Appartement Hengelhoef Vakantiedorp Gagel 8

Appartement
Appartement Hengelhoef Vakantiedorp Gagel 8
8,9

19 reviews over Appartement Hengelhoef Vakantiedorp Gagel 8 in het Nederlands

Prima huisje op een groen domein

Veerle Vermorgen
1-11-2012

Het huisje is verzorgd en heeft alles. De omgeving brengt je helemaaal tot rust.

Buiten gewoon prachtig

Frans Vanbrugge
11-11-2011

Een supermidweek door gebracht met onze vrienden in een vakantiewoning voor 10 personen Acacia 2/7 .Een pracht natuur , ongelofelijke omgeving , een paradijs voor wandelaars en fietsers . Super en zeer zuivere woning dat verdien een 10 op 10.

Wij hebben reeds terug geboekt voor volgend jaar.

Een dikke pluim voor Brigitte en Tony de groetjes en tot volgend jaar.

Gagel 8, the place to be.

Denise
19-8-2011

Gagel 8 is een uitzonderlijk fijn, cosy vakantiehuisje, waar je volledig tot rust komt, midden die prachtige natuur en alles kortbij om leuke uitstapjes te maken, zonder te spreken van de uitzonderlijke fietsttochtjes die je er kan maken, wandelen en genieten van alle rust en stilte.

Een aanrader voor wie even wil verpozen en het drukke leven van alle dag even wil ontvluchten.

Groetjes, Denise

prima weekend gehad hoor!!!

Willemsen
6-1-2011

Wij zijn in oktober een weekend geweest op Hengelhoef via vacanselect

We hadden een stacaravan die er zeer netjes uitzag!!!(vrij nieuw nog)

Het 2 pers bed had een zeer slecht matras,andere bedden waren goed!

En we misten een schemer lampje in het woongedeelte,niet gezellig met de grote lamp aan.

Maar we hebben wat kaarsen gekocht in de grote en nette supermarkt op het terrein.

En het zwembad was super,met de vele glijbanen!!!

De kinderen vragen nog steeds"gaan we een keer terug naar dat mooie zwembad!!"

En in 2011 zijn we dat ook van plan.

Na al die negatieve verhalen ...boek gerust hoor!

cafe en zwembad.

thijs
12-12-2010

We hebben een prima vakantie gehad. De appartement was prima.

De zwembad ging om 10 uur sochtens open, dat was geen probleem maar hij ging ook om 20.00 uur weer dicht savond. de wildwaterbaan was echt wild en sterk en was niet geschikt voor kinderen van een jaar of 8. de familieglijbaan stond wel aan maar kon je niet komen want de trap was weg.

de cafe die er was ging pas om 12 uur open en sloot ook weer om ongeveer een uur of 10 savonds.

verder was de winkel eerder gesloten dan er op de openingstijden stond.

verder was het een leuk weekend geweest. waarschijnlijk ga ik nog een keer terug.

De ideale plek om een prachtig stukje Limburg te leren kennen. Een paradijs voor de wandelaar en de fietser.

Zeer netjes

fam. Ree
7-6-2010

weekend in hertencamp comforthome 6-8 pers. stacaravan was schoon en netjes.

Park ziet er goed en verzorgd uit. het is er heerlijk rustig. Zwembad is schoon 1 nadeel wel veel chloor in het water. De wildwaterbaan is voor echte durfals. (die geen problemen hebben met het verliezen of scheuren van badkleding en die lang onder water kunnen blijven)

wat ook wel jammer was was dat er wel toezicht was, maar dat die op de kont zaten niks te doen. Dus ook niet ingrepen toen er jongens in het kinderbad zaten te voetballen en zo de kleintjes omver trapten en af en toe een kind raakten i.p.v de bal. zo moest je als ouder weer ingrijpen.

In het winkeltje verkopen ze van alles (ook nog een beetje normale prijzen ook)

Het personeel bij de receptie is erg aardig.

Toch 1 nadeel te noemen. Zondagavond was alles al op tijd gesloten en was er niks meer te beleven. Snackbar, indoor speeltuin, plaza, zouden om 20:00 sluiten, maar waren al om 19:30 dicht. Dus liepen ons ijsje, drankje mis. erg jammer.

Heel leuk om een weekendje te ontstressen

Nathalie
25-12-2009

Aangenaam, verzorgd en gezellig appartement, leuke persoonlijke ontvangst.

Goed gelegen in het park, op 10' rijden van Plopsa indoor.

Heel rustig gelegen, een aanrader!!!!

Patrick, Petra, Jeroen en Jolien (Zwalm - Oost Vlaanderen)
25-12-2009

Mooi en proper verblijf. Alle comfort aanwezig.

Zeer vriendelijke ontvangst met als verrassing een Gagelbiertje in de frigo.

Hebben genoten van de natuur, wandelend en fietsend.

Bij minder goed weer is het subtropisch zwembad een aanrader.

Gewoon te gek!

Poely the big Bully
14-12-2009

Midden in de natuur,gezellig en fantastische service bij mensen waarvoor niets teveel was.Ook het subtropische zwembad bij de buren voldeed helemaal aan de verwachtingen.Ons volgende verblijf is al geboekt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hengelhoef Vakantiedorp Gagel 8 in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hengelhoef Vakantiedorp Gagel 8 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.