Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

43 Reviews over De Binnenvaart

• 5Sem24-08-2021

Grote mogelijkheden, GEEN goede uitbating.

2 dagen van 10:00 tot 17:00 gras maaien non stop! Nog nooit meegemaakt! Op van de zenuwen en dan heb je eens verlof! Er valt niet mee te praten, die mensen houden niet van de job, laat staan van de vakantiegangers.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 5Kim24-08-2021

Uitbating=conservatieve onaangename mensen. TRIEST

Ondanks enorme mogelijkheden, erbarmelijke uitbating. Men heeft geen liefde voor de job, we vermoeden dat ze enkel nog goede cijfers willen draaien voor een nakende overname. Want duur is het wel, maar zelfs een vriendelijke hartelijke communicatie naar de klanten toe is er niet. Trage onprofessionele receptie, te zwak electriciteitsnet, stoffige wc’s (1 wc blok staat al tijden dicht, er is er maar 1 voor een volgeboekte camping), het kaartje voor het sanitair heeft een borg van 25€ en een verplichte oplading van 25€ (Bij verlies of vergeten 50€ kwijt! Aan de receptie zegt men dan dat het Corona is en onze dochter niet eens in het sanitair had moeten komen?!?! ) de terrasuitbating is onaantrekkelijk en heeft NIETS gezelligs. Wij hoopten dat het vorig jaar uitzonderlijk zo slecht was maar dit jaar precies dezelfde ergernissen. Jammer voor camping met zo’n mooie omgeving en potentieel om gasten een echte reiservaring te geven! TRIESTIG!

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 6Joke10-08-2021

Camping mooi onderhouden

Mooi onderhouden camping.Personeel in de taverne/receptie echt onbeleefd.Inchecken duurde 15min (teveel werk met hun bediening in de taverne)Eten s’avonds…we hadden niet gereserveerd dus pech! (Terras was nochtans leeg dus enkel een drankje was het enige wat ze ons konden aanbieden) Mss prettig om dit bij aankomst te vermelden? Zonnepanelen zijn echt bombastisch…Mooie camping maar niets meer positief te vertellen.

• 2Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Nick10-08-2021

leuke locatie met teleurstellende service

de camping ligt op een leuke plaats maar de uitbating en service zijn teleurstellend.wij kregen met onze motorhome een plaats op de parking. na aandringen mochten we ons uiteindelijk verplaatsen naar de tentenweide.de camping heeft een terras en restaurant maar als het druk is kan je daar niet eten want ze hebben te weinig personeel.douches zijn ok maar een badge/kaart om te douchen is écht niet meer van deze tijd.50 cent betalen énkel om de deur te openen is toch ook te gek!

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 2Lemmen10-08-2021

Onvriendelijk en ongezellig

Alhoewel alles er is om er een gezellige camping van te maken slagen ze erin om de gasten een ongemakkelijk gevoel te geven. De volledige camping is omheind door een hek met prikkeldraad en wil je naar de zwemvijver dan moet je langs de cafetaria passeren waar je met argusogen wordt bekeken door de vrouw aan de receptie.Een vriendelijk woord kan er niet vanaf.Nog nooit zo een ongezellige en onvriendelijke camping tegengekomen.Positief punt, het sanitair is niet eenvoudig (je moet om iedere deur te openen een badge hebben en betalen) maar alles is wel netjes.

• 1Eetgelegenheden
  • 6Ger den Hartog10-08-2021

Geen gezellige camping. Voor mij NOOIT meer.!!!!!

De camping is in een prachtig gebied gelegen. De ontvangst op de camping is erg gezellig en er werken enthousiaste medewerk(st)ers.De plaatsjes op zijn klein en de ligging is niet erg duidelijk. Plaatsje soms moeilijk te zoeken, de tijd dat ik er stond zag ik vele gasten echt puzzelen wat hun plaatsje nu was. Op de site staat dat de plaatsjes 140 m2 zijn, maar waar wij stonden waren deze beslist GEEN 140 m2. Er zijn ook plaatsen waarbij je dan achter een andere kampeerder staat en dan sta je de hele dag tegen de achterkant van een ander kampeermiddel te kijken. De zonnepanelen die op de camping staan en meedraaien geven dan hier en dan daar zon/schaduw. Die dingen maken ook veel lawaai. Het lijkt wel of je in een StarWars film zit. De Sep-key is waardeloos. Er kan maar steeds 1 pers. tegelijk douchen. Ook de WIFI is bagger. Geen enkele ontvangst. Tot slot de 6 Amp. stroom is echt niet van deze tijd. Waterpunt midden op de weg?????????

• 3Diels d09-08-2021

Nooit meer

Wij waren hier met 6 koppels die ieders een mobilhome hadden, ieders moest 12.5€ extra betalen als we bij elkaar wilde staan maar toen we aankwamen moesten we zoals vele 4uren wachten voor we naar onze plaats konden door een heel trage receptie! Eenmaal aan de beurt bleek dat we 5 plaatsen kregen voor 6 mobilhomes. Tot overmaat van ramp was er 1 van de 2 sanitaire blokken helemaal gesloten en was het er geweldig druk in een verlengd weekend.

• 2Eetgelegenheden
  • 8Snellen Eddy13-04-2021

Mooi gelegen camping,vrekkig systeem sanitair

De camping is mooi gelegen,goed aangelegd. De elektriciteitsaansluitingen zijn sterk verouderd,het gebeurt dan ook regelmatig dat de zekering in de kast afspringt,waarbij telkens iemand moet bijgeroepen worden om deze terug op te zetten.Op onze plaats hadden we 6A. Het sanitair maakt gebruik van de SEP-key. Wanneer men de deur opent van de douche gaat er al 0,5 euro van je rekening,en dan heeft men nog niet gedouchet.Tijdens het douchen vliegt het bedrag van je rekening. Wel vriendelijk personeel.

• 7Eetgelegenheden
  • 8HR18-10-2019

camping is niks mis mee

ondanks het matig weer,hebben we hier een fijne week gehad, wandelen, fietsen prima, sanitair is nieuw ,gast vrije ontvangst, mooi meer bij de camping. winkels in Houthalen voldoende. eetgelegenheid niet gebruikt,

• 9Nel Fredrikze08-09-2019

Prima plek om te fietsen, wandelen en te zwemmen

We hebben 12 dagen op deze ruime rustige camping gestaan. Omdat het erg warm weer was hebben we in het bos achter het nieuwe sanitair gebouw gestaan; met stroomaansluiting. Sanitair is gloednieuw en schoon; voor de toegang en het gebruik van douches en warm water is een toegangspasje nodig; dat is even wennen. Er staan enorme zonnepanelen op het kampeerveld, wat het geheel een futuristische idee geeft. De grote waterplas heeft een zandstrandje en is heerlijk om in te zwemmen. We hebben een deel van de GR5 gewandeld (Maasticht-Lummen); een bezoek gebracht aan Hasselt en aan het openluchtmuseum van Bokrijk. Dichtstbijzijnde (Turkse) supermarkt is ongeveer 10 minuten fietsen en heeft een ruim assortiment boodschappen. Vriendelijke beheerders op de camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair