Hostel Woutershof

5Matig

België, Limburg (België), Kinrooi (Ophoven)

5Matig

Hostel Info

Meer hostelinfo

2 reviews over Hostel Woutershof

• 2moeder30-03-2014

nooit meer

Mijn dochter is er met school naartoe gegaan en is met bedwantsen naar huis gekomen. Fout van de school en van de beheerders, op maandag toegekomen op dinsdag plaag geconstateerd door plaatselijke arts. Toch gebleven tot vrijdag zonder dat er volgens de kinderen maatregelen werden getroffen. Ronduit schandalig!!!!!!! Ik heb voorzorgen genomen en de valies niet binnengenomen en ben achter insecticide gegaan. Dochter onmiddelijk in bad gestoken en kleding in de wasmachine, moest op min 60 graden gewassen worden, sommige stukken zijn dus onbruikbaar geworden. Deze mensen houden van dieren dode lieveheersbeestjes in de kamer, mieren zijn in kolonie aanwezig, spinnen vonden het daar ook zeer fijn, deze dieren horen daar niet als je een beetje een oogje op de netheid van je voorziening houdt.

Met vrienden

• 8P.J. Hilgers29-08-2010

Aantal clubhuizen voor groepen.

Mooie kampeertereinen en clubhuizen voor gebruik door groepen. Sanitair wat minder, maar het is en blijft scouting. Jammer van de vele teken en processierupsen rond de kampeerterreinen.

Met vrienden

0 tips over Hostel Woutershof