Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

26 Reviews over Sniekershof

• 9Elise20-05-2019

Super!

Wij verbleven samen met een ander bevriend koppel een weekend in het Sniekershof. We werden hartelijk ontvangen en alles was zeer net en proper. Wij hadden onze eigen paarden mee om twee dagen te wandelen. Zowel voor ons als voor de paarden was alle comfort voorzien. Zeer nette en degelijke stallen en kamers. Een echte aanrader prijs/kwaliteit. Om echt volledig in het groen en op onverharde wegen te kunnen wandelen moesten we ons echter wel verplaatsen met de camion. Maar dit is echt maar een kleine moeite vergeleken met het comfort dat je als paard en ruiter krijgt. Ook heel leuke adresjes om te eten die we aanraden van de gastvrouw kregen.

• 10Blomme Danny02-09-2017

Zeer goede lokatie

Zeer aangename uitbaters en zeer vriendelijke onthaal mooie kamers en leuk om te fietsen in de omgeving zeer goed ontbijt zeker de moeite waard.

• 10Depester - De Doncker03-05-2017

Vriendelijke gastvrouw, mooie kamer, prima ontbijt

Je voelt je direct thuis met het ontvangst van Ankie. Mooie, ruime en nette kamers. Je ontbreekt er niets, ook het ontbijt is verzorgd en elke dag vers geperst fruitsap. Ideale uitvalsbasis om te gaan fietsen en wandelen. Wanneer je info wil over een goed restaurantje of over een uitstap staat ze altijd klaar om uitleg te geven. Doe zo voort Ankie!!!

• 10José Schreuders06-04-2017

super

Een erg mooie, verzorgde en met liefde ingerichte B&B. Ook voor onze paarden een heerlijke plek met prima accommodatie. Jammer dat de ruiterroutesroutes in de buurt veel verhard zijn of met gravel.

• 9becherer jurgen10-10-2016

Zeer gastvriendelijk, mooi B&B

Goed onderkomen voor de paarden !!

• 9Familie Jaques01-10-2016

Genoten van een heerlijk verblijf .

Hartelijke ontvangst door gastvrouw .Prachtige heel nette en verzorgde kamer. Iedere morgen stond er een heerlijk ontbijt op ons te wachten met ovenverse broodjes en vers geperst fruitsap.... We komen zeker nog terug voor nog meer fietsplezier en te genieten van jullie mooie verblijf en streek !

• 9van kerschaver erwin12-09-2016

echte aanrader

Prijs kwaliteit uitstekend ! weinig opmerkingen, alleen plastieken bloemen in ontbijt ruimte zijn geen meerwaarde in zo een mooie streek. Zeer verzorgde kamers Hygiëne 10 punten !

• 9Familie De Wachter-Vander Beken30-08-2016

Een heel fijn en gastvrij bezoek!

Heel vriendelijk met leuke tips om 's avonds te gaan eten. Gastvrouw Ankie stond klaar met raad en daad: fietsroutes, bezienswaardigheden,.... Nooit opdringerig, maar wel aanwezig als je iets nodig hebt of een vraag hebt! Naar onze kinderen toe ook heel open en vriendelijk. De kamer was ook goed. Er was een toilet, douche en bad beschikbaar met voldoende ventilatie. Ook voor 's avonds als het heel warm was, was er een ventilator aanwezig. Een hele fijne vakantie en een aanrader voor mensen die graag fietsen en ook tijd met hun gezin willen doorbrengen.

• 10Wim en Annie15-08-2016

Onwaarschijnlijk perfect.

Onwaarschijnlijk perfect We logeerden twee nachten op het Sniekershof, en het onthaal was van in het begin bijzonder hartelijk. De inrichting van de kamer was onwaarschijnlijk perfect. Zulk een afwerking hebben we nog nooit gezien.dit vriendelijke en dynamische koppel heeft werkelijk alles uit de kast gehaald om er een mooi gasten verblijf van te maken. We hebben een leuke babbels gehad en kregen met veel plezier advies over restaurants etc. Ook het ontbijt was bijzonder lekker en zo verzorgd, netjes en veel gevoel voor detail. Zij mogen oprecht fier zijn op wat zij hebben een verwezenlijkt. Dit is de ware betekenis van een echte bed en breakfast

• 10Luc Els Johan Valerie en kinderen27-07-2016

Een AANRADER +++

Zeer vriendelijke mensen , Ankie verraste ons met een leuk onthaal op het terras bij aankomst. Prachtige kamers en een heerlijk ontbijt. Een absolute AANRADER +++ Bedankt !!!

Bed & Breakfast Sniekershof info

Het complex