Géén boekingskosten

• 8.7Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

45 Reviews over Hengelhoef Den 3

• 8elly jonker19-10-2019

geweldig

het was er geweldig voor de kinderen alleen hadden slecht weer, en de kidsclub was alleen voor kleine kinderen de kids willen er meteen terug, stacaravan was ook heel schoon

• 6Katrien26-06-2019

Vreemde in eigen land

Het is de zevende keer dat we hier komen, we dachten dat de werken mss gingen gedaan zijn, helaas. Van 7.30 s morgens zijn we wakker door de werken. Bij het zwembad ben je niet op je gemak als Belg, allemaal mannen van vreemde origine bekijken je. Het huisje is ook wat outbollig. Avonds veel overlast, buren bbqen, lopen rond, roepen,...

• 9Impens Aline21-07-2018

Ideale ligging

Mooi huisje, prachtig gelegen tussen zwembad en bos. Hier kan je volop van de rust genieten! Genoten met het ganse gezin!

• 9Mervilde23-08-2017

Leuk vakantiehuisje

Huisje Den 3 in Hengelhoef is een aanrader! Goeie ligging (vlakbij openluchtzwembad ), zeer proper, goeie uitleg, vriendelijke ontvangst ,... We komen zeker nog eens terug!

• 10Familie Vandergucht - De Belder13-08-2017

Echt vakantie

We verbleven 2x in Den3 in 2017 en het was 2x een fijne vakantie. Het huisje is echt tip top in orde, echt alles is aanwezig en het is smaakvol en gezellig ingericht. De ontvangst is heel hartelijk. De rust in het park is zalig. Dat er geen auto's mogen rijden buiten laden en lossen is een grote meerwaarde voor een gezin met kleine kinderen. De aanwezigheid van de speeltuinen, het zwembad en het springkasteel in de zomer zijn eveneens een grote meerwaarde. Limburg heeft vele troeven en voor ons is Hengelhoef, in het bijzonder den3, een goede uitvalsbasis. We komen zeker terug.

• 9Meulebrouck jan02-08-2017

Schitterend

Schitterende accomodatie prima huisje Tof zwembad komen zeker terug volgend jaar Snap niet dat er hier iemand slecht commentaar kan geven want dit is echt vakantie dat je hier hebt.

• 6Daphne Tournant23-07-2017

Gaaf zwembad, maar verder heel vieze accomodaties

Wij zaten in een laambeek huisje voor 4 personen. Het stonk vréselijk, veel schimmel, stof, aangekoekt vet op de luxaflex, matrassen waren keihard en zeer onaangenaam. Volgende keer iets meer uitgeven voor wat meer ruimte en luxe. Goedkoop is duurkoop in dit geval.

• 10julien somers21-07-2017

perfect

Alles in orde huisje zeer proper en alles aanwezig,komen zeker terug.

• 4Jarkko14-04-2017

Verouderd park en gevaarlijke situaties

Beste Hegelhoefers, wij zijn hier een weekje komen kamperen tijdens de Paasvakantie 2017. Waar moet ik beginnen? - toiletgebouw zijn iedere dag netjes schoongemaakt. Alleen zijn er knoppen voor het doorspoelen v d toiletten weg, word niet vervangen - Tussen de stacaravans kan er zomaar vuur gemaakt worden terwijl ze amper 5 meter van elkaar staan, niet te begrijpen in een sparrenbos. Levengevaarlijk. Gemeld aan receptie, er word niets aan gedaan. Wat denk de brandweer hiervan? - het park ziet er echt verouderd uit, likje verf zou geen kwaad kunnen - restaurant - kantine. Personeel bestaat uit jonge studenten. Leuk en geen probleem mee. Medekampeerder wou iets drinken, meerdere keren teken gedaan om te willen bestellen, het kletsen en spelen had voorrang op bestelling, na werkelijk 10 min vertrokken. Heel jammer voor zo'n mooie zaak.-

Veel werk aan de winkel en zou beginnen met het stoppen van vuur maken

• 9Caroline kindt12-04-2017

Rust troef

Ideale plek om tot rust te komen. Wandelingen in het bos of op de heide, spelen aan de plas in het zand, gaan zwemmen in het subtropisch zwembad, een bezoekje aan bokrijk... .. er zijn talrijke mogelijkheden in de nabijheid van het huisje. We werden heel hartelijk ontvangen in den 3! Het huisje is basic, maar heel net en alles wat je wenst is aanwezig. Wij waren er met 2 volwassenen en 3 kids en hadden plaats genoeg! We komen zeker eens terug als het openluchtzwembad open is en de heide in bloei staat! Fijne plek!!

Vakantiehuis Hengelhoef Den 3 info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Tulpenstraat 141, 3530