Géén boekingskosten

Vakantiehuis Hengelhoef Den 5

BelgiëLimburg (België)Houthalen/Helchteren

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Hengelhoef Den 5 voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 5 reviews

Meer vakantiehuis info

5 Reviews over Hengelhoef Den 5

• 10Korova ladislava06-03-2018

Zalig het is nu 2de keer en kom zeker trug

Ben super tevreden daarom ben ik 2de keer trug gekomen met 18 personen extra en komt volgende jaar zeker trug. Zeker voor de personeel die klasse hebben en super behulpzaam en beleeft zijn. ik spreek zeker voor deze 3 mensen Jasmin,Elif en Mounie de bingo avond was de max😍 die gast was zoooo etuasties en was zo lief dat voor mijn vriend in Frans special wou vertalen.zeker aanrader voor deze park. J030 J031 J037

• 10limbourg Margot16-05-2015

Fatastiche plek om te vertoeven

Het vakantiehuisje is heel mooi ingericht en heeft alles die je nodig hebt alles is aanwezig je hoeft niets mee te nemen. Tof onthaal van de eigenaars. Lakens en fietsen zijn gratis dat is echt een pluspunt. Zeker voor herhaling vatbaar

• 10sanne20-04-2015

Super!

Net een super thema weekend gehad op vakantie park hengelhoef. De kinderen hebben het heel erg naar hun zin gehad, en natuurlijk hun idolen sasa en toto ontmoet. De huisjes waren netjes en schoon. Het zwembad was super en het eten was lekker en betaalbaar, horeca duurde wel wat lang. de entertainment krijgt een duim omhoog. Alle meiden goed gedaan. Ik kon mijn dochtertje bij Joy en Jessie laten en zelf wat gaan drinken. Die meiden krijgen hun lach niet van hun gezicht! Ook toen ik vroeg of mijn zoontje nog een diploma mocht kon dit meteen. Wij gaan sowieso terug.

• 10huisje den 507-11-2011

prachtig huisje ingericht huisje mooie omgeving

Mooie huisje alles op en aan,een goede ontvangst gehad, De fijne attentie was een verrassing. Vriendelijke eigenaars een prachtige omgeving. De vele wandel en fietsmogelijkheden zij zeker een aanrader. De fietsen die we gratis mochten gebruiken waren zeker meegenomen.Het subtropisch zwembad was tof voor ons zoontje. Prachtige vakantiegehad. We hebben reeds geboekt voor volgend jaar.

• 8Tineke23-08-2011

Fijne vakantie met ons ventje van vier.

Mooi ingericht huisje alles is voorhanden zelfs de bedjes waren netjes opgemaakt. Drie fietsen konden we gratis gebruiken. Heel rustig gelegen centraal op het domein. Mooie fietsroutes. Ons kindje heeft er heel leuk gespeeld en heeft er zelfs vriendjes gemaakt. Zeker voor herhaling vatbaar. Gebruik kunnen maken van het subtropisch zwembad en zandstrand van Oostappengroep maar toch de drukte kunnen ontvluchten was zeker een pluspunt.

Vakantiehuis Hengelhoef Den 5 info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)