Hotel Kasteel Pietersheim

Kleine hotelsWeer vandaag21°16°
Hotel Kasteel Pietersheim
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Kasteel Pietersheim voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Kasteel Pietersheim in het Nederlands

Aanrader!

Dorine van den Broek
25-7-2017

Heerlijk verblijf gehad in een mooie kamer midden in de natuur. Fijn om buiten een mooie wandelroute te lopen. Van een voorteffelijk diner genoten, ook het ontbijt was erg royaal!

Mooie locatie

M.
7-7-2017

Mooie ligging en super personeel.

Mooie locatie in opbouw

G. Borger
26-5-2017

Het kasteel is sinds kort weer geopend. Op het moment dat wij er waren was alleen de bar, het restaurant en het terras geopend, maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Dat maakt het echter wat lastiger om een volledige beoordeling te geven.

Op basis van hoe het er nu bij ligt echter, ga ik er vanuit dat zodra de hotelkamers gereed zijn en het kasteel op volle toeren draait het een geweldige locatie zal zijn voor elke gelegenheid die je maar kunt bedenken. Een drankje op het terras of bij de boozetruck (zie foto), een diner voor 2 of met een groep, een romantisch weekend met je geliefde of een zakelijke aangelegenheid.

Wij komen zeker terug!

Mooie locatie

Friends
7-1-2017

Jammer, dat er geen uitbaters te vinden zijn voor de bijzonder mooie kasteel.

De locatie is uniek met een schitterende tuin.

Het restaurant wat maar even heeft gedraaid stelde niets voor een soort veredelde snackbar.

M. Knoben, Hospitality Manager, 17-10-2017

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik wil u heel graag informeren over het feit dat het Kasteel sinds april 2017 weer geopend is. Wij zijn gestart met de opening van het prachtig gelegen terras en hebben ondertussen ook de brasserie en hotel weer geopend.

Hopelijk mogen wij u spoedig weer ontvangen als onze gast.

Met vriendelijke groet,

Marylene Knoben

Team Pietersheim

Wij komen terug

wouter
1-8-2014

Sfeervol landhuis. Servicegericht personeel, prima prijs-kwaliteitsverhouding. Fietsomgeving is geweldig. uitstekende fietsen te huur bij kinderboederij . Ook mogelijkheid tot kayaken en dorpbezoeken. Aanraders :Tongeren en Oud Rekem.

Bosrijke omgeving . je kan er 'savonds eten. Hebben altijd buiten de deur gegeten. Ontbijt is zeer verzorgd. Staat van kamers is prima. uitstekende bedden. zelf geen kleine kinderen bij mij, maar omgeving is erg vriedelijk. Op 10 min lopen zer mooie kinderboerderij met mooie speeltuin. Groot grasveld en vrijuit te spelen en kabouterbos

Geweldige ervaring

pietzeb
8-6-2014

Hotel Slot Pietersheim is een rustig mooi gelegen hotel, waar de gastvrijheid je overspoelt. Goede service, goed ontbijt, perfecte locatie om uitstapjes te maken naar Maastricht en Genk, maar ook om heerlijke fietstochten te maken door het Limburgse heuvelland.

de nieuwe uitbaters van dit mooie hotel gelegen in een uniek kader en een bosrijke omgeving met mooie fiets- en wandelpaden hebben me een overgetelijk verblijf bezorgd.... ik heb onmiddellijk opnieuw geboekt. Dit hotel is een echte aanrader voor eenieder die er enkele daagjes tussenuit wil knijpen ....

Aanrader in omgeving Maastricht

Paul Harts
20-11-2013

Het hotel is een schitterend mooi gelegen kasteel, met weinig kamers, vijftien. Daardoor heerst er meteen al een gezellige, intieme 'weg van de massa' sfeer.

We hebben in het hotel zelf gegeten (iets wat je in Nederland niet zo snel doet) en het eten was uitstekend. Helaas op Nederlands prijspeil (dus hoog) maar het geld meer dan waard.

Het hotel ruikt fris, en de kamers zijn mooi schoon. De bedden zijn van bovengemiddelde kwaliteit.

De inrichting kan wat ouderwets aandoen, maar ik vind het goed passen bij het kasteel. De kamer was goed licht-dicht.

Het hotel ligt in een schitterend bos, en voor de wandelaars liggen het nationaal park de Hoge Kempen om de hoek. Verder is het 'dus' maar 8 kilometer van Maastricht.

Het is mij niet duidelijk waarom dit hotel 3 sterren heeft; het hadden er ook vier kunnen zijn. Sterker nog, er liggen mooie badjassen klaar en volgens mij is dat een vijfsterren-criterium.

Na ons vorig bezoek hadden we goede hoop. De service was destijds niet best, maar hadden de indruk dat ze er nog in moesten komen. Helaas zijn ze hierin niet op vooruit gegaan. Wij werden ingecheckt door een man die later ook de kok en de bediening bleek te zijn! (mismanagement). Geen gastvrije ontvangst. Wij hadden een arrangement met diner en fles bubbels. Je moet daar zelf op wijzen anders krijg je niets. De kok kwam eerst met twee glazen. Je moet er dan de uitdraai van het arrangement bij halen om de fles te krijgen. Geen keuze in het diner. Op een gegeven moment krijg je een kop soep (eerste gang). Eten is standaard en soms matig. Ontbijt is niet beter. Wat wel extra opvalt zijn de flesjes actimel die al twee weken over de datum zijn.

Kamers zijn prachtig ingericht (neem wel minimaal een charme kamer). Het onderhoud is echter minimaal. Schimmelplekken op de muur achter de gordijnen.

Het is jammer, want het kasteel heeft zoveel potentieel. Staaltje mismanagement.

Leuke locatie!

Suzanne
23-2-2013

Kasteel Pietersheim was echt een leuk uitstapje voor ons. We hebben het er prima naar ons zin gehad. Op de tweede dag hebben we er een diner genuttigd en deze was heerlijk; niks op aan te merken. Bedden waren prima, ze hebben traagschuimkussens op de bedden (boxspring), waardoor je geen druk op je wervelkolom krijgt (ideaal voor mensen met rugklachten) maar ook mijn partner heeft er lekker op geslapen. We komen er zeker weer een keer terug! Klein aandachtspuntje voor het kasteel: het personeel moet leren om wat klantvriendelijker/enthousiaster te zijn bij het verwelkomen van de klant. Vind dat dit ook gezegd moet worden: de kok en ober Bert waren toppertjes! Dank voor het heerlijke diner en de gastvrije bediening.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kasteel Pietersheim in Lanaken, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kasteel Pietersheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.