37 tips over Vakantiepark Molenheide

• Brenda , 09-07-2019

Bestel telefonisch eten bij restaurant Delphi (grieks) in Houthalen en vervolgens kun je het ophalen en lekker opeten op je eigen veranda. Beter dan het afhaal eten van het park.

• Fraukje Hendrickx, 02-05-2019

Olmense zoo Breugelhoeve speeltuin met dieren Wildpark Volksmacht restaurant met speeltuin

• bjorn sleven , 03-03-2012

de nieuwe huisjes zijn zeer geslaagd

• Danielle Coolen, 02-06-2014

Genk en Hasselt centrum leuk om te shoppen.

• Marloes, 02-06-2014

Boek een nieuwer type huisje, dan is dit park zijn geld meer dan waard.

• Fam. van Vugt, 20-07-2012

Winkelen in Hasselt is erg leuk. Op 1 km afstand zit een grote supermarkt: Colruyt, met erg goede prducten.

• debby, 17-10-2013

in binnenspeeltuin zelf drinken meenemen, uiteten buiten het park

• hawi_1, 26-10-2013

Voor de wat oudere kinderen is het mogelijk interessant om de oude mijn van Beringen (20km) te bezoeken. In de kelder van het gebouw is een mijngang gesimuleerd.

• Marion, 20-10-2013

Bezoek het wildpark vlakbij het park. Erg leuk om te wandelen en in de uitspanning drankjes tegen goede prijzen. Om te fietsen is deze omgeving erg geschikt. Mooie fiets en wandelpaden

• Nicolle, 12-08-2013

winkelen in Hasselt. boodschappen zijn in Nederland veel goedkoper dan in Belgie. internet kost 4 euro per uur, mogelijk in het hoofdgebouw / receptie.

• Brugman, 07-09-2013
    • Plopsaland Hasselt
    • 800 meter buiten het park (aan de rechterkant) zit de Colruyt Supermarkt

• Maasland, 11-05-2013

Ga een dagje naar Bokrijk openluchtmuseum. Leuk en leerzaam voor jong en oud. Super!

• Bart, 18-02-2013

niet genoemd in het boekje van Molenheide als interessant uitstapje, maar wel zeker de moeite waard, Leuven! Erg leuke studentenstad, veel winkels maar ook wat meer dan het reguliere aanbod. Vooral in straatjes rond de kerk veel winkeltjes met kinderspeelgoed etc.

• weekendje weg, 28-02-2013

neem wel je eigen kussens mee, want die waren erg zacht in het huisje. Hasselt is een leuke winkelstad en daar kun je gratis een duw auto lenen om de kinderen in te vervoeren.

• Petra, 01-01-2013

Zorg voor contact geld bij aankomst om borg te betalen...pinnen kost 2% extra.

• nienkedeplot, 17-08-2012

Het wildpark er direct naast heeft ook een pad dat geschikt is met een kinderwagen en erg leuk om zo dichtbij even door de bossen te lopen!

• marco, 01-09-2013

Supermarkt op het park heeft niet veel, maar b.v. brood en broodjes zijn niet "overdreven" duur. Vlakbij is een hele grote Colruyt supermarkt.

• Nicole, 14-09-2012

Wildpark Colruyt supermarkt Aldi Bokrijk speeltuin

• Andres, 23-04-2013

Als je niet wil koken kan je pizza, frieten afhalen of fondue en gourmet bestellen voor in de bungalow. Dan kan je thuis gezellig ene drinken want in het park zelf zeer duur. De winkel is klein, maar even buiten het park is er een colruyt waar jeje boodschappen kan doen

• fam versteegen, 26-07-2012

chalet zetha of huisje relaxis zijn nieuwe huisjes!!! in de buurt van het park ligt een grote winkel colruyt waar je boodschappen kan doen, winkel op het park is niet echt groot.

• vlinder1972, 21-02-2012

Hasselt is een leuke stad om er even tussen uit te gaan!

• Rob, 07-04-2012

De stad Hasselt is een bezoek meer dan waard. En verder is het vooral mooi in de omgeving! Landelijk gelegen.

• Roest, 03-03-2012

Op het park is geen supermakt aanwezig. Wel is op een paar minuten afstand met de auto een supermarkt aanwezig.

Maak een wandeling in het naastgelegen wildpark

• sjaantje, 22-07-2012

Hasselt, leuke stad met veel te doen Ter Dolen, geweldig terras met nog geweldiger bier, rondleiding is ook leuk prachtige fiets en wandel omgeving wildpark ook leuk

• Aben, 17-08-2018

Tips: - Maisdoolhof in Peer, erg leuk! Groot doolhof met enkele vragen om te beantwoorden, konijnen/cavia's/muisjes om te knuffelen, hooitoren, fietsbaantje. Entree €3 pp Zowel met (gemakkelijk met de) fiets als auto te bereiken. > kies een niet te warme dag

• plopsa-land
    • fietsroutes
    • wildpark
    • fakkeltocht: leuke en grappig gids, afstand is goed te doen voor kinderen
    • bingo: gezellig, leuke presentator en prima prijzen!

• piet, 23-08-2014

Als je naar het wildpark gaat moet je betalen als er een vrijwilliger zin heeft om bij de entree te gaan zitten ,anders niet!Beetje raar om te betalen om een bos in te gaan,echter is het wel leuk met allerlei dieren bij de boskantine.Mijn tip,als je niet wilt betalen,ga een uur later nog eens kijken,soms zit er de hele dag niemand en soms zijn ze om drie uur al weer weg!

• Jelle, 25-08-2014

Bokrijk Plopsaland Waterburcht Pietersheim met kinderboerderij en kabouterpad

• MR, 27-10-2014

Tongeren, antiekmarkt iedere zondag van 6-13uur.

• marc, 27-04-2015

Als je wil dat de kinderen zich amuseren, dan moet je dit park zeker bezoeken. Aquapolis en het supergrote Kidsvalley en de unieke indoor minigolf De Mijn zorgen ervoor dat je tijd te kort komt om alles te bezoeken.

• Marieke van der Leden, 12-05-2015

Neem alle boodschappen mee uit Nederland. Wij hebben boodschappen gedaan bij de Coltruyt vlak naast het park. We konden daar niets vinden (zoals melk, normale ijsjes) terwijl het een grote supermarkt is (soort bouwmarkt ;-). En we moesten een kapitaal afrekenen voor bijna niets. Vuilniszakken voor 6 euro en een dekbedhoes voor 17 euro. Als je nog boodschappen moet doen, doe het in Nederland!!!

• Fam Edelenbosch-Bos, 23-02-2015

Dagje Maastricht is erg leuk en goed te doen

• thomas, 17-09-2014

Neem zelf wat drink, thee en bierglazen mee. Verder is de inventaris prima.

• Branco, 03-08-2014

Breng zeker een fiets mee om de streek en het Limburgse fietsnetwerk te verkennen.

• Steegh, 09-08-2014

Plopsaland Hasselt en Kinderboerderij in Neerpelt. Kleine dierenweides waar je gratis kunt gaan kijken en daarna een lekker ijsje eten bij de hoeve.

• Nienke, 23-07-2014

Bestel patat bij de afhaal, het restaurant is schandalig duur.

• Jessica van Gils, 15-08-2014

Plopsa Inoor Hasselt / Maasmechelen village / Bokrijk

• Joris, 10-03-2015

Boek een nieuwer huisje dan heb je een prima vakantie!