Géén boekingskosten

Bed & Breakfast House of Java

BelgiëLimburg (België)Heusden Zolder

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast House of Java voor je op een rij gezet:

1.1OnvoldoendeScore uit 4 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

1.1OnvoldoendeScore uit 4 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

4 Reviews over House of Java

• 1Tanya Boeckmans25-02-2022

Nood aan renovatie, en cursus communicatie

We zijn niet in de sauna kunnen gaan omdat de temperatuur niet hoog genoeg geraakte. Amper 30°. De kolen waren heet, maar de deur kon niet sluiten waardoor er ijskoude tocht bleef binnenkomen. En ook door kieren in de muren. We hadden iemand gevraagd om te komen kijken maar de vrouw kon de deur ook niet sluiten. Blijkbaar werkte ook de verwarming niet meer en gaf die een error aan. Dit heeft ze dan terug opgezet. Dan nog een tijdje gewacht om te zien of het nu wel goed zou opwarmen, maar na een half uur nog steeds niks. Dan maar in de infraroodsauna, maar ook deze was fris omdat er onderaan de deur een grote kier was. Nadien hebben we dit aangekaart en een refund gevraagd. Voor de sauna dan toch. De massage was oké. Ze overwoog een cadeaubon, maar wou eerst even mee komen kijken want ze leek ons niet te geloven. Na een hele discussie zijn we gewoon doorgegaan, een uur voor tijd. Oneerlijke en onvriendelijke eigenaar.

• 1Richard14-11-2021

House of Javahorror

We hadden via Groupon een weekendje geboekt naar B&B House of Java. Dit was inclusief ontbijt en gebruik van de privé sauna. Ook zouden er badjassen klaar moeten liggen en zouden we een welkomstdrankje krijgen (bubbels!) Dit bleek een illusie! Bij aankomst was de eigenares niet aanwezig. Wel nam iemand anders het even waar. Deze persoon sprak echter nauwelijks Nederlands en een fatsoenlijke uitleg kwam er dus niet. Onze kamer was de 'Bali'. Deze kamer heeft nauwelijks daglicht en dus ook geen uitzicht. De badkamer en wc staan in open verbinding met de slaapkamer, geen deur dus! Niet echt prettig, want alle wc geluiden en geuren gaan lekker de slaapkamer in. Toen de eigenaresse eindelijk tijd voor ons had, bleek dat we de volgende dag pas om 22.30uur naar de sauna konden. De rest van de tijd was het volgeboekt. Dit is niet bepaald een fijne tijd! Onze kamer was steenkoud, de verwarming bleek maar voor de helft te werken.

• 1Amal24-08-2020

Onze vakantie is verpest! Blijf hier weg!

Onze vakantie is desastreus verlopen, dus wat mij betreft geen enkele ster waard! Ik heb via Groupon een voucher gekocht (voor twee nachten met privé spa) en drie weken geleden gereserveerd voor zaterdag 22 augustus. Hier heb ik ook per mail een bevestiging van gekregen. We zijn met de auto vertrokken vanuit Den Haag (met een reisduur van 2 uur!), maar toen we daar aankwamen gaf ze aan dat alles vol was en dat er een overboeking was. Ze heeft ons ter plekke naar een ander hotel doorverwezen, die wij uit eigen zak hebben moeten betalen. Dit hebben we geaccepteerd gezien de vermoeiende reis. Verder heeft zij toen aangegeven dat ze de dag erna, dus zondag, wel plek zou hebben en dan welkom zouden zijn voor een overnachting en privé spa. Op die bewuste dag zijn wij weer gekomen en vroeg ze ons om € 80 extra voor de nacht, terwijl wij de Groupon al vooruit hadden betaald!

• 3Motorrad10-07-2017

4 Tage Zolder

Preisleistung!! 107.00 Euro pro nacht Zimmer war nicht schlecht aber der service sehr schlecht ! in den 4 tagen wurden nur 1 x die betten gemacht . Hygiene na ja ! nach den 4 tagen habe wir nicht einmal eine Quittung für die im voraus bezahlten 428.00 Euro bekommen!!

Preisleistung : Preis viel zu hoch ! Leistung fast keine !

Bed & Breakfast House of Java info

Het complex