Appartement De Hutte

2 reviews over Appartement De Hutte in het Nederlands

Super mooi appartement

Marjolijn
25-9-2011

Super vriendelijk ontvangst met een heerlijk drankje.

Appartement is bovenverdieping van eigenaren. Heeft eigen opgang en eigen tuin met BBQ en kippen waar we elke dag verse eieren vandaan mochten pakken.

Ruime woonkamer met luxe open keuken, incl. magnetron/oven en vaatwasser.

Grote slaapkamer met tweepersoonsbed waar zelfs een babybedje geplaatst kan worden op verzoek.

Een tweede slaapkamer met stapelbed. Onder het stapelbed kan nog een derde bed onder vandaan getrokken worden. Op beide kamers staat een grote kledingkast.

Mooie ruime badkamer met douche en wc.

Er is schoonmaakmiddel, vaatwastabletten ed aanwezig.

Tevens is er een dvd speler en gratis draadloos internet (super snel).

Beneden in de hal staat een kast vol met boeken, strips en spelletjes (voor zowel buiten als binnen).

Omgeving is er mooi. Lekker om te wandelen en te fietsen. Hasselt is ook een erg gezellige stad. Leuk om te winkelen en een terrasje te pakken.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

heel gastvriendelijke mensen -heel net app

Baeyens Nancy
14-8-2010

ideaal gelegen voor een fietsvakantie - uitvalsbasis voor verschillende bezienswaardigheden, fietsen en wandelen.

Een echte aanrader:

De Hutte - Wilgenlaan 96 - 3530 Houthalen-Helchteren - ts fietsknooppunten 75 en 39

Kindvriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Hutte in Houthalen/Helchteren, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Hutte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.