Vakantiehuis Huize Bellefroid

10Fenomenaal

België, Limburg (België), Kinrooi (Ophoven)

10Fenomenaal

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

3 reviews over Vakantiehuis Huize Bellefroid

• 10dirk gysemberg26-11-2008

prima plek !!!

super gastvrouw en -man ! zeer vriendelijk onthaal en zeer hulpzame mensen ! top !

• 10Van Dyck Guy26-11-2008

Prima vakantiewoning !

Ik was één van die Herentalse vrienden en ook ik was bijzonder gecharmeerd door de gastvrijheid van de eigenaars ! Als hobbykok mocht ik zelfs gebruik maken van Jacq's bijzondere kruidentuin !

Absoluut een aanrader om te boeken ! Maar niet het eerste weekend van oktober 2009, want dan gaan wij waarschijnlijk terug ;-)

Guy

• 10Luc Hermans28-10-2008

Zeker de moeite !

We zijn hier met acht Herentalse vrienden geweest in oktober en werden met een hartelijke gastvrijheid ontvangen door Annie en Jacq Bongers in hun mooie, ruime en kraaknette vakantiewoning waarin werkelijk alle comfort aanwezig is. Het huis heeft een prachtige tuin vol fruitbomen en buxusplanten en is schitterend gelegen om de omgeving met de fiets te verkennen.

0 tips over Vakantiehuis Huize Bellefroid

0 vragen over Vakantiehuis Huize Bellefroid