Bed and Breakfast Nollekes Winning

3 reviews over Bed and Breakfast Nollekes Winning in het Nederlands

Fantastische locatie

Chris en Christine
23-9-2017

Het was weer supper. Leuke ontvangst door Flor en Sonja. Prachtig verzorgd domein. Perfecte wifi ontvangst. We komen heel snel terug. Dank u wel. Xxxx

Dit nooit meer

Carine Van Houtte
8-8-2016

Een bed en Breakfast allesbehalve in orde niet verzorgd spinnenwebben en douche en lavabos met ijskoud water boiler stuk meer moet ik niet zeggen goed voor mensen die niks gewoon zijn hebben dit gekozen om dichtbij naar een feest te gaan alle andere hotels en bed en Breakfast waren al volzet wel vriendelijke mensen maar ook

De "echte" B&B........

croquivan
12-11-2013

Vriendelijke ontvangst bij aankomst door Flor en Sonia. Gebouw straalt een gezellige, familiale sfeer uit met veel massief houtwerk en een prachtige toegangspoort. Mogelijkheid voor het overnachten met de mobilhome in de tuin. Rustig gelegen op "den buiten". Goede uitvalbasis voor uitstapjes -> steden als Hasselt, Tongeren, Maastricht..... op een half uurtje (auto) rijden. Ontbijt met alles erop en eraan. Het avondmaal werd zeer lekker door Sonia klaargemaakt, de bijhorende wijn was verrassend van smaak met de nodige uitleg door Flor - de wijn boer-. Avondeten aan een correcte verhouding prijs / kwaliteit . Mooie eigen wijnkelder met mogelijkheid tot proeven / aankopen van Flors wijn en dit alles aan een "eerlijke" prijs. KORTOM - het verblijf is voor herhaling vatbaar, wij gaan er zeker nog terug !!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Nollekes Winning in Hoeselt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Nollekes Winning zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.