Vakantiepark Molenheide

• Onderkomen8,3

35 tips over Vakantiepark Molenheide

Aben, 17-8-2018

Tips:

- Maisdoolhof in Peer, erg leuk! Groot doolhof met enkele vragen om te beantwoorden, konijnen/cavia's/muisjes om te knuffelen, hooitoren, fietsbaantje. Entree €3 pp

Zowel met (gemakkelijk met de) fiets als auto te bereiken.

> kies een niet te warme dag

- plopsa-land

- fietsroutes

- wildpark

- fakkeltocht: leuke en grappig gids, afstand is goed te doen voor kinderen

- bingo: gezellig, leuke presentator en prima prijzen!

Marieke van der Leden, 12-5-2015

Neem alle boodschappen mee uit Nederland. Wij hebben boodschappen gedaan bij de Coltruyt vlak naast het park. We konden daar niets vinden (zoals melk, normale ijsjes) terwijl het een grote supermarkt is (soort bouwmarkt ;-). En we moesten een kapitaal afrekenen voor bijna niets. Vuilniszakken voor 6 euro en een dekbedhoes voor 17 euro.

Als je nog boodschappen moet doen, doe het in Nederland!!!

marc, 27-4-2015
Als je wil dat de kinderen zich amuseren, dan moet je dit park zeker bezoeken. Aquapolis en het supergrote Kidsvalley en de unieke indoor minigolf De Mijn zorgen ervoor dat je tijd te kort komt om alles te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Molenheide voor je op een rij gezet:

Joris, 10-3-2015
Boek een nieuwer huisje dan heb je een prima vakantie!
Fam Edelenbosch-Bos, 23-2-2015
Dagje Maastricht is erg leuk en goed te doen
MR, 27-10-2014
Tongeren, antiekmarkt iedere zondag van 6-13uur.

thomas, 17-9-2014
Neem zelf wat drink, thee en bierglazen mee. Verder is de inventaris prima.
Jelle, 25-8-2014

Bokrijk

Plopsaland

Waterburcht Pietersheim met kinderboerderij en kabouterpad

piet, 23-8-2014
Als je naar het wildpark gaat moet je betalen als er een vrijwilliger zin heeft om bij de entree te gaan zitten ,anders niet!Beetje raar om te betalen om een bos in te gaan,echter is het wel leuk met allerlei dieren bij de boskantine.Mijn tip,als je niet wilt betalen,ga een uur later nog eens kijken,soms zit er de hele dag niemand en soms zijn ze om drie uur al weer weg!
Jessica van Gils, 15-8-2014
Plopsa Inoor Hasselt / Maasmechelen village / Bokrijk