Géén boekingskosten

Meer appartement info

21 Reviews over Hengelhoef Vakantiedorp Gagel 8

• 10T19-10-2021

Zalige wandelvakantie

Gastvrije ontvangst in een huisje dat pal in het groen ligt dus je kan direct starten met een wandeling! Ook een goede uitvalbasis naar de Teut en Thorpark :) Keuken is goed uitgerust maar ook lekkere take away zaken in de buurt (Lagash, Lovatos). Een Carrefour op 3 km en de Abdijhoeve voor een gebakje ;) Wifi werkte goed maar bij ons was het echt vooral een wandelvakantie! Bedankt Ann!

• 10Natuur
  • 9Errol17-08-2019

Uitsteken

Deze verblijf is ideaal voor mensen met kinderen.

• 9Veerle Vermorgen01-11-2012

Prima huisje op een groen domein

Het huisje is verzorgd en heeft alles. De omgeving brengt je helemaaal tot rust.

• 10Frans Vanbrugge11-11-2011

Buiten gewoon prachtig

Een supermidweek door gebracht met onze vrienden in een vakantiewoning voor 10 personen Acacia 2/7 .Een pracht natuur , ongelofelijke omgeving , een paradijs voor wandelaars en fietsers . Super en zeer zuivere woning dat verdien een 10 op 10.

Wij hebben reeds terug geboekt voor volgend jaar. Een dikke pluim voor Brigitte en Tony de groetjes en tot volgend jaar.

• 10Denise19-08-2011

Gagel 8, the place to be.

Gagel 8 is een uitzonderlijk fijn, cosy vakantiehuisje, waar je volledig tot rust komt, midden die prachtige natuur en alles kortbij om leuke uitstapjes te maken, zonder te spreken van de uitzonderlijke fietsttochtjes die je er kan maken, wandelen en genieten van alle rust en stilte. Een aanrader voor wie even wil verpozen en het drukke leven van alle dag even wil ontvluchten. Groetjes, Denise

• 8Willemsen06-01-2011

prima weekend gehad hoor!!!

Wij zijn in oktober een weekend geweest op Hengelhoef via vacanselect We hadden een stacaravan die er zeer netjes uitzag!!!(vrij nieuw nog) Het 2 pers bed had een zeer slecht matras,andere bedden waren goed! En we misten een schemer lampje in het woongedeelte,niet gezellig met de grote lamp aan. Maar we hebben wat kaarsen gekocht in de grote en nette supermarkt op het terrein. En het zwembad was super,met de vele glijbanen!!! De kinderen vragen nog steeds"gaan we een keer terug naar dat mooie zwembad!!" En in 2011 zijn we dat ook van plan. Na al die negatieve verhalen ...boek gerust hoor!

• 8thijs12-12-2010

cafe en zwembad.

We hebben een prima vakantie gehad. De appartement was prima. De zwembad ging om 10 uur sochtens open, dat was geen probleem maar hij ging ook om 20.00 uur weer dicht savond. de wildwaterbaan was echt wild en sterk en was niet geschikt voor kinderen van een jaar of 8. de familieglijbaan stond wel aan maar kon je niet komen want de trap was weg.

de cafe die er was ging pas om 12 uur open en sloot ook weer om ongeveer een uur of 10 savonds. verder was de winkel eerder gesloten dan er op de openingstijden stond.

verder was het een leuk weekend geweest. waarschijnlijk ga ik nog een keer terug.

• 9ann27-06-2010

Heerlijk genieten van de stilte en de natuur.

De ideale plek om een prachtig stukje Limburg te leren kennen. Een paradijs voor de wandelaar en de fietser.

• 7fam. Ree07-06-2010

Zeer netjes

weekend in hertencamp comforthome 6-8 pers. stacaravan was schoon en netjes. Park ziet er goed en verzorgd uit. het is er heerlijk rustig. Zwembad is schoon 1 nadeel wel veel chloor in het water. De wildwaterbaan is voor echte durfals. (die geen problemen hebben met het verliezen of scheuren van badkleding en die lang onder water kunnen blijven) wat ook wel jammer was was dat er wel toezicht was, maar dat die op de kont zaten niks te doen. Dus ook niet ingrepen toen er jongens in het kinderbad zaten te voetballen en zo de kleintjes omver trapten en af en toe een kind raakten i.p.v de bal. zo moest je als ouder weer ingrijpen. In het winkeltje verkopen ze van alles (ook nog een beetje normale prijzen ook) Het personeel bij de receptie is erg aardig. Toch 1 nadeel te noemen. Zondagavond was alles al op tijd gesloten en was er niks meer te beleven. Snackbar, indoor speeltuin, plaza, zouden om 20:00 sluiten, maar waren al om 19:30 dicht. Dus liepen ons ijsje, drankje mis. erg jammer.

• 9Nathalie25-12-2009

Heel leuk om een weekendje te ontstressen

Aangenaam, verzorgd en gezellig appartement, leuke persoonlijke ontvangst. Goed gelegen in het park, op 10' rijden van Plopsa indoor.

Appartement Hengelhoef Vakantiedorp Gagel 8 info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)