Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

11 Reviews over The Lodge

• 7luc braem27-05-2014

degelijk (fiets)hotel

voor alle duidelijkheid : we verbleven er slechts 2 nachten; the Lodge ligt centraal in Houthalen, wat een grote troef is voor ons fietsers, maar het nadeel heeft dat de kamers aan de straatkant in het weekend of in de zomer soms last kunnen hebben van lawaai. de service is goed, het personeel vriendelijk en familiair (men behandelt er jou als "gast") zonder te overdrijven. de grote troef is voor ons het eten : ruim bemeten porties, veel groenten en goede keuzemogelijkheid, vlotte bedienning. het ontbijt is degelijk zonder meer. vergeet niet : the lodge is ook brasserie, d.w.z. heeft een geheel eigen en aparte sfeer en aankleding/inrichting, die ons bijzonder beviel. de kamers zijn vrij "gewoon" maar voldoen zeker aan alle normen. prijs/kwaliteit voor enkel kamer en ontbijt : we hebben voor die prijs nog beter gehad, maar dat kun je omzeilen door een arrangement te boeken, dat wel scherp geprijsd is. hoedanook : als we in midden limburg logeren, blijft the lodge onze eerste keuze

• 8Cauwenbergh08-07-2012

Mooie plek om te logeren

In het centrum gelegen. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten maar wel wat moeten wachten. Geen probleem echter zo was een stap naar kennismaking met andere gasten in het hotel vlug gezet. Ontbijt was ook heerlijk. We hebben een heerlijk weekend gehad veel gefietst in het prachtige Limburg en nieuwe mensen ontmoet. Meer moet da niet zijn. Wijj gaan zeker terug.

• 10smeyers31-05-2012

zeer goed weekend gehad

wij gaan in augustus terug voor een fiets weekend zeer vriendelijk personeel en eten zeer lekker en veel

• 9Ogiers Marc10-08-2011

Heel goed, komen zeker terug

Heel vriendelijke en behulpzame ontvangst van iedereen van het personeel. Heel lekkere keuken, met een lekker en goed ontbijtbuffet. Misschien een minpuntje, het was warm op de kamer. Voor de rest een heel goed fietsweekend gehad.

• 10Ogiers Marc08-08-2011

Het was héééél goed

Wij waren hier voor een fietsweekend. Heel vriendelijk ontvangst en goede uitleg gekregen van wat er in de buurt te zien valt. De kamer was goed, maar iets te warm. Ontbijtbuffet was super goed, het 3-gangenmenu dat voorzien was in het fietsarrangement was uitstekend en een heel vriedelijke en gedienstige bediening van iedereen in het hotel. Ga zeker nog eens terug.

• 9bdm2012-07-2011

Leuk hotel voor fietsvakantie

Leuk hotel als vertrekpunt voor fietstochten in de omgeving.
    Kamer was verzorgd en netjes, wel warm, venster openzetten gaf veel lawaai van de buitenterassen van cafe's uit de buurt. Ontvangst was heel vriendelijk en fietsen konden in ondergrondse garage geplaatst worden. Ontbijtbuffet is redelijk uitgebreid. Brasserie is gezellig, met redelijk grote porties (toch voor de lasagne)

• 8Edwin & Kir07-05-2010

Goed hotel, heerlijke bedden.

Prima hotel in het centrum van Houthalen. Goede en attente bediening. Leuke bar en eetcafé. Ontbijt is prima. Kamers netjes met heerlijke bedden.

• 8Ann Maes07-09-2009

wij waren heel tevreden

hotel "The Lodge " is goed gelegen om te gaan wandelen , zoals bijvoorbeeld , het wild-en wandelpark in Houthalen (molenheide) en om een bezoek aan Bokrijk te brengen . Het slapen was zalig op de goede matrassen en het personeel was vriendelijk . Ook het ontbijt was zeer goed !

• 7Jonny Ryelandt23-08-2009

Wellicht niet meer.

Zeer kleine kamers. In de kamer van onze vrienden werkte noch de airco noch de minibar. Nauwelijks opbergruimte, geen laden. De inhoud van het avondmaal was van mindere kwaliteit. De houdbaarheidsdatum van de witte kaas bij het ontbijt was ver overschreden.

• 6katinka en lieven15-10-2007

Wij zijn hier geweest met een geschenkencheque van vlaanderen vakantieland. Onze eerste indruk was goed maar de kamers waren zeer gehorig. Zaterdagmorgend de kamer rechtover ons aan het stofzuigen om 8.30. Ook in de nacht wakker geworden toen ze de taverne aan het kuisen waren onder de kamer en veel lawaai maakte met het verschuiven van de stoelen. En als dat nog niet genoeg was waren ze ons zaterdagavond vergeten voor het eten en hebben we 2 uur moeten wachten. Dus voor ons zeker geen meevaller en gaan er dan ook niet meer naar terug.

Hotel The Lodge info

Het complex