Vakantiehuis
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Sailcenter Limburg

2 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Sailcenter Limburg in het Nederlands

Te gekke plek met ruimte en rust

vanbaal
25-4-2013

Vakantie huis Sailcenter Limburg is uitermate geschikt voor groepen die ongestoord willen genieten van rust en ruimte. De ligging is perfect voor schoolgroepen echter niet voor diegene die met het openbaar vervoer moeten komen. De accomodatie heeft alles wat je nodig hebt. Echter geen tv

Gereisd Met vrienden in januari 2013

overnachten aan het water top lokatie

m.van baal
22-4-2011

overnachten in ophoven aan het water. Is top, leuke sfeer, lieve mensen en een prachtig uitzicht! S avonds genieten van een kampvuur aan het water. Eenvoud maar doeltreffend

Gereisd Met vrienden in april 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Sailcenter Limburg in Kinrooi (Ophoven), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Sailcenter Limburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Vakantiehuis Groepsaccommodatie Sailcenter Limburg