Camping De Binnenvaartsterster

Meer camping info

35 reviews over Camping De Binnenvaart

• 8HR18-10-2019

camping is niks mis mee

ondanks het matig weer,hebben we hier een fijne week gehad, wandelen, fietsen prima, sanitair is nieuw ,gast vrije ontvangst, mooi meer bij de camping. winkels in Houthalen voldoende. eetgelegenheid niet gebruikt,

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Nel Fredrikze08-09-2019

Prima plek om te fietsen, wandelen en te zwemmen

We hebben 12 dagen op deze ruime rustige camping gestaan. Omdat het erg warm weer was hebben we in het bos achter het nieuwe sanitair gebouw gestaan; met stroomaansluiting. Sanitair is gloednieuw en schoon; voor de toegang en het gebruik van douches en warm water is een toegangspasje nodig; dat is even wennen. Er staan enorme zonnepanelen op het kampeerveld, wat het geheel een futuristische idee geeft. De grote waterplas heeft een zandstrandje en is heerlijk om in te zwemmen. We hebben een deel van de GR5 gewandeld (Maasticht-Lummen); een bezoek gebracht aan Hasselt en aan het openluchtmuseum van Bokrijk. Dichtstbijzijnde (Turkse) supermarkt is ongeveer 10 minuten fietsen en heeft een ruim assortiment boodschappen. Vriendelijke beheerders op de camping.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9dhr Bos02-04-2019

Prachtig

Een weekje met de camper op stap en op deze camping gestaan. Van daaruit diverse fietstochten langs de diverse wijers gemaakt. Mooie omgeving, keurige camping met uitzonderlijk schoon sanitair. Zeer vriendelijke eigenaresse en personeel. Is zeker aan te raden voor anderen !

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    10Mathieu25-10-2018

Zeer mooie en sportieve uitstap. Prima camping!

Ons verblijf van enkele dagen bij Camping de Binnenvaart is prima verlopen. Zeer rustige omgeving. Een meerwaarde is de grote plas naast de camping. Rond het water kan je in alle rust wandelen en lopen. Wij zijn een sportief koppel. Voor ons is de Binnenvaart een prima locatie. De taverne heeft iets weg van een boshuisje. Het is er zeker gezellig. Eten is er goed, vriendelijke bediening. Goed sanitair op de camping. Het is zelfs een nieuwbouw. Er is ook een tennisveld en groot grasveld. Er is ook een speeltuin met zandbak bij de taverne en groot terras. Wij raden deze camping aan en gaan terug in december. Groeten, Math.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9gunther15-05-2018

fijne tijd gehad

camping was netjes vooral het vernieuwde sanitair het was enkel toegangkelijk met een kaart wat ook wilde zeggen dat het er steeds proper bleef mooie omgeving om te fietsen en te wandelen gezellig vertoeven aan het water niets op aan te merken

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2017

• 6Caroline.de.keersmaecker02-08-2017

Nooit meer

Bel aan poort om binnen te rijden werkt niet goed Ik heb verschillende keren gebeld maar geen reactie Toen ik het zei, verwees ze enkel dat ze niks gehoord. Heeft hoe dat ik dan binnen moet geraken gaf ze geen.antwoord Sanitair zeer verouderd Kampeerplaats voor tenten niet interessant omdat er geen enkel boompje staat voor touwen vast te maken voor je was, ongezellig onder de zonnenpanelen

• 4Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Drfb28-05-2017

Mooie camping, helaas minder goed sanitair

Plus : mooie ruime plaatsen, veel met eigen waterpunt. Zandstrandje aan het meer met camping cafetaria. Wifi gratis en na wat rond zoeken goed signaal. Mooie omgeving voor de fietsers. Aanrader om enkele dagen te blijven. Min : oud sanitair, vooral douches, met muntjes en toch maar lauw warm water, zonder regelen temperatuur. Weinig vaatwasbakken, ook lauw water of defecte warm waterkranen. Versleten vloeren geven de indruk van slecht onderhoud. Geen WC-papier. Met enkele kleine ingrepen zou men er een zeer goede camping van kunnen maken. Toch niet zo erg dat we deze camping zouden afraden.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Familie Bijnens11-04-2017

Zeer mooie camping en gezellige horeca

Ideale camping om even tot rust te komen, te wandelen en te genieten van de prachtige omgeving. Prima horeca, gezellig terras met fantastisch uitzicht, kindvriendelijke speeltuin, zeer goede ontvangst. De locatie en de omgeving is uitstekend, we hebben plezier gemaakt en genoten van onze vakantie. Voor ons was alles in orde en daarom belonen wij de uitbaters met een goede score. Wij gaan zeker terug.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017

• Oude reviews

9fam. Knockaert29-07-2016

Wij hebben het naar onze zin gehad !

Wij hebben een fijne tijd gehad ! Rustige camping. Mooie plas. Leuk animatieteam, onze kinderen hebben zich niet verveeld ! Ruime ;plaatsen, vriendelijk personeel. Wij gaan zeker nog een s een keertje terug.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

1 tip over Camping De Binnenvaart

• truus ruys, 06-09-2014

Wandelen en fietsen; auto naar stadjes en gallo-romeins museum+standbeeld van Ambiorix in Tongeren; snuffelen naar boeken in de kringloopwinkels; Aldi en Action voor wie dit niet kunnen missen; Norbertijner klooster (lijkt wel kasteel) in Averbode; basilieken +diepe waterput Scherpenheuvel voor wie dit leuk vindt; ook toegang tot 'echt' zwembad voor wie dit wil en acsi-kaart wordt geaccepteerd

1 vraag over Camping De Binnenvaart

• Justyna, 10-08-2012

tenten

We zouden graag camperen bij jullie maar we weten niet hoeveel kost een overnachting. Ik zou graag snel eenantwoord hebben. Groetjes

bilal, 05-12-2012

gratis