Hotel De Spaenjerd

6.2Voldoende

België, Limburg (België), Kinrooi (Ophoven)

Op vakantie geweest naar De Spaenjerd?

6.2Voldoende

22 reviews over Hotel De Spaenjerd

• 2019
    9Filip23-04-2019

Heerlijk om te verblijven

Leuk hotel en heel gezellig terras. Het ontbijt is gewoon maar lekker. Alles wat je moet hebben maar geen luxe, maar dat hoeft ook niet in dit hotel. Hetzelfde voor het diner, niets op aan te merken, heel lekker en een eerlijke keuken maar geen gastronomie. Ons verblijf is heel goed meegevallen en voldeed zeker aan de verwachtingen prijs kwaliteit.

Gereisd met partner in april 2019

• 10PAULY Everard21-04-2019

Ferm ferm

Heel vriendelijke en persoonlijk ontvangst. Begrijpen totaal niet de negatieve recenties. Prijs kwaliteit TOP. In onze thuisbasis Westerlo, zullen we dit zeker aanbevelen! Ook heel vriendelijk team. Els en Everard.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    4Koppel19-11-2018

nooit meer

Ontvangst heel slecht en heel onvriendelijk. Televisie doet het niet.... andere kamer is niet mogelijk, hotel zogezegd volzet. Kleine kamer heel donker en slecht verlicht dus een boek lezen kon ik ook niet. Mag er niet aan denken dat het daar hard zou regenen en dat je niet buiten kan wandelen. Weinig luxe terwijl de foto's anders laten zien. Bedden heel slecht voor je rug en één stoel voor twee personen, geen koffie op de kamer. Ontbijt heel weinig en in een kille ruimte. Zonde van ons geld want wij hebben betere ervaringen in andere hotels. Tot nooit meer.

Gereisd met partner in november 2018

• 1Stephan M...21-06-2018

Nooit meer!

Hotel ziet er mooi uit. Ligging en bereikbaarheid zijn prima. We hebben gebruik gemaakt van het restaurant (diner en ontbijt), zeker ook dik in orde. De kamer zag er nieuw uit, redelijk goed schoon. Op een druppende kraan na leken er weinig bijzonderheden..... Tot we (erg laat) gingen slapen. Het bed leek te dateren uit de jaren 30, flink doorgezakt en alle springveren waren voelbaar. Het kussen was een slap vod. Op zich kan dit gebeuren. Helaas liet de reactie van de medewerkster aan de balie alle wensen te over. Met een "ik zal het doorgeven" wekte zij de indruk dat hier nooit iets aan gedaan zal worden en had nog niet het fatsoen haar excuses aan te bieden. Voor ons een eens-maar-nooit-meer ervaring.

Gereisd met partner in juni 2018

• 4Rijkenberg05-06-2018

VIel gigantisch tegen!

Verwacht geen hotel ontbijt ..zeer miniem en super goedkoop the same iedere dag weer hetzelfde beleg. Jonge blokkaas.. zeer dun gesneden, achterham, servelaat, kip en rauwe ham. Groen hard gekookt ei en aangebakken roerei wat op de helft van de ontbijt tijd marge al aan de bovenkant uitgedroogd was. Niets word bijgevuld. Dus om 9.20 moet je dan maar iets uit de bakken zoeken: jam pindakaas enz Aan brood was er super kleine broodjes en uitgedroogd krentensneetje.. en dit elke dag weer !! Geen beschuit, geen cracker, geen kwark. Wel lidl kuipjes fruit yogurt... verwacht geen hele badhandoeken of een dekbed overtrek zonder gaten. ! er is geen waterkoker met koffie of thee In t restaurant heeft men een menu maar wat die is staat nergens en moet je vervolgens tig keer vragen.. ook komen ze niet vragen voor meerdere drankjes enz.. biefstuk was goed maar knoflook gamba's smaakte alleen naar gesmolten boter en serveerde men in een veel te grote kom.. kortom Ruk!! En zonde vh geld!!! Advies eet gewoon bij t tegelhuisje...op de maasdijk.. een heel ander verhaal ,stukken goedkoper , goede bediening en heel veel betere kwaliteit en ergenis

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8Cremers Erna04-09-2017

goed fietshotel

Het personeel is super vriendelijk en gedienstig. De kamers zijn tamelijk klein maar alles is voorzien. In onze kamer was het toilet niet erg proper. Het ontbijt is goed. Wij verbleven hier 3 nachten in halfpension. 3 avonden kregen we fritten en kroketten voorgeschoteld. De stalling voor de fietsen is véél té klein. De meeste fietsen moeten onder een open afdak gestald worden. Een serieus pluspunt is het terras! Bij goed weer is het hier zalig vertoeven.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 6ann10-08-2017

duur prijs/kwaliteit

Prima uitvalsbasis om te fietsen. Fijn dat er fietsen inbegrepen waren in bongo arrangement (1nacht) en dat we die de dag erop ook mochten gratis gebruiken. Kamer met venster tot op de grond zonder balustrade,levensgevaarlijk! geen airco. Niet netjes gepoetst,spinnen lagen nog op de vloer de 2de dag. Ontbijt héél sober. Belgische tv-posten alleen VTM. 96€ is duur voor deze kamer. Hotel 'in de Sjeiven dorpel' gaan zien en was gloednieuw(ietsjes verderop ook aan de maas) het slaatje en de ribbetjes 's avonds waren wel lekker (gewone keuken).

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Jacqueline19-08-2016

Fietsvakantie

De kamers waren klein netjes maar heel warm geen airco. De bediening en eten in Restaurant was super goed heel lekker gegeten aan normale prijs.Ontbijt was goed simpel maar genoeg.Onze beloofde fietsenstalling was niet overdekt 10 fietsen konden onder een afdak maar kwam je wat later binnen stonden de overige fietsen gewoon buiten achter de keuken. Niet rolstoeltoegankelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 7Harry04-07-2016

Op doorreis prima lokatie!

Prima hotel waar je ook lekker kunt eten, echter de kamers zijn wel erg klein, voldoen wel aan de nieuwste eisen. Voor de prijs is het echter wel erg klein!

Gereisd met partner in juni 2016

• 4Fam. Hapers06-11-2015

Slechte ervaring

Op internet hadden wij al veel slechte commentaar gelezen over de slechte bedden. Dus 3 dagen voor vertrek even gebeld met de bazin, om toch een goed bed te krijgen, daar mijn vrouw regelmatig ruglast heeft. Geen probleem er is plaats genoeg. Wij hebben een heel slechte kamer gekregen nl K 6. 2 verschillende oude boxsprings, waarvan 1 helemaal doorzakte en 8 cm lager was dan de andere. Daarop 2 slechte matrassen, waarvan de stalen veren goed voelbaar waren. Na nacht 1, de matrassen omgedraaid, met de hoop op beterschap : nihil Na de 2de nacht toch gemeld aan de receptie, weer nihil. Blijkt achteraf dat men niet wist wie er aan de receptie zat, Zou 1 van de vaste stamgasten geweest zijn die even de receptie bediend had. Verschillende andere gasten gesproken, en die hadden allemaal goede bedden. Was dit dan opzet ????

Het ontbijt mag uitgebreider ( croissantje, koffiekoekje, verse youghourt) Op TV verscheidene posten geen signaal en vlaamse zenders die om de haverklap uitvielen.

Gereisd met partner in november 2015

Hotel De Spaenjerd info