30 vragen over Vakantiepark Molenheide

• Henry , 11-09-2018

Ned tv

Hebben ze op dit mooie park ook ned tv zenders.

• Mirjam, 16-07-2018

Huisje 71

Is er iemand die weet of je bij huisje 71 ‘s morgens ook last hebt van de dieren in het bos en/of het huisje mooi ligt of kun je beter 759 nemen

• Eugenie, 11-02-2018

Glutenvrij

Mijn man heeft een glutenallergie. Kun je in de kampwinkel glutenvrije producten kopen en kun je in het restaurant glutenvrij eten?

• Mirjam, 11-06-2017

Wasmachine

Is het ook mogelijk om op het park te Wassen en fietsen te Huren

Henk Bakker, 11-09-2017

Nee, vreemd genoeg is er geen wasmachien aanwezig op het par, wel binnen 10 minuten rijafstand een wasserette. fietsen zijn te huur op het park volgens de website.

We hebben een aantal aanbieders voor Molenheide voor je op een rij gezet:

• M. Palmers, 28-09-2016

Combi magnetron

Hallo,

Wij vertrekken vrijdag. We hebben een 8-persoons patiowoning. In de beschrijving staat dat er een combimagnetron in het huisje zit. Is dat met een ovenfunctie zodat je ook afbakbroodjes af kunt bakken of alleen maar een grilfunctie?

Groetjes M Palmers

Henk Bakker, 11-09-2017

beter laat dan nooit, maar nee, er zit geen oven in.

• kwk43, 05-06-2016

park molenheide

kan cq wil iemand mij fotos sturen van de binnenkant huisje verdo kan deze niet vinden op hun site.

b.v.d.

• detesse, 29-05-2016

patio

oke ik lees dat sommige huisje op geknapt zijn. en dat sommige echt nodig aan vervanging toe zijn. nu willen wij een 8 persoons huisje boeken de patio. is dit een aanrader of moeten we kiezen voor wat anders

• petrafred, 17-12-2015

huisjes Agora verouderd?

ik zie staan dat er veel verouderde huisjes zijn, met name de puntdakhuisjes. Bij het huis type Agora, wat wij willen huren, staat bij: nieuw en luxe vakantiewoning. Is dat zo of is het een verouderd huis?

• Sandra, 12-12-2015

pretpark

Is er een pretpark in de buurt van Molenheide of andere bezienswaardigheden.

• Rian, 02-01-2015

Ik ben benieuwd naar de ervaringen van gezinnen met kamperen (eigen kampeermiddel) op het park. Hoe beviel dit? Zijn er bv speeltuintjes op het terrein? Alvast bedankt!!

svandeweg, 28-02-2015

Vlak bij het kampeerterrein zit een redelijk grote speeltuin. Verder is het centrum goed te bereiken vanaf elke hoek