Kinrooi (Ophoven)

We hebben een aantal aanbieders voor Kinrooi (Ophoven) voor je op een rij gezet:

Reviews over Kinrooi (Ophoven)

Super , wij gaan terug !

Mieke Vermeiren
    11-8-2018

Mijn zus en ik zijn 2dagen gaan fietsen .Wij verbleven in hotel De Spaenjerd , Zalig rustig gelegen aan de Maas .Heel vriendelijk ontvangen. En super lekker ontbijt . Wij gaan terug , het is er heerlijk vertoeven en je kan er zalig fietsen !!!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

van kerschaver erwin
    12-9-2016

Prachtige natuur , wij zijn wel geschrokken van het vele zwerfvuil langs de fietsroutes. Limburg is een prachtige streek met een enorme natuurpracht. Het wordt hoog tijd dat de overheid hier paal en perk aan stelt want dit is gewoon schandalig ! Waar is het respect ? Wij kunnen dit echt niet begrijpen ...

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kinrooi (Ophoven) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 17 reviews