Vakantiehuis Hengelhoef Den 3

40 reviews over Vakantiehuis Hengelhoef Den 3 in het Nederlands

Vreemde in eigen land

Katrien
26-6-2019

Het is de zevende keer dat we hier komen, we dachten dat de werken mss gingen gedaan zijn, helaas. Van 7.30 s morgens zijn we wakker door de werken. Bij het zwembad ben je niet op je gemak als Belg, allemaal mannen van vreemde origine bekijken je. Het huisje is ook wat outbollig. Avonds veel overlast, buren bbqen, lopen rond, roepen,...

Ideale ligging

Impens Aline
21-7-2018

Mooi huisje, prachtig gelegen tussen zwembad en bos. Hier kan je volop van de rust genieten! Genoten met het ganse gezin!

Gereisd Met partner in juli 2018

Leuk vakantiehuisje

Mervilde
23-8-2017

Huisje Den 3 in Hengelhoef is een aanrader! Goeie ligging (vlakbij openluchtzwembad ), zeer proper, goeie uitleg, vriendelijke ontvangst ,... We komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Echt vakantie

Familie Vandergucht - De Belder
13-8-2017

We verbleven 2x in Den3 in 2017 en het was 2x een fijne vakantie. Het huisje is echt tip top in orde, echt alles is aanwezig en het is smaakvol en gezellig ingericht. De ontvangst is heel hartelijk. De rust in het park is zalig. Dat er geen auto's mogen rijden buiten laden en lossen is een grote meerwaarde voor een gezin met kleine kinderen. De aanwezigheid van de speeltuinen, het zwembad en het springkasteel in de zomer zijn eveneens een grote meerwaarde. Limburg heeft vele troeven en voor ons is Hengelhoef, in het bijzonder den3, een goede uitvalsbasis. We komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Schitterend

Meulebrouck jan
2-8-2017

Schitterende accomodatie prima huisje Tof zwembad komen zeker terug volgend jaar Snap niet dat er hier iemand slecht commentaar kan geven want dit is echt vakantie dat je hier hebt.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Gaaf zwembad, maar verder heel vieze accomodaties

Daphne Tournant
23-7-2017

Wij zaten in een laambeek huisje voor 4 personen. Het stonk vréselijk, veel schimmel, stof, aangekoekt vet op de luxaflex, matrassen waren keihard en zeer onaangenaam. Volgende keer iets meer uitgeven voor wat meer ruimte en luxe. Goedkoop is duurkoop in dit geval.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

perfect

julien somers
21-7-2017

Alles in orde huisje zeer proper en alles aanwezig,komen zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Verouderd park en gevaarlijke situaties

Jarkko
14-4-2017

Beste Hegelhoefers, wij zijn hier een weekje komen kamperen tijdens de Paasvakantie 2017. Waar moet ik beginnen? - toiletgebouw zijn iedere dag netjes schoongemaakt. Alleen zijn er knoppen voor het doorspoelen v d toiletten weg, word niet vervangen - Tussen de stacaravans kan er zomaar vuur gemaakt worden terwijl ze amper 5 meter van elkaar staan, niet te begrijpen in een sparrenbos. Levengevaarlijk. Gemeld aan receptie, er word niets aan gedaan. Wat denk de brandweer hiervan? - het park ziet er echt verouderd uit, likje verf zou geen kwaad kunnen - restaurant - kantine. Personeel bestaat uit jonge studenten. Leuk en geen probleem mee. Medekampeerder wou iets drinken, meerdere keren teken gedaan om te willen bestellen, het kletsen en spelen had voorrang op bestelling, na werkelijk 10 min vertrokken. Heel jammer voor zo'n mooie zaak.-

Veel werk aan de winkel en zou beginnen met het stoppen van vuur maken

Gereisd Met vrienden in april 2017

Rust troef

Caroline kindt
12-4-2017

Ideale plek om tot rust te komen. Wandelingen in het bos of op de heide, spelen aan de plas in het zand, gaan zwemmen in het subtropisch zwembad, een bezoekje aan bokrijk... .. er zijn talrijke mogelijkheden in de nabijheid van het huisje. We werden heel hartelijk ontvangen in den 3! Het huisje is basic, maar heel net en alles wat je wenst is aanwezig. Wij waren er met 2 volwassenen en 3 kids en hadden plaats genoeg! We komen zeker eens terug als het openluchtzwembad open is en de heide in bloei staat! Fijne plek!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2017

Zeer mooi vakantieverblijf

Raphael
28-8-2016

Wij hebben zeer genoten van onze vakantie in Hengelhoef. Dit *vakantiehuis/appartement was tiptop in orde en de eigenaars heel vriendelijk en behulpzaam. Een fantastische plek om te wandelen en te fietsen. Eten, drinken, zwemmen, alles is dichtbij. Autovrij dus heel geschikt voor kinderen. Wij kunnen dit aan iedereen aanraden. Voor mensen die rust zoeken en een super leuke vakantie willen beleven is dit een uiterst goed geschikte plaats.

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hengelhoef Den 3 in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hengelhoef Den 3 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.