Vakantiehuis Hengelhoef Den 5 ***

Vakantiehuis Hengelhoef Den 5
9,8

Weer vandaag4°-5°

4 reviews over Vakantiehuis Hengelhoef Den 5 in het Nederlands

Fatastiche plek om te vertoeven

limbourg Margot, 16-5-2015

Het vakantiehuisje is heel mooi ingericht en heeft alles die je nodig hebt alles is aanwezig je hoeft niets mee te nemen. Tof onthaal van de eigenaars. Lakens en fietsen zijn gratis dat is echt een pluspunt. Zeker voor herhaling vatbaar

Super!

sanne, 20-4-2015

Net een super thema weekend gehad op vakantie park hengelhoef. De kinderen hebben het heel erg naar hun zin gehad, en natuurlijk hun idolen sasa en toto ontmoet. De huisjes waren netjes en schoon. Het zwembad was super en het eten was lekker en betaalbaar, horeca duurde wel wat lang. de entertainment krijgt een duim omhoog. Alle meiden goed gedaan. Ik kon mijn dochtertje bij Joy en Jessie laten en zelf wat gaan drinken. Die meiden krijgen hun lach niet van hun gezicht! Ook toen ik vroeg of mijn zoontje nog een diploma mocht kon dit meteen. Wij gaan sowieso terug.

prachtig huisje ingericht huisje mooie omgeving

huisje den 5, 7-11-2011

Mooie huisje alles op en aan,een goede ontvangst gehad, De fijne attentie was een verrassing. Vriendelijke eigenaars een prachtige omgeving. De vele wandel en fietsmogelijkheden zij zeker een aanrader. De fietsen die we gratis mochten gebruiken waren zeker meegenomen.Het subtropisch zwembad was tof voor ons zoontje. Prachtige vakantiegehad. We hebben reeds geboekt voor volgend jaar.

We hebben een aantal aanbieders voor Hengelhoef Den 5 voor je op een rij gezet:

Fijne vakantie met ons ventje van vier.

Tineke, 23-8-2011

Mooi ingericht huisje alles is voorhanden zelfs de bedjes waren netjes opgemaakt. Drie fietsen konden we gratis gebruiken. Heel rustig gelegen centraal op het domein. Mooie fietsroutes. Ons kindje heeft er heel leuk gespeeld en heeft er zelfs vriendjes gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar. Gebruik kunnen maken van het subtropisch zwembad en zandstrand van Oostappengroep maar toch de drukte kunnen ontvluchten was zeker een pluspunt.

We hebben een aantal aanbieders voor Hengelhoef Den 5 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hengelhoef Den 5 in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hengelhoef Den 5 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Hengelhoef Den 5 scoort een 9.8 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: