Vakantiehuis De Bosberg

16 reviews over Vakantiehuis De Bosberg

• 2018
    8Valerie11-08-2018

ideaal met kleine kinderen

De Bosberg heeft veel troeven voor een vakantie met jonge kinderen en voor wie prijs/kwaliteit wilt. Kinderen kunnen er kind zijn, er is een leuk zwembad zonder veel tralala, twee speeltuinen, restaurant met kindvriendelijke, lekkere Belgische kost, … In de bar (met drankjes aan heel democratische prijzen) staat een grote kast vol gezelschapsspelletjes, puzzels, boekjes, … die je zomaar mag gebruiken. De kamers zijn basic, maar dat wisten we op voorhand. Je hebt er wel alles dat je nodig hebt, en het is proper. Het enige minpuntje is het feit dat je de ramen niet volledig open kan zetten, enkel op 'kipstand'. Met de hittegolf van de voorbije week, was dit wel een must geweest, want ik heb maar twee nachten deftig geslapen. De Bosberg is ook ideaal gelegen om de streek te verkennen (Bokrijk, De Plas, Genk, de mijnsite in Beringen, Domein Bovy in Zolder, …) en met de huurfietsen kan je prachtige fietstochten maken, heerlijk ontspannend. We gaan er zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Sophy05-09-2017

fantastische gezinsvakantie met de kids gehad!!!

Heel lekker eten, zeer kindvriendelijk, zelfs heerlijk en vers gemaakte groenten en fruitpapjes voor de kinderen. Ongelooflijk hoe fijn personeel er werkt! Iedereen is altijd goedgezind. Het lijkt er echt op dat ze er heel graag werken. Geen enkele vraag is te veel. Iedereen helpt met de glimlach! De kinderen hadden een super leuke vakantie. Een gezellige drukte van vele jonge kinderen. Ook de ideale vakantiebestemming om nieuwe vrienden te leren kennen. Wij komen zeker terug! Bedankt voor de fijne vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 3Anoniempje23-07-2017

afrader, zeer verouderd, kamers oncomfortabel

Harde matrassen, zeer kleine kamer (en dat voor een "4-persoonskamer"), praktisch niet geslapen, sfeer van rustoord (kamer geeft gevoel van een gevangenis). De twee dames aan onthaal doen hun best. Ontvangst vriendelijk, telkens gratis groente- en fruitpap gekregen, ons zoontje at het graag 😃. Rest accomodatie flauw. Ontbijt basic maar lekker (wel duidelijk dat het volkorenbrood niet vers was). Bar verouderd, maar democratische prijzen. Ruime keuze, maar er was geen enkel vat aangesloten (ook niet voor de plaatselijke bieren) omdat "ze nooit opgeraken". Tjah, ik kan begrijpen waarom ... .

Kortom; voor pakweg 2 nachten zoek je beter een B&B (zal vaak zelfs goedkoper zijn!). Ons een week of langer laten doorbrengen in dergelijke kamer zou een ware straf zijn.

Zelfs voor een simpel 'vakantiecentrum' moet dit voor €88/nacht veel beter. Naar onze ervaring is €50 een meer eerlijke prijs.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Sonja06-06-2016

Fantastisch voor familieweekendje!

Allemaal heel vriendelijk personeel, veel mogelijkheden om allerlei activiteiten te doen met heel de familie. Heel lekker eten en uitgebreide buffetten. Er wordt ook aan kleine kinderen gedacht. Verse en gratis groenten- en fruitpapjes. Kamers met vrolijke kleuren geschilderd. Wij komen Zeker nog terug! Dank u wel Bosberg voor een geweldig weekend!!! Tot gauw!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 9Stefanie29-05-2016

we komen zeker terug

Superleuk weekend gehad met het gezin. formule half pension: ontbijt eenvoudig maar voldoende. Avondmaal 2 keer lekker gegeten accomdatie wat verouderd, slechte matrassen. geen sterrenhotel maar een vakantiecentrum waar kinderen gewoon kind kunnen zijn. Ideale uitvalbasis om de omgeving te verkennen. heel veel te doen in de omgeving Basic zwembad aanwezig, hadden we 's avonds voor ons alleen. leuke bar met gezelschapspelletjes

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10vennekens21-03-2016

een goede fiets en wandeling weekend

prijs kwaliteit is zeer goed wij hebben er goed gegeten simpel en goed, vers brood zondag morgen hing de geur van de vers gebakken croissants al in de gang, vriendelijk personeel je kan er mooie wandelingen en fietstochten maken misschien een extra kussens in de kast leggen en bananen bij de fruitkorf leggen dit was mijn derde keer al dat ik er geweest was en ik zal er nog wel eens terug komen een aanrader ook met kinderen

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 8Kristof03-08-2015

Superrustig

Toplocatie voor wie een rustige vakantie wil... Basic Leuk personeel Mooie bossen

Gereisd met partner in januari 2015

• 7Cvp07-07-2015

Groen gelegen, ok vakantiecenter voor uitstappen

Zeer geschikt voor wie geen Centerparcs verwacht en eerder geschikte uitvalsbasis zoekt voor uitstappen, vb te voet door bos naar De Plas (recreatief meer met strand), wandelpaden- en fietsnetwerk starten aan parking Bosberg, Bokrijk 1€/kind met vooraf grote (gratis) speeltuin, Maasmechelen Village, pretparken. Bosberg zeer vriendelijke medewerkers. Ruime lobby met lift, rustoordgangen met gemeenschappelijke koelkast met vriesvakje/babykussen/wasmachine/droogkast/grote vuilbak/poetslokaal per verdiep, sobere kamers met prive douche en toilet, dekbedden, geen tv, per 2 bedden/stapelbed 1 breed raam (kan uit veiligheid pas gans open na ontsluiting slot door medewerkers). Houten 1p bedden. Mooie grote eetzaal met airco en veel ramen. Buffet 1 soep, 1 hoofdgerecht en 1 dessert. Ontbijtbuffet sober maar ok. Aangename bar met zaal met spelletjes, speelkamer met tv, mooi terras, aansluitend gazon met speeltuin. Filmzaal, pingpongtafels. Klein zwembad in bijgebouw.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 6Vpc04-07-2015

Sober, maar mooi in groen gelegen

Gangen en gebouw wat rustoord gevoel. Mooi gel in veel groen en vlak aan bos, plus op 5 min stappen van strandje aan zwemmeer "De Plas". Kamertip: bij receptie vragen ramen te ontsluiten, zodat ze opendraaien ipv kiepen. Kamers zeer basic, maar wit beddegoed en dekbedden ok. 2p kamer piepklein, 1 raam 2x 1p bed. 4p kamer beter, 2 ramen en stapelbed erbij. Restaurant mooie locatie, wel enkel plat water en zeer beperkt aanbod.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8Magda Guelinckx09-03-2014

Met kleinkinderen : fantastisch

Je krijgt wat er beloofd wordt: de omgeving, veel ontspanningsmogelijkheden voor kleine kinderen, kamers met elementaire voorzieningen, lekkere maaltijden, zwembad zonder franjes, behulpzaam personeel en dat voor een lage prijs met nog korting voor leden van de Gezinsbond. Kamers worden niet schoongemaakt door personeel, maar er is wel materiaal voorzien om het zelf te doen. Er wordt geen hotelservice beloofd, he! Het is een vakantiecentrum.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

Vakantiehuis De Bosberg info