Hostel Woutershof

Met vrienden

nooit meer

moeder
30-3-2014

Mijn dochter is er met school naartoe gegaan en is met bedwantsen naar huis gekomen. Fout van de school en van de beheerders, op maandag toegekomen op dinsdag plaag geconstateerd door plaatselijke arts. Toch gebleven tot vrijdag zonder dat er volgens de kinderen maatregelen werden getroffen. Ronduit schandalig!!!!!!! Ik heb voorzorgen genomen en de valies niet binnengenomen en ben achter insecticide gegaan. Dochter onmiddelijk in bad gestoken en kleding in de wasmachine, moest op min 60 graden gewassen worden, sommige stukken zijn dus onbruikbaar geworden. Deze mensen houden van dieren dode lieveheersbeestjes in de kamer, mieren zijn in kolonie aanwezig, spinnen vonden het daar ook zeer fijn, deze dieren horen daar niet als je een beetje een oogje op de netheid van je voorziening houdt.

Aantal clubhuizen voor groepen.

P.J. Hilgers
29-8-2010

Mooie kampeertereinen en clubhuizen voor gebruik door groepen. Sanitair wat minder, maar het is en blijft scouting. Jammer van de vele teken en processierupsen rond de kampeerterreinen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Woutershof in Kinrooi (Ophoven), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Woutershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.