Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Boven de Galerie

BelgiëLimburg (België)Lanaken

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Boven de Galerie voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 9 reviews

8.3FantastischScore uit 9 reviews

Bed & Breakfast info

9 Reviews over Boven de Galerie

• 9Johan en Sonja11-09-2010

Een echte aanrader

Wij verbleven voor de eerste keer 4 dagen "Boven de galerie" en hadden een fantastisch verblijf. Prachtige gerestaureerde woning, gezellige kamers, mooi ingericht. Heel goede bedden. Lekker ontbijt, met spek en ei. De gastheer en zijn echtgenote zijn zeer lieve mensen, een gezellige babbel gaf ons verblijf daar iets extra. Ondanks het typisch Belgisch zomerweer hadden we echt het gevoel in Zuid-Frankrijk te verblijven...

• 10Dirk en Britt25-08-2010

prachtige ervaring

Ik verbleef 2 nachten in het mooiste dorp van vlaanderen,de eigenaars waren super vriendelijke mensen en we werden compleet in de watten gelegd,dit voor een klein prijsje.. De eigenaars baten ook nog een mooi eetcafé uit , 50meter verderop,hier werden we goed ontvangen en kregen we gratis drank...

Wt de mijnheer zegt over het tafeltje en nachtkastje vind ik helemaal niet terecht.

• 9Johan en Hilde17-08-2010

Fijn verblijf

Wij logeerden 2 nachten in de rode kamer, die inderdaad niet zo ruim is maar wel alle comfort biedt. Het huis is prachtig opgeknapt met respect voor de oorspronkelijke elementen. Dat je dan een smalle trap naar boven moet, neem je er graag bij. Het feit dat de vloer kraakt of dat de deur nog de eerste lijkt te zijn, draagt net bij tot de sfeer van deze B&B. Het onthaal door Johan en zijn gezellige babbels bij het ontbijt maakten het voor ons compleet. Tips voor wandelingen in de buurt kregen we ook van hem, we mochten zelfs de kaarten even lenen.

• 8Jos en Ingrid Voorburg25-05-2010

gezellig, vriendelijk, maar bovenal heel schoon!

Voor ons was dit het 6e jaar dat wij het Pinksterweekend in Lanaken/Rekum doorbrachten. We hebben weer genoten van de gastvrijheid, het heerlijke ontbijt en de heerlijke bedden in dit kleine maar o zo gezellige onderkomen.

• 9willem en els12-03-2010

mooie ervaring

samen met mijn echtgenote verbleven wij 2 nachten in de rode kamer . ondanks het slechte weer hadden we er een superverblijf. De kamer is niet echt groot maar ze is lekker knus en er is veel comfort (zeer goede matrassen ). de eigenaars zijn zeer vriendelijke mensen en we werden er 100% in de watten gelegd.

• 9johan 05-03-2010

een aanrader

we zijn trouwe gasten van deze bed en breakfast en we zijn er altijd ongelofelijk goed ontvangen; de kamers zijn zeer gezellig en met respect voor de autenticiteit gerestaureerd; het ontbijt is zeer goed verzorgd; de gastheer en gastvrouw zijn een beetje vriend en vriendin geworden en de liging is subliem in oud-rekem "het mooiste dorp van vlaanderen

• 9DENAYER-REYNDERS28-02-2010

een absolute aanrader

Tot onze aangename verrassing ontdekten we enkele jaren geleden deze knap ingerichte B&B in het prachtige Rekem, met de vriendelijke en attente gastheer en gastvrouw die er alles aan doen om hun gasten te vertroetelen. Daarenboven ontdekten we dat de nabij gelegen brasserie "Het Gerechtshof" door hen wordt uitgebaat, waar we ook de attente bediening van de familie mochten ervaren: we komen zeker terug !

• 8Raphael en Leen19-08-2009

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Even een toelichting aan de heer Jos Daniels van de slechte quotering. Wanneer u Luxe, 5 sterren, Service, butlers en zoveel meer wilt, gelieve dan ook meer dan 70 euro uit te geven. Blijkbaar heeft U geen besef van wat een charmante bed en breakfast is. Wij waren zowel gecharmeerd, van het huis, het dorp, de vriendelijkheid, en de warmte van de eigenaars. De kamers waren proper, het ontbijt was overheerlijk. Alsook het restaurant van de eigenaars, waar er nog een eenvoudige maar eerlijke keuken was! Laat je niet beïnvloeden door het slechte commentaar, sommigen willen nu eenmaal voor 70 euro kasteel luxe en hebben geen besef van prijs kwaliteit.

19/08/2009

• 4jos daniels23-06-2009

enorme afknapper

In juni drie dagen gelogeerd in de zgn. "rode kamer" van een 18e eeuwse woning in Oud-Rekem. Voor een kamer nauwelijks groter dan het tweepersoonsbed betaalden we 70 €, ontbijt inbegrepen. Op hun website afficheren de eigenaars deze woning als weliswaar ouderwets maar wel luxueus ingericht. Ik weet niet welke normen zij voor het woord "luxueus" hanteren maar een kamer met een armoedig tafeltje, dito stoel en een gammel nachtkastje zou ik dat predikaat niet durven geven. De deur had noch klink noch sleutel en moest met een haakje worden afgesloten. Over het ontbijt kan ik kort zijn. De specialiteit van het huis (zie website): spek met gebakken eitjes van eigen kippen: nooit gezien. De kippen trouwens ook niet. De zelfgemaakte confituur kwam uit de Delhaize. Broodjes: geen sprake van. Boterhammen, dat wel. Kortom: we hebben ons zelden zo bedrogen gevoeld

Bed & Breakfast Boven de Galerie info

Het complex