Appartement Holiday Suites Houthalen-Helchteren - Domein Hengelhoef

Appartement Holiday Suites Houthalen-Helchteren - Domein Hengelhoef

7.9Goed

België, Limburg (België), Houthalen/Helchteren

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Suites Houthalen-Helchteren - Domein Hengelhoef voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

52 reviews over Appartement Holiday Suites Houthalen-Helchteren - Domein Hengelhoef

• 2019
    8Van Beek11-08-2019

Prima plek om vakantie te vieren

Rustig park, mooie omgeving. Huisje heel schoon en compleet. Prima bedden. Fijn buitenbad en speeltuinen voor de kids. De drukte opzoeken kan bij het op loopafstand gelegen Oostappen park. Daar is een winkel en binnenbad. Holiday suites is zeker een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    7Julie17-11-2018

Zeer leuke eerste ervaring met Holiday Suites

Mooi idyllisch aangekomen in een sneeuwlandschap. Rustig gelegen appartement op het 3e verdiep. Alles zag er nieuw uit en zeer proper. Zeer leuk was het stapelbed met 3 boven elkaar. Hier hebben de kinderen 2 nachten supergoed geslapen. Dubbelbed voor ons wat smal maar wel goede matras. Zwembad Hengelhoef naast de deur en met kinderen bezoeken wel waard. Winterwonderland zeer leuke uitstap en met de kortingbonnen erbij die we ontvangen hadden van Holiday suites een extra troef.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• Oude reviews

4Depoorter15-11-2016

Nooit meer

Bij aankomst aan het park Hengelhoef konden we kiezen tussen een betaalparking en een "verboden te parkeren" strook. We voelden ons niet direct welkom. Wij verbleven in appartement nr 4.

Pluspunten: -het zwembad was wel ok, maar oud en wat afgeleefd. Je 1 euro voor je kastje ben je kwijt. Sauna en Turks stoombad zijn gratis. -cocktails in de plaza waren wel lekker

Minpunten: -appartement grandioos verouderd.( Wc-bril los, ongedierte in de keuken, vuile matrassen, douchestang hangt los aan de muur, chauffage slaapkamer kapot, het was heel donker omdat er te weinig lampen waren, hygiene niet super... -geen verlichting op het park, lantaarnpalen gingen niet. -ongezellige winkel met onvriendelijke dame -indoorspeeltuin donker en koud

Conclusie: Grondige renovatie dringt zich op. Prijs-kwaliteit is wel ok. Niet duur.

Voor ons (voorlopig) niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in november 2016

• 6Marianne Bekebrede-Koning01-09-2016

Geen waar voor het geld

Plus: Mooie ligging Goede voorzieningen op het park Mooi zwembad Vriendelijk en behulpzaam personeel Mooie omgeving

Min: Accomodatie uitgesproken smerig (appartement) Geen ventilatie in toilet en badkamer Inrichting is oud en gebrekkig Slechte bedden Je zit nogal opeengepakt met andere buren Natuurbad loopt erg steil af Veel honden, niemand lijkt de poep op te ruimen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 4carla04-08-2015

fijne vakantie gehad ondanks het slechte huisje

In de accommodatie was het vies en oud dit mogen ze niet meer verhuren Alles viel uot elkaar

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 1kvankerckhove10-09-2014

Dit absoluut Nooit meer ! gewoon Onaanvaardbaar!

Het appartement was absoluut niet netjes.(Lees Goor!) De sigarettengeur was doordringend en dan vooral de geur die in het bedlinnen zat. Het was ronduit Vies ! bij het ingaan van nacht 1 werd het vlug duidelijk dat onze buren niet zomaar vakantiegasten waren. Ze leken ons al zeer goed ingeburgerd om nog maar net toegekomen te zijn. Bovendien stond de bestelwagen met stereo volle bak gewoon op het gras voor het huis geparkeerd. S'morgens om 06:00 worden we gewekt door een gigantisch kabaal. geen enkele vorm van respect voor medebewoners, laat staan Vakantie gangers. Na een praatje gemaakt te hebben met iemand die in de buurt woont van jullie park werd ons al het één en ander duidelijk. Deze mensen zijn helemaal geen bezoekers van het park. Dit zijn mensen die er permanent verblijven voor één of andere werkopdracht voor het één of ander bedrijf. Of erger nog. Deze mensen zijn in dienst van park Hengelhoef.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 4g laan17-08-2014

merkwaardig oord

Verbleven gedurende weekend. Als je een slaapplek zoekt bijv vanwege familiebezoek is het voldoende. Maar verder is het voor een deel een bouwput met geheel vaag gebleven bouwplannen. Appartementen zijn oud en sanitair is in zeer matige staat. Receptie was hele weekend niet open. Er hangt in het geheel geen vakantiesfeer of iets wat je er welkom doet voelen.

Een merkwaardig vakantiecomplex in een verder prachtige omgeving

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 1Irene24-07-2014

Nooit meer

Nog nooit zo'n vies en donker huis gehad. De hele dag moest de lamp aan. Het is zo vies, je moet eerst zelf schoonmaken, terwijl je €60 verplichte schoonmaakkosten hebt betaald. Elke hoek spinnenweb, zwarte haren op het bed, muffe kastjes, vette lampenknoppen en werkbladen, scheuren en mos op buitenmuren. Let op: subtropisch zembad is niet op het terrein, maar een kwartier lopen door het bos, in een ander park (ook Hengelhoef). Betaal je alsnog €10 pp voor. Op het terrein is wel een klein buitenzwembad, daar kan je met mooi weer heel lekker zwemmen. Parkbeheerder is erg onvriendelijk, als je hem al te zien krijgt. Geen receptie, slechte informatievoorziening. Overal hangen wel borden met wat NIET mag en hoe hoog de boete is als je dat toch doet. Fijne vakantie! Ahum..

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 4peter15-03-2014

nee bedankt

zwembad oud, vuil, verroest. toen we aan de redder gingen melden dat de bovenste trap voor de glijbaan loszat zei die doodleuk: oh ja, das geweten. sloten op de nooddeuren verroest stof, rommel, afval...

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 8familie Debal04-11-2013

ideaal als tussendoorvakantie

Wij verbleven met 4 families, elk in zijn eigen appartement. Wij doen steeds aan voorkeurboeking en kregen dan ook de gevraagde appartementen. Terug een prachtvakantie gehad. Hengelhoef is weliswaar geen 5-sterrenverblijf, maar voldoet aan onze verwachtingen, voor die prijs verwachten we dat ook niet. Prijs/kwaliteit: goed, alleszins als je weet dat de toegangstickets voor het zwembad inbegrepen zijn. Overal heel vriendelijk personeel. Waar al die negatieve reacties vandaan komen, begrijpen we niet. Wij komen nu al meer dan 10 jaar en zijn van plan om (indien mogelijk natuurlijk) nog vele jaren te komen. Aan al wie wil boeken in Henglhoef: doen, je kinderen zullen een toffe vakantie hebben.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

7 tips over Appartement Holiday Suites Houthalen-Helchteren - Domein Hengelhoef

• Bianca, 22-10-2013

op paar kilometer afstand: Vrije markt in Kelchterhoef op zaterdag en zondag, met animatie voor kids, verschillende kraampjes, muziek, verschillende eetstandjes. bosrijk gebied: ideaal voor natuurliefhebbers

• Bosman Ann, 03-05-2013

Zeker kijken dat je voor de goede kant van Hengelhoef kiest , Holiday Suites Domein Hengelhoef .Ik geef je maar één voorbeeld , bij Oostappen zeggen ze tegen een staan caravan ook een Bungalow , dat kan dus niet volgens mij. Bij aankomst Op het Domein hebben wij ook een Limburgpas gekregen , deze geeft recht op een groot aantal kortingen BV. voor het open lucht museum van Bokrijk , zeker doen

• Vandore Els, 13-04-2013

Wij hebben fietsen gehuurd en ook hier weer 20% korting gekregen, het is een echt fietsparadijs voor klein en groot. Een zeer goed restaurantje op 5 min. lopen .

1 vraag over Appartement Holiday Suites Houthalen-Helchteren - Domein Hengelhoef

• jvankempen100, 07-08-2010

actuele situatie?

Ik zie veel klachten over de schoonmaak en de vriendelijkheid. Dat zijn toch dingen die makkelijk aan te pakken zijn? Vraag aan de eigenaar: hoe kan dit? Is dit inmiddels verbeterd? Wij hebben een midweek geboekt, en mijn man heeft ernstige astma. Dus een vuil appartement kan voor ons betekenen dat de vakantie in het ziekenhuis eindigt...

Bianca, 22-10-2013

direct melden aan receptie. we gingen niet in een al te druk seizoen;

Appartement Holiday Suites Houthalen-Helchteren - Domein Hengelhoef info

• Aantal personen8 tot 12