Camping Nieuw Geerensheide

1.6Onvoldoende

België, Limburg (België), Kinrooi (Ophoven)

1.6Onvoldoende

• 2.3Eetgelegenheden
  • 3Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

47 reviews over Camping Nieuw Geerensheide

• 1Mel25-05-2019

Spijtig

Wij zijn na jaren op de camping verbleven te hebben vertrokken omdat er alleen nog een klein beetje natuur te zien is.ooit waren hier leuke feesten,lekker eten,animatie en zo veel meer Deze eigenaar is niet geschikt om de camping uit te baten want hij richt ze enkel maar ten gronde.spijtig want er zitten allemaal lieve mensen met de beste bedoelingen

• 2018
    1Henk09-07-2018

Nooit nooit nooit meer

Bij aankomst geen receptie niemand aanwezig. Kantine is vaker dicht dan open. Eigenaar zie je nooit. Voor de kinderen is het super onveilig toestellen die los zitten. Is je kind gewond hebben ze geen EHBO punt. Zwemvijver zeer smerig. Eten en drinken zeer hoge prijsen. Op de foto’s ziet er alles netjes uit maar als je zelf op de camping rond rijd lijkt het wel een slacht veld de ene caravan is uitgebrand en de anders staat container maanden langs naast om op te ruimen. Facturen die niet kloppen. Ene inspectie na de andere klopt voor geen meter hier

• 1De Vries09-07-2018

Waardeloos!!

Camping wordt slecht onderhouden, sanitair is vies en wordt niet schoon gehouden. Kantine is meer gesloten dan open en als het open is en je wilt wat bestellen gaat het niet. Als je de eigenaar wilt spreken is hij er nooit! Vaker ruzies gezien en caravans in de fik gevlogen.

• 2Anoniem17-06-2018

Vreselijk geen camping maar een Kamp

Vreselijk dit kan je geen camping meer noemen maar een Kamp. We zijn er voor een kort verblijf geweest, de campingbaas zie je nergens en niemand weet wanneer hij er wel is, dus totaal geen controle op niks en niemand. Normaal mag je 1 auto bij de caravan maar daar is op deze camping geen sprake van bij sommige campers 4 auto's en het rijdt maar af en aan. Kortom totaal geen rust gehad alleen maar geergerd, toiletgebouw wordt schoongemaakt maar kort erna weer zoooo smerig dat we snel besloten hebben hier te vertrekken en nooit meer terug te komen.

• 5Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Coonen M.04-04-2013

Geen massa-tourisme, maar rust en natuur

Camping Nieuw Geerensheide is een verademing. Voor mensen, die geen massa-tourisme willen, maar rust en natuur, is dit de plaats waar je zijn moet. De camping ligt heerlijk rustig en toch dicht bij winkels in Kinrooi of Maaseik.

• 3Revens18-03-2013

Nooit Weer

Geen fijn Camping. Op fotos staan andere dingen afgebeeld. Bijna niks te doen voor de kinderen en zeer gevaarlijk zwemvijver vol kikkers en vissen. De visvijver zit vol takken en slijk,, Vangt er niks en wanneer ze wel happen mag je niet vissen. Eten is vies en duur. Wc s stinken en word in de 3 weken dat we er waren 1 keer schoon gemaakt. De eigenaren waren zeer onvriendelijk. De bedragen kloppen voor geen meter. Op sites staan andere prijzen enzo als wat ze je vragen. Kom je daar aan kan je nog van alles bij gaan betalen dat niet vermeld stond. De wasmachine staat in een ruimpte op slot.. je kunt steeds gaan smeken om de sleutel en er niet iedere dag iemand aanwezig. De dieren staan op een smerig eiland tussen water. Onveilig voor kinderen naartoe te laten gaan. Geen camping om te gaan voor je rust want je kunt je kinderen niet eens 5 min uit oog verliezen want het is niet Veilig daar.

• 2Eetgelegenheden

• 9Twan en Emma 25-01-2013

hier komen wij terug

heerlijk precies wat wij zochten. Vette aanrader Erg vriendelijke mensen Een verademing

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9Rogier21-01-2013

Top!

Van de zomer geweest. Heerlijk ontspannen! Top!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8schepers erna12-01-2013

super gelegen

Prijs voor jaarplaats betaalbaar Personeel hulpv.klantv.super kantine voor ieder wat wils.

Met vrienden

• 9René en anja Schoenmakers09-01-2013

Fantastische lokatie.

Heerlijk rustig met zeer vriendelijke eigenaar. Mooie ligging. Deze zomer gaan we beslist weer terug.

• 9Staat v/h sanitair

Met vrienden

7 tips over Camping Nieuw Geerensheide

• Jasper Dekoning, 08-02-2013

Aan bezoekers allerhande kan ik deze camping ten zeerste aanbevelen. De natuur is adembenemend net als de gastvrijheid. Maastricht ligt op een boogscheut verwijderd maar in de onmiddelijke buurt is het heerlijk vertoeven voor fietsers, wandelaars, natuurmensen en levensgenieters. Dilsen-Stokkem-Maaseik-neerouteren zijn maar een aantal voorbeelden van leuke steden en bijhorende dorpjes die menig zintuigen verwennen. Kortom een uitstekende uitvalsbasis voor uw vakantie.

• Johan Cuypers , 08-02-2013

Bezoek zeker het restaurant op de camping zelf. Verder heb je meer dan dorpjes en wandelgebied in de buurt om iedereen tevreden te stellen. Zeer veel bossen en water die iedereen kan bekoren.

• Jens Deconynck, 09-02-2013

Daar we zeer veel met onze fiets rijden besloten we om deze zeker mee te doen naar ginder. Wat een mooie fietsroutes hebben we gedaan. Onder de baan ook heel wat mooie dorpen tegengekomen die zeker niet links moeten gelegd worden. Ook een marktje bezocht voor wat verse groenten en fruit. Dit op aanraden van de eigenaar die ons hierbij met veel plezier over informeerde. De uitgestrekte bossen en natuur zijn voor natuurliefhebbers een echte zegen. Alles is in nabijheid van de camping.

1 vraag over Camping Nieuw Geerensheide

• henriettej, 03-07-2017

bijzettentje

als we een 1-persoonstentje naast onze 4-persoonstent willen plaatsen, hoeveel dienen we dan bij te betalen?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • MobilehomesAanwezig