Géén boekingskosten

3.7OnvoldoendeScore uit 23 reviews

3.7OnvoldoendeScore uit 23 reviews

23 Reviews over De Spaenjerd

• 3P.Beelen27-08-2021

Verschrikkelijk slecht eten en bediening

Voor Corona gingen wij regelmatig eten bij de Spaenjerd De ongedwongen sfeer, prettige bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding maakten het tot een gemakkelijke keuze. Afgelopen week hadden we bezoek en leek het ons fijn om weer eens bij de Spaenjerd te gaan eten. Wat een teleurstelling. Genant naar onze gast toe. De beide dames hadden het vispannetje besteld, ik de mixed grill. Het dagmenu is afgeschaft. Het vispannetje was geen pannetje maar een schaaltje met enkele moten droge vis in een volgens beide dames smakeloze dikke brei (zou kerriesaus zijn). Zij hebben beiden meer dan de helft laten staan. De mixed grill (21,50e ex de saus!) bestond uit 2 kleine stukjes (2x4cm 1cm dik) lauw vlees, die eruit zagen en smaakten of het opgewarmde restjes waren), 1 worstje en een grote doorgezaagde wervel met minieme stukjes vlees eraan. De salade voor alle drie bestond uit enkele blaadjes sla, een vingerhoed geraspte wortel en 2 schijf

• 9Filip23-04-2019

Heerlijk om te verblijven

Leuk hotel en heel gezellig terras. Het ontbijt is gewoon maar lekker. Alles wat je moet hebben maar geen luxe, maar dat hoeft ook niet in dit hotel. Hetzelfde voor het diner, niets op aan te merken, heel lekker en een eerlijke keuken maar geen gastronomie. Ons verblijf is heel goed meegevallen en voldeed zeker aan de verwachtingen prijs kwaliteit.

• 10PAULY Everard21-04-2019

Ferm ferm

Heel vriendelijke en persoonlijk ontvangst. Begrijpen totaal niet de negatieve recenties. Prijs kwaliteit TOP. In onze thuisbasis Westerlo, zullen we dit zeker aanbevelen! Ook heel vriendelijk team. Els en Everard.

• 4Koppel19-11-2018

nooit meer

Ontvangst heel slecht en heel onvriendelijk. Televisie doet het niet.... andere kamer is niet mogelijk, hotel zogezegd volzet. Kleine kamer heel donker en slecht verlicht dus een boek lezen kon ik ook niet. Mag er niet aan denken dat het daar hard zou regenen en dat je niet buiten kan wandelen. Weinig luxe terwijl de foto's anders laten zien. Bedden heel slecht voor je rug en één stoel voor twee personen, geen koffie op de kamer. Ontbijt heel weinig en in een kille ruimte. Zonde van ons geld want wij hebben betere ervaringen in andere hotels. Tot nooit meer.

• 4Pierre Eloy04-11-2018

De déception en déception

Nous avions choisi cet hôtel pour un weekend romantique au calme MAIS zone portuaire en travaux et lits une personne séparés avec matelas à ressorts très inconfortables, isolation sonore nulle, propreté générale laissant à désirer (insectes, poussières), odeur forte de toilette, télé que chaînes nl et ne fonctionnant pas ! Wifi saturé. Resto de l'hôtel : petit déj à 11€ restreint, erreur de commande au dîner puis ont oublié l'alcool dans le dessert (non décompté de l'addition), repas du soir : bruit ++(groupe de 40 pers non isolé malgré la possibilité) et attente +++ pour repas et aucun geste commercial ! Point positif : nous parlons très peu néerlandais, ils ont fait l'effort de nous comprendre et de s'exprimer en français au besoin.

• 1Stephan M...21-06-2018

Nooit meer!

Hotel ziet er mooi uit. Ligging en bereikbaarheid zijn prima. We hebben gebruik gemaakt van het restaurant (diner en ontbijt), zeker ook dik in orde. De kamer zag er nieuw uit, redelijk goed schoon. Op een druppende kraan na leken er weinig bijzonderheden..... Tot we (erg laat) gingen slapen. Het bed leek te dateren uit de jaren 30, flink doorgezakt en alle springveren waren voelbaar. Het kussen was een slap vod. Op zich kan dit gebeuren. Helaas liet de reactie van de medewerkster aan de balie alle wensen te over. Met een "ik zal het doorgeven" wekte zij de indruk dat hier nooit iets aan gedaan zal worden en had nog niet het fatsoen haar excuses aan te bieden. Voor ons een eens-maar-nooit-meer ervaring.

• 4Rijkenberg05-06-2018

VIel gigantisch tegen!

Verwacht geen hotel ontbijt ..zeer miniem en super goedkoop the same iedere dag weer hetzelfde beleg. Jonge blokkaas.. zeer dun gesneden, achterham, servelaat, kip en rauwe ham. Groen hard gekookt ei en aangebakken roerei wat op de helft van de ontbijt tijd marge al aan de bovenkant uitgedroogd was. Niets word bijgevuld. Dus om 9.20 moet je dan maar iets uit de bakken zoeken: jam pindakaas enz Aan brood was er super kleine broodjes en uitgedroogd krentensneetje.. en dit elke dag weer !! Geen beschuit, geen cracker, geen kwark. Wel lidl kuipjes fruit yogurt... verwacht geen hele badhandoeken of een dekbed overtrek zonder gaten. ! er is geen waterkoker met koffie of thee In t restaurant heeft men een menu maar wat die is staat nergens en moet je vervolgens tig keer vragen.. ook komen ze niet vragen voor meerdere drankjes enz.. biefstuk was goed maar knoflook gamba's smaakte alleen naar gesmolten boter en serveerde men in een veel te grote kom.. kortom Ruk!! En zonde vh geld!!! Advies eet gewoon bij t tegelhuisje...op de maasdijk.. een heel ander verhaal ,stukken goedkoper , goede bediening en heel veel betere kwaliteit en ergenis

• 8Cremers Erna04-09-2017

goed fietshotel

Het personeel is super vriendelijk en gedienstig. De kamers zijn tamelijk klein maar alles is voorzien. In onze kamer was het toilet niet erg proper. Het ontbijt is goed. Wij verbleven hier 3 nachten in halfpension. 3 avonden kregen we fritten en kroketten voorgeschoteld. De stalling voor de fietsen is véél té klein. De meeste fietsen moeten onder een open afdak gestald worden. Een serieus pluspunt is het terras! Bij goed weer is het hier zalig vertoeven.

• 6ann10-08-2017

duur prijs/kwaliteit

Prima uitvalsbasis om te fietsen. Fijn dat er fietsen inbegrepen waren in bongo arrangement (1nacht) en dat we die de dag erop ook mochten gratis gebruiken. Kamer met venster tot op de grond zonder balustrade,levensgevaarlijk! geen airco. Niet netjes gepoetst,spinnen lagen nog op de vloer de 2de dag. Ontbijt héél sober. Belgische tv-posten alleen VTM. 96€ is duur voor deze kamer. Hotel 'in de Sjeiven dorpel' gaan zien en was gloednieuw(ietsjes verderop ook aan de maas) het slaatje en de ribbetjes 's avonds waren wel lekker (gewone keuken).

• 8Jacqueline19-08-2016

Fietsvakantie

De kamers waren klein netjes maar heel warm geen airco. De bediening en eten in Restaurant was super goed heel lekker gegeten aan normale prijs.Ontbijt was goed simpel maar genoeg.Onze beloofde fietsenstalling was niet overdekt 10 fietsen konden onder een afdak maar kwam je wat later binnen stonden de overige fietsen gewoon buiten achter de keuken. Niet rolstoeltoegankelijk.

Hotel De Spaenjerd info

Het complex