Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

5 Reviews over Domein Bovy - Herenhuis

• 6d verbandt25-08-2011

Slechte afloop...

Het domein en hotel zijn erg mooi gelegen. De kamer was zeer ruim en het badkamertje zag er prima uit. De kamer was zogezegd rolstoeltoegankelijk, maar wat de badkamer betrof was dit helemaal het geval niet (geen grip in douche, wastafel niet bereikbaar met rolstoel...). Voor het overige was men wel behulpzaam in het hotel. De grootste ontgoocheling kende ik echter bij het (vervroegd) uitchecken. Door het vreselijke gebeuren op Pukkelpop zag ik mij als festivalganger genoodzaakt eerder terug naar huis te keren en het dus buiten mijn wil om bij 2 nachten te houden i.p.v. de gereserveerde 3 nachten, maar op enige compensatie moest ik niet rekenen... Hopelijk kan ik de volgende jaren naar Pukkelpop blijven gaan, maar dan boek ik alvast een ander hotel...

• 8Brenda Boeyden22-06-2011

Leuk domein

Wij waren er voor maar 1 overnachting, prima ontvangen en de kamer was heel netjes en mooi, verse handoeken, zeeepjes, enzov. Het domein was prachtig met terassen, paardenritjes voor kindjes en goed onderhouden. Alleen vond ik het ontbijt niet kunnen, wij kregen broodjes die je in GB koopt, afbakt in de oven, en na een uurtje daar te hebben gelegen BEENHARD!! Jammer van het ontbijt

• 9Rinus20-01-2011

Hotel in vakwerkstijl

Een monumentaal hotel opgetrokken in vakwerkstijl, een bijzonere plek om te overnachten, uitstekend ontbijt en avondeten en een rustige omgeving.

• 9pierre en joke edam18-07-2010

fantastisch

wij waren met z'n tweeen maar ook voor kinderen moet het er erg leuk zijn luchtkussens kabouterbos e.d. ontbijt was echt voortreffelijk en als je net als ons van racen houdt het circuit is vlakbij

• 9Regina05-07-2009

Voor herhaling vatbaar!!

Het is een oud hotel, maar een jaar geleden gerenoveerd. Zeer moderne, schone kamers. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Ontbijt is gevarieerd en goed. Alleen is het op de bovenverdieping slecht vertoeven als het warm is, maar er werd gewerkt aan een aircovoorziening. Dat is ook echt het enige minpuntje. Voor diegene die op het circuit van Zolder moeten zijn; met ongeveer 1 km ben je er en in overleg kun je er vroeg ontbijten.

Hotel Domein Bovy - Herenhuis info

Het complex