Géén boekingskosten

Hotel Kasteel Pietersheim

BelgiëLimburg (België)Lanaken

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Kasteel Pietersheim voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 25 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.9VoldoendeScore uit 25 reviews

• Rolstoel toegankelijk

25 Reviews over Kasteel Pietersheim

• 8Marina15-01-2022

Het was zallig rustig om te slapen

Prachtig uitzicht over het domein'en je kunt er gezellig wandelen in of op het domein

• 9Mieke en Theo10-08-2021

Super!

Prachtige locatie, omgeving. Supermooi kasteel 🏰 Kamer leuk en in stijl ingericht. Bedden helaas niet echt goed. Badkamer keurig en schoon. Koelkastje op de kamer, ideaal!! Zeer vriendelijk personeel👍 Ontbijt prima verzorgd. Helaas geen verdere maaltijden mogelijk. Geen terras in gebruik, erg jammer. Zou ook voor de voorbijgangers een prachtlocatie zijn voor een drankje… 🍷 ☕️ of meer…Doch zeker de moeite waard om nog eens terug te komen 🏰

• 3Michel03-06-2021

teleurstellend.

uitgezonderd de prachtige ligging, een teleurstellend weekend gehad. De kamer was niet proper, een bad zonder douchegordijn. Redelijk ontbijt op de kamer gebracht, echter geen tafel en maar 1 zetel om te eten? Ondanks het goede weer werd het terras niet geopend( een gemiste kans ) en ook geen avondeten beschikbaar. Na 17u geen personeel meer aanwezig? Veel te duur voor wat het is. Is blijkbaar alleen om de centen te doen.

• 6Harry Bos21-08-2020

Nooit meer

Mooier verpakt dan de inhoud werkelijk is. Ik weet niet wat het is maar alles wat er oud uit ziet en in op een domein staat in België word al snel bestempeld als kasteel. Het is een prachtig jachthuis maar om dit als kasteel aan te zien dan moet je nog al wat verbeelding hebben. Bij aankomst ontvangen door de dame van de receptie die tevens ook de gastvrouw is, ze was erg vriendelijk en legde alles tot in de puntjes uit. We kregen een kamer toegewezen op de 2e etage. Van een kasteel interieur niets te vinden, wel een ruime slaapkamer met vreemd genoeg een doorloop naar een open badkamer met een opzet waar Jan de Bouviers kromme tenen van zou krijgen met totaal geen privacy en bovendien was het slecht afgewerkt. Zoals een gelijmde te kleine spiegel op het muurtje met een daar bijbehorende uitstekende 230volt kroonsteen. Geen douchegordijn en handoekenrek. Dan nog maar te zwijgen over de knalrode tweezitsbank.

• 8Jolanda Hooijmans28-12-2019

Komen zeker terug .

Wij hebben genoten van het hotel de omgeving, de gastvrijheid . Wij waren er van 24 tot 26 december 2019. Wat een prachtig hotel , en de ligging subliem, wij komen zeker terug in de zomer. Een verbeterpunt , als er in de kamers fauteuils zouden staan is het helemaal top.

• 5w.van breukelen01-10-2019

waardeloos.

noemt zich hotel. maar is dit niet.Geen enkele gelegenheid om wat te eten of wat te drinken. Receptie is om 17.00 uur gesloten, Hotelkamer is bereikbaar via de lift of via de trap. Mocht er snachts wat gebeuren dan is er geen enkele begeleiding, laat staan hulp bij medische problemen. Kamer en bed prima, douche spekglad. wij hadden 2 nachten geboekt en zijn vroegtijdig , na een nacht vertrokken.

• 7Anita17-09-2019

Mooie locatie en ligging.

De ligging is absoluut prachtig, je kijkt uit over velden en bossen en kunt in de directe omgeving heerlijk wandelen en fietsen. De kamer (standaard) was inderdaad erg standaard. Een koelkastje stond los op de grond, met daarin nog wat achtergelaten restanten van de vorige gast. Het was er wel schoon en het bed was goed, zo ook de badkamer. Jammer was dat we bij aankomst rond 12:00 uur een gesloten hotel troffen en moesten aanbellen om binnen te kunnen. Dat komt toch wat minder welkom over. Het ontbijt was tot 10 uur en duur, €15 per persoon! Wij ontbeten rond half tien en vonden de hond in de pot. Er was geen kaas meer, het verse brood was vrijwel op en de afbakken broodjes ook. De thee was op en om koffie moest je vragen, waarna je er lang op moest wachten. Alles werd met horten en stoten aangevuld door een zeer vriendelijke dame, die er alleen voor stond, waarna de gasten er op aanvielen en het wéér op was.

• 9Dorine van den Broek25-07-2017

Aanrader!

Heerlijk verblijf gehad in een mooie kamer midden in de natuur. Fijn om buiten een mooie wandelroute te lopen. Van een voorteffelijk diner genoten, ook het ontbijt was erg royaal!

• 8M.07-07-2017

Mooie locatie

Mooie ligging en super personeel.

• 8G. Borger26-05-2017

Mooie locatie in opbouw

Het kasteel is sinds kort weer geopend. Op het moment dat wij er waren was alleen de bar, het restaurant en het terras geopend, maar dat mocht de pret zeker niet drukken. Dat maakt het echter wat lastiger om een volledige beoordeling te geven.

Op basis van hoe het er nu bij ligt echter, ga ik er vanuit dat zodra de hotelkamers gereed zijn en het kasteel op volle toeren draait het een geweldige locatie zal zijn voor elke gelegenheid die je maar kunt bedenken. Een drankje op het terras of bij de boozetruck (zie foto), een diner voor 2 of met een groep, een romantisch weekend met je geliefde of een zakelijke aangelegenheid.

Wij komen zeker terug!

Hotel Kasteel Pietersheim info