Camping Jocomo

Meer camping info

76 reviews over Camping Jocomo

• 4Gert Kamphuis27-08-2020

Rumoerig bij trekkershutten

Overnachtingen geboekt voor een trekkershut, vond deze aan de prijs 50,- en je moest nog een pannenset bijhuren. Kussen stellen teleur. Kun je beter zelf meenemen. Tijdens mijn verblijf werden andere hutten gehuurd door werklieden, zij gaan vroeg weg en dat geeft overlast, starten van busjes, slaan met deuren, autoradio gelijk aan en rijden dan door grindpad. 's avonds last herhaalt zich dat. Zij nemen ook bezoekers mee die dan laat vertrekken. Andere gasten moeten hun auto op parkeerplaats parkeren maar deze werklieden blijkbaar niet. Wel geklaagd maar wordt weinig aan gedaan. Meer dan 'ik geef het door' gebeurt er niet. Voor mij teleurstellend, zeker voor die prijs mag je meer verwachten.

• 7Eetgelegenheden

Alleen gereisd in augustus 2020

• 9Jesse Leemans24-08-2020

Aangename doortrekcamping

Wij stonden hier 5 nachten met onze tent op het trekkersveld. De camping is meer gericht op campers en caravans, maar je kan je tent opstellen op het trekkersveld. Mooi veldje gelegen aan een meer, wel wat weinig schaduw. Het sanitair is vernieuwd en warm water werkt prima met een oplaadkaartsysteem. Er is een broodjesservice, een fijn verkoelend zwembad en een taverne waar je iets eenvoudig kan eten. Jammer genoeg geen winkeltje maar ijsjes en drankjes kan je kopen aan de receptie waar je steevast vriendelijk onthaald wordt. De camping is prima gelegen want het natuurgebied de hoge kempen grenst onmiddellijk aan de camping. Wij hebben genoten met onze 18 maanden oude zoon!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 7Claudia29-06-2020

Heerlijk om.te.wandelen

Een prima camping met voldoende fiets en wandelgelegenheid. Sanitair niet super,maar netjes genoeg. Duurde even voor we het systeem.met het kaartje doorhadden qua stroom,maar al doende leert men. Wat ons verbaast is het feit dat er op zo'n grote camping geen winkeltje aanwezig is. Zeker omdat je minimaal 2 km verderopmoet voor de boodschappen. Wij waren met camper zonder fiets, dus dat is fan niet echt handig. Ik snap dat we net na of eigenlijk nog in corona ellende zitten, maar een ijsje of een snoepje moet je toch kunnen kopen....

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10karel hash06-09-2019

Heel fijn geweest

Fietsvierdaagse was weer een top beleving . Jocomo Parc doet er alles aan om deze dagen tot een waar feest te maken . Van welkoms geschenken tot welkoms drankjes in hun Taverne . Fijn sanitair gebouw en de 16 ampère stroom is super ! ( jammer dat we eerder weg moesten vanwege privé omstandigheden maar volgend jaar zijn we er weer bij !!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 7Linda Opdam20-08-2019

Simpele maar prima camping

Nette en rustige camping. Wel veel honden (achter hek dus geen last van). Wij zaten zelf in een chalet via de eigenaar zelf geboekt, super huisje. Petje af voor de meiden van de animatie, onze jongens vonden het prachtig en vooral izzy en elle waren zo goed gespeeld, dat zelf ik er om moest lachen. Dit heeft onze vakantie zeker opgeplust. Klein minpuntje was dat niet altijd duidelijk was waar de activiteit plaats vond. Zwembad was prima om af te koelen, maar een glijbaantje was leuk geweest voor de 3-8 jarigen. Neem dus een zwembad oid mee. Alle kinderen vermaakten zich prima in de toch wat simpele speeltuin. 1x gegeten in de taverne, eten was simpel maar oke voor een camping. Roeivijver was wel een beetje vies. Jammer dat er niet echt plek was om met een schepnetje te spelen. Het kleine bakkertje 's morgens is super. Maastricht 20 minuten fietsen, bossen dichtbij.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8R.Dorenbos19-08-2019

Voor herhaling vatbaar, prachtige camping.

Een prachtige camping in een mooie fiets/wandel omgeving. Ondanks dat de camping volgeboekt was heerlijk rustig. We hadden een prima plekje. Vriendelijke ontvangst waarbij je ook nog lekkere etenswaren krijgt aangereikt. Geen super groot zwembad maar heerlijk om af te koelen en prima te doen met het aantal bezoekers. Ook mooi om te ontspannen bij de visvijver voor de liefhebbers waar ze grote vissen vangen. Fijn dat er een speciaal groot bos is om je hondje uit te laten. En ach ja honden blaffen wel eens, geen problemen mee gehad. De snacks uit de snackbar daar viel ons wel erg tegen, de patat vonden we echt niet te eten. Dus verder niet meer gebruik gemaakt van de eetgelegenheden op de camping. Wel smorgens heerlijke broodjes gehaald van de bakker die dagelijks bij de ingang camping kwam. Zeker een camping om weer naar terug te gaan.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Alex15-08-2019

Leuk voor 1x

Ik heb een wat kritische blik, omdat we zelf een kleinere camping hebben. Bij aankomst krijg je een ontvangstcadeau, leuke attentie. Hierna bleek de toegewezen plek bezet en dit was een verrassing bij de receptie. Tevens stond een caravan zodanig dat deze 2 plekken innam. Daarom gaan wij zelf altijd kijken om te zien of men goed staat. Qua plaats en gras eigenlijk bedroevend. Veel geblaf van honden als mensen passeren. Heb zelf een hond mee die er naar staat te kijken... Geen toezicht vanuit de camping aanwezig. De voorzieningen bij elkaar zullen een 4* camping waardig zijn, echter niet veel open. Op zich wel leuk voor 1 keer.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Fam Pluijmen13-09-2018

Genoten

Fijn verblijf. Heel vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Domenique10-09-2018

goed en proper

fijne fietsvierdaagse in Lanaken gehad en op mooie en propere camping gestaan

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 10Shan20-08-2018

Fantastische vakantie!

We zijn goed ontvangen! Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam. Leuke entertainment voor de kinderen. Mooi zwembad met bar zodat je ook kunt genieten van een drankje tijdens het zwemmen. Savonds lekker kunnen eten bij de taverne! Echt een aanrader.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018