arrangementen te doen aan mooie prijzen.

0 vragen over Hotel La Butte aux Bois

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages